جلسه چهارهزار نفری علمای طالبان را ندیدید؟ (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۷    ۱۳۹۷/۵/۱۸ کد خبر: 153553 منبع: پرینت

چگونه جلسه چهار هزار نفری علمای دینی است که طالبان در افغانستان دایر می کنند اما دولت افغانستان با چهارصد هزار نیروی نظامی و امنیتی و استخباراتی از آن خبر نمی شود و نیروهای امریکایی و ناتو آن را نمی بینند؟

شورای علمای رسمی و سرکاری افغانستان با معاش های گزافی که نوش جان می کنند چرا درمورد این جلسه و قطعنامه ی آن که از آدرس عالمان دینی صادر می شود مهر سکوت بر لب نهاده اند؟ زبان و بیان شورای صلح چرا خاموش است؟ آنها در کجای این رویداد قرار دارند و کارشان برای صلح با طالبانی که این چنین شیپور جنگ می نوازند چیست؟

طالبان می گویند که در برابر علمای اجیر و دست نشانده که نشست هایی را به اشاره و خواست آمریکا در اندونزیا، کابل و عربستان برپا کردند تا جهاد طالبان را در افغانستان نادرست نشان دهند به تاریخ 14 اسد 1397 گردهمایی بزرگی علما و مشایخ افغانستان به سرپرستی سجاده نشین خانواده ی بزرگ روحانی کشور حضرات قلعه جواد، قطب المشایخ حضرت امین جان محددی برگزار شد که حدود چهار هزار علما، روحانیون، مدرسین، طلبا و بزرگان قومی از بخش های مختلف کشور شرکت نمودند.

درین گردهمایی جهاد کنونی افغان ها به سرکردگی امارت اسلامی افغانستان علیه اشغال، بر حق و فرض عین خوانده شد و از تمام ملت و امت اسلامی خواسته شد که از جهاد کنونی پشتیبانی بکنند. علمای کرام بر علاوه از سخنرانی یک قطعنامه را نیز در اخیر جلسه صادر کردند در این قطعنامه گفته می شود: در افغانستان مبارزه ی جاری ضد امریکایی های اشغالگر و متحدین آنها جهاد بر حق است، حمایت و پشتیبانی از آن بر هر مسلمان فرض است.

در این اواخر نشست هایی با استفاده از نام علما در اندونزیا، کابل و جده صورت گرفته و در قطعنامه های آن، جهاد و مبارزه در برابر اشغالگران در افغانستان جنگ ناروا و فتنه خوانده شده است ما چنین نشست ها و فیصله را به جدیت رد می کنیم این نشست ها به اشاره و خواست آمریکایی ها و مقامات اداره ی کابل صورت گرفته است.

در ادامه قطعنامه آمده است: از همه باشندگان، علمای کرام، بزرگان قومی، متنفذین، روشنفکران، محصلین و اقشار مختلف کشور می خواهیم که برای آزادی کشور از اشغال کفر با مجاهدین همکاری بکنید، به دست، زبان و قلم جهاد بکنید و مسوولیت خود را ایفا نمایید. در اخیر یکبار دیگر به این تاکید می کنیم که جهاد در برابر اشغالگران و متجاورین کافر فریضه ی دینی است. ملت مسلمان ما هیچگاه حاکمیت کفار را نپذیرفته اند بلکه همواره در برابر کافران متجاوز جهاد کرده اند.


طالبان دولت افغانستان جلسه



محمد اکرام اندیشمند

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
جلسه
نیروهای دولتی
دولت افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   این دیگه قدرت نمایای عالمان دین هست دیده شود که کدام طرف علمای قوی تری دارد وکدام طرف حق بر باطل را به اثبات خواهد رساند.
مجاهد امینی
کابل

>>>   جلسه انتحاری بچه بازان
جلسه آدم کشان
جلسه خون خوران تاریخ سیاه آبدی
جلسه فرعونیها بنام مسلمان
جلسه وهابیهای شیطان شاید بد تر ا ز شیطان
شیطان فقط به آدم بابا لج بودند نه با خدا
اینها از خدا تا بنده خدا را مسخره میکند
این نسل بنی اسرائیل دشمن خدا

>>>   این جلسه لنگی سفیدان بسر که نا فهم از اسلام و اسلامیت هستند همه شان از جمله .....صفتان جاسوسان وابست به ای اس ای و ام اکس ای هستند و در خاک پاکستان زیر نظر استخبارات پاکستان و نظامیان انکشور کار و پیکار میکنند این چنین ملا سازی مانند امارت سازی طالبانی هیچگاهی در ذهن و روان مردم کشور ما کدام تاثیری بنفع ترورستان طالبان انداخته نمیتواند زیرا خیانت و جنایت ادم کشان وطنفروش امارت اسلامی طالبانی اله دست پاکستان از زمان اشغال تا امروز جنایات انجام داده شانرا فراموش کرده نمیتوانند و این .....را خوب شناخت کرده اند .

>>>   جلسه ی سودا کردن ....خود را برگزار کرده اند ،بی .....تر از اینها مگر خودشان باشند ،این جلسه در پاکستان بوده از خیمه اش مالوم میشه ،خشتک های زرد شده از مدفوع شان نمایان است که پاکستانیها به آنها دال پس داده شده را خورده اند.
احمد شاه سلیم

>>>   پشتون اگر باسواد شود متعصب میشود، اگرجاهل شود طالب میشود.

>>>   یک طرف صدای جهاد، دیگر طرف صدای صلح.
از چهل سال بدینطرف در افغانستان ادامه دارد و تلفات داده میروند.
هردو کلمه هم در قرآن آمده است.
بزنید در کله یکدیگر تا زمانی که جهان است.

>>>   كدام جهاد جهادي وجود ندارد
لواط كار ها و زنا كار ها اسلحه بدست گرفتن دول و ساز جهاد ميزنه
و پول إز ما مسلمان گرفته بنام جهاد سر مسلمان را إز تنش جدا ميكنه
احمد إز كابل شريف

>>>   تاحال می گفتند عکس حرام است
حالا آی اس آی فرمان داده که نه حلال است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است