پولیس آمریکا هر روز 3 نفر را به‌قتل می‌رساند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۴    ۱۳۹۷/۵/۱۶ کد خبر: 153487 منبع: پرینت

نتایج یک تحقیق و بررسی جدید نشان می‌ دهد که پولیس آمریکا تقریبا هر روز سه نفر را به‌ قتل می‌ رساند که این رقم دو برابر بیشتر از آمارهای رسمی اعلام‌ شده است.

به گزارش اسپوتنیک، نتایج یک مطالعه و تحقیق جدید حاکی است که پولیس آمریکا هر سال تقریبا هزار نفر را به‌ قتل می‌ رساند که این رقم معادل سه نفر در هر روز است. این آمارها دو برابر بیشتر از ارقام رسمی اعلام‌ شده از سوی پولیس است.

بر اساس این گزارش پولیس عامل اصلی هشت درصد قتل و کشتارهای بزرگسالان آمریکایی طی سال‌ های 2012 تا 2018 میلادی بوده است.

نتایج این تحقیق که در ماه جولای در ژورنال بهداشت و سلامت عمومی منتشر شده، توسط تیمی از جامعه‌ شناسان دانشگاه کورنل و دانشگاه واشنگتن انجام شده است.

نتایج این تحقیق نشان می‌ دهد: خطر واقعی تلفات ناشی از قتل و کشتار پولیس آمریکا دو برابر بیشتر از چیزی است که آمارهای رسمی اعلام‌ شده از سوی اداره آمارهای وزارت دادگستری و سامانه ملی آمارهای حساس و مهم، نشان می‌ دهد، این بدان دلیل است که اداره‌ های پولیس اطلاعات مربوط به مرگ‌ و میر افراد توسط نیروهای پولیس را به دولت فدرال به‌ درستی گزارش نمی‌ دهند، علاوه بر این، پزشکی قانونی و اداره‌ های پولیس معمولا موارد مرگ‌ و میر توسط نیروهای پولیس را به‌ دقت دسته‌ بندی نمی‌ کنند.

این تحقیق حاکی است که طی سال‌ های 2012 تا 2018 میلادی، بیش از 9795 مورد قتل مربوط به دخالت نیروهای پولیس در آمریکا رخ داده است. 85 درصد کسانی که جان خود را در این حوادث از دست داده‌ اند، مرد بوده‌ اند.

این تحقیق همچنین نشان می‌ دهد که نرخ قتل و کشتار توسط پولیس آمریکا دو برابر بیشتر از چیزی است که در آمارهای رسمی اعلام شده است. سیاه پوستان و دورگه‌ های آمریکای لاتین در معرض خطر شدیدی ناشی از حمله های مرگبار پولیس آمریکا قرار دارند.

این تحقیق افزود: خطر قتل سیاه پوستان بین 1.9 تا 2.4 در هر 100 هزار مرد در سال است. این رقم برای دورگه‌ های آمریکای لاتین بین 0.8 تا 1.2 و برای سفیدپوستان بین 0.6 تا 0.7 در هر 100 هزار نفر است.

بخشی از این تحقیق نیز نشان می‌ دهد مردان 10 برابر بیشتر از زنان در معرض خطر کشته شدن از سوی پولیس آمریکا قرار داشته‌ اند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
قتل
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است