کرزی و جریان های سیاسی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۵    ۱۳۹۷/۵/۱۶ کد خبر: 153461 منبع: پرینت

کرزی این روزها فقط بازی می کند او دل هیچ یک از جریان های سیاسی را آزرده نکرده است او از همه جریان های سیاسی حمایت می کند اما در هیچ جریانی نیست!

کرزی از ایتلاف ملی حمایت کرد، در کنار وفاق ملی ایستاده است، از محور خوشش می آید، با داوود زی و زلمی رسول همچنان گذشته مانند اعضای کابینه اش برخورد می کند، از سپنتا بعنوان شاهد استفاده می کند و گاهی هم فکر می کند که داکتر مدبر هنوز رییس اداره امورش است.

کرزی به گزارش های امنیتی و سیاسی نبیل گوش می دهد و یگان عکس های یادگاری با مردم و جوانان می اندازد او از شوقی ترین سیاستمداران کشور برای بدست آوردن کرسی ریاست جمهوری افغانستان برای بار سوم است.

از کرزی باید ترسید او سیاستمدار باتجربه و زیرکی است.

اسماعیل جهانگیر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
سیاستمدار
نظرات بینندگان:

>>>   دم او کارساز است، یعنی او تمامی فاسدین این جامعه را دم کرد و تحت کنترول داردویا کنترول خواهد کرد. به هر حال خوب است، دل هیچ کس را نه می رنجاند. میگویند: تخته به تخته جور آمد حاجت نجار نیست. زمینه به گرو ساختن چپ و راست آماده گردیده و امیدوارم با فعالیت رسمی این دو گرو مشکلات بزرگ ما که عبارت از مسایل زبانی، سمتی و مذهبی است از بین برود.
اگر تمامی گرو ها بتوانند در دو گرو بزرگ با هم جمع شوند، کار نیک است و انرا به فال نیک میگریم.
شریف

>>>   کرزی را مردم عام افغانستان دوست دارند و متعصب نیست وطن و مردم خود را برای خود شان دوست دارد اما جاسوسان و نوکران اجنبی حرف های پست و بلند به ادرس وی می زند . کرزی اقوام افغانستان را که در نتیجه عدم دور اندیشی تنظیم های جهادی به جان هم افتاده بودند و دشمنی میان شان خلق شده بود دو باره آشتی داده و متحد ساخت این عمل کرزی ناشی از نیت پاک وی است . اما حالا دوباره همان تنور تعصب و تفرقه میان مردم داغ و نژاد پرستان و نا کسان که زندگی را در دو روز قدرت می بینند نان خود را درین تنور پخته می کنند. و هر روز مانند خودش را در پست های بلند حکومتی نصب و یا امتیازات از کیسه و خزانه مردم برایشان حواله می کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است