جان کنیِ پیش از مرگ (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۵    ۱۳۹۷/۵/۱۷ کد خبر: 153504 منبع: پرینت

پس از اجلاس سران ناتو در بروکسل و بی رغبتی دبیر کل ناتو و رییس جمهور آمریکا به دیدار و ملاقاتِ با اشرف غنی یک مساله واضحا در ذهنیت عام و تحلیل تحلیلگران اوضاع افغانستان به حقیقت مبدل شد که عمر اعتبار غنی منحیث رییس جمهور افغانستان نزد حامیان بین المللی اش به صفر تقرب کرده است.

متعاقبا برگشت جنرال دوستم از تبعید، تشکیل ایتلاف بزرگ ملی، اجماع نظر جریان های سیاسی در پیوند به برگزاری انتخابات شفاف و موقف مشترک همه در برابر نیت سوء تیم حاکم برای مهندسی انتخابات غنی را در سطح ملی نیز به طرز وحشتناکی منزوی کرد.

حساب رعیت و اشرف غنی در افغانستان از قبل روشن است که هیچ مولفه ای وجود ندارد تا بتواند او را برای مردم پذیرفتنی کند. دروغ، ریا، تبعیض، ناتوانی در امر مدیریت کلان کشور و صدها مساله ی دیگری که باعث پریشان حالی مردم ما گردیده همه و همه بشارت دهنده ی پایان عمر ننگین رژیم نامشروع توافقی به رهبری غنی و عبدالله است.

تلاش های این چنینی که در تصاویر می بینید همه و همه برای فریب ذهنیت عامه است تا نشان دهند که هنوز تعدادی مهره درشت به دعوت رییس رژیم توافقی کابل به ارگ لبیک می گویند در حالیکه این نمایه های نمادین هیچ چیزی را از سرنوشت مختوم این رژیم و رهبری ناکارامد آن کم و زیاد نمی کند.


اشرف غنی دیدار بزرگان سیاسی ارگ کابل افغانستان فریبکاری



برنا صالحی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
بزرگان سیاسی
نظرات بینندگان:

>>>   جان کنی اشرف غنی نیست بلکه دزدان را اجازه دزدی نمیدهد

>>>   محترم بر نا ! به درست تحلیل کردی شرایط و اوضاع را که می بینیم غنی سخت سراسیمه است و دست به تعینات انی و فوری به منظور کسب پیشتبانان سیاسی می گردد زیرا از معامله انتخابات ۲۰۱۴ خود را به همین جا رسانیده اما به گفته شما بنیاد مردمی که نداشته باشی ملاقات به این شخصیت و آن شخصیت هیچ سودی ندارد.

>>>   Arsalan.
" کفن کش قدیم"
بازی های براه انداخته شده توسط کرزی گروه های مختلف را وادار به مراجعه به مرکز فساد و تروریزم یعنی همان کفن کش قدیم نمود.
مراجعه به کرزی به معنی این است که:
طالبان را دوباره زنده نمودی وتقویت کردی خوب کردی
ترور های زنجیروی را سازندهی نمودی خوب کردی
جنگ را به شمال وغرب کشور انتقال دادی خوب کردی
بازی سازی را در شمال وغرب کشور توقف دادی خوب کردی
فساد را در سراسر کشور گستردی خوب کردی
در انتخابات با جعل وتقلب غنی احمدزی را برنده ساختی خوب کردی
وضعیت کنونی که ناشی از عمل کرد نا بخردانه و دشمنانه نسبت مردم و این کشور است خوب کردی
و ده ها جرم جنایت دیگری که کرزی با حواریونش مرتکب شده .
حالا این مراجعه به کفن کش قدیم به جز ادامه همین وضعیت اسفبار کنونی هیچ تغیر مثبتی را درپی نخواهد داشت .

>>>   من یقین دارم که کلیه کسانی که ما آنها را از خود می دانستیم و همین حالا به نام رهبران و بزرگان مقاومت یا بزرگان تاجیک در کار سیاست مشغول اند،‌ همه آنچه را که شما فرمودید می دانند. آما اینها چنان خائن و قوم فروش و بیغیرت شده اند که می نگرند ناموس و هستی مردم شان به باد می رود و هنوز هم سرگرم معامله و سرگوشی با صحبت با دشمنان متجاوین اند.‌

از همین روست که اینقدر همه روزه باید بگوییم و باید بگوییم و باید و باید فریاد کنیم که آهااااااای، بیدار شوید. کسی به فکر شما نیست. کسی به فکر قوم نیست کسی به فکر هویت و سرنوشت و منافع و آینده و تاریخ شما نیست....

ازینروست که باید از خودیهایی که مردم را در خوشبینی و خالی ذهنی و فریب نگه مدیدارند شکایت کرد نه از دشمن سفاک و متجاوزی که کمرش همیشه برای بربادی ما بسته بوده است.

>>>   این عکس ها بازار خرید و فروش رهبران جهادی را نشان میدهد. با هرکدام اینها به نرخ روز معامله میشود.

>>>   اشرف غنی را آب برده دست خود را به خاروخاشاک میگیره.

>>>   بالاخره حاجی الماس میماند و غنی مالیخولیا.

>>>   معلوم است کسی که سراسیمه است این دزدان هستند نه ریس جمهور

>>>   اشرف غني فقط با دروغ و فريب روزش را ميچلاند درغ هايش هم رو به إتمام است
جامعه به شمول لورا غني دخترش هم دگه بريش اعتماد ندارند .

>>>   اولی، خود غنی کوچی بزرگترین دزد است، زنش دوم۰ تمام دزدان دیسانتی اپورتونیست چون زاخیلوال غلام فاروق وردک جلالی رحیمی قیومی و دیگر مخکشک های خورد و بزرگ دزد طیاره و زنش زهره و بقیه خائن ها همه بر دور او هستند۰ تف و لعنت

>>>   غنی کوچی حتمن در زیر کون خود هم یک بالشت را گذاشته چون چوکی ریاست هم به تنهائی به این ..... تحقیر شده ارتقای حیثییت نمیدهد۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است