به آیس کریم زنده باد گفته نمی شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۶    ۱۳۹۷/۵/۱۸ کد خبر: 153556 منبع: پرینت

از نگاه ادبیات زنده باد به چیزی گفته می شود که در آن توانایی زندگی و مرگ وجود داشته باشد.

اشرف غنی احمدزی که دلش گرم است میلیاردها دالر بدون حساب در اختیار خود، خانواده و هم تیمی هایش است تمام افراد نزدیک به خانواده اش به صفت دیپلومات به خارج به سر می برند و بالاخره نه در جبهات جنگ و نه در حملات تروریستی یکی از فرزندان و اقارب خود را به خاک نسپرده است واضح است که دلش از مستی آیس کریم می خواهد و حتی از آیس کریم خوردن دشمنان و قاتلین نیروهای مسلح و مردم افغانستان لذت می برد و به وجد می آید و جیغ می‌زند که زنده باد آیس کریم.

درست است که طالبان در سه روز آتش بس از آیس کریم استفاده کردند که باید نمی کردند چون در جریان آتش بس، آتش بس در نظر گرفته می شود در حالیکه طالبان با هجوم آوردن به شهرها آتش بس را نقض کردند و بعد از سه روز آتش بس که خود طالبان تحمیل کردند در مدت همان هفده روز آتش بس ارگ نشینان به قتل و کشتار بی‌رحمانه نیروهای مسلح و مردم افغانستان به صورت دوچندان افزودند بنابراین نتیجه آتش بس بیش از اینکه به نفع مردم افغانستان بوده باشد گروه تروریستی طالبان از آن استفاده بیشتر نمودند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آتش بس
طالبان
اشرف غنی
آیس کریم
نظرات بینندگان:

>>>   سرنگون باد آیسکریم !

>>>   اشرف غنی یک مسخره .....است از او اینگونه حرفهای روده کنک را باید توقع کنید

>>>   با امدن ترورستان طالبان برادران ناراضی اشرف غنی احمدزی در روز اتش بس سه روزه عید از خوردن ایسکریم ترورستان و یاد اوری از خوردن ایسکریم از جانب ریس جمهور غنی احمدزی چنان سرمست و بوجد امده که عقل را از دست داده به ایس کریم زنده باد گفت در حالیکه یک طفل خورد سن هم میداند که به ایسکریم زنده باد گفت که این زنده باد گفتن نشاندهنده از کوتاه فکری و قومگرایی ان میکند اشرف غنی احمدزی میخواهد دیگران را خورد و تمسخر کند ابا بر خلاف خداوند خودش را می شرماند و مسخره عام و خاص میسازد.

>>>   Salam
وقتى غنى در كاپيسا در ميان طرفدارانش چرندمى گفت ، راستش اينكه او قصه يى صلح شير يخى خود را مى كرد تعجب نكردم زيرا مى دانم كه غنى انسان با فكر پرت و فاقد استعداد سخنورى به زبان هاى مروج كشور است و حتا جاى استفاده واژه ها را نمى فهمد و سواد كافى در ادبيات زبان هاى رسمى كشور ندارد ، واما تاسف و تعحب ام به خيل چك چكى بود كه وقتى او زنده باد آيس كريم گفت همه چك زدند و حتا نعره يى تكبير گفتند ، اين اوج تهى دستى مردمى است كه حتا به خود هم حرمت و حيثيت قايل نيستند ، اگر اين چرنديات را يك رييس جمهور در كشور ديگر مى گفت مردم سالون را ترك مى كردند .
اين مردم اند كه بر خودظلم و توهين روا مى دارند .

>>>   متفكر بزرك جهان اصلا مى خواست جمله اى نابغه اى بزرك شرق تركى را تكرار نمايد كه كفته بود (هغه جه نومي سيد كريم دى او ..غوندى
تاويزى ) زنده باد

>>>   چرا به آیس کریم زنده باد گفته نمیشود؟
در روی هرموجودی که شما منحیث موجود غیر زنده میپندارید، اگر ذریعه مکروسکوپ ببینید، میلیون ها و ملیارد ها موجود زنده میکروسکوپی وجود دارد که شما به چشم دیده نمیتوانید.
این که آنها جان دارند و یا روح و یا بعد از مرگ درجنت میروند و یا در دوزخ و یا در هیچ کدام اش و هیچ دیگر زنده نمیشوند، به طبیعت معلوم.

>>>   ....چه داند قدر حلوا و نبات

>>>   به بهانه آتش بس تروریست ها داخل شهر ها شده سلاح آوردند ترور زیاد شده یک تعداد داخل شهر ها باقیماندند.درعید اضحی هم دوباره داخل شهر ها می آیند.وسلاح خودرا می آورند به ترور های هدف مند دست میزنند تیم ارگ وطراحان این ترور تماشا میکنند ولزت میبرند.
بااحترام ع.ا.

>>>   یک طالب که در زندگی آیسکریم را ندیده بود، در یک آیس کریم فروشی درآمد و یکآیسکریم فرمایش داد.
وقتی که آیسکریم را خورد که شیرین است، گارسون را صدا کرد و گفت:
وا هلکه:ماته خو یو تودی دودی هم راوره!

>>>   این دلقک در اصل با زور سرنیزه امریکایی ها به حریفان سیاسی اش خودنمایی میکند، ورنه خر هم نخواهد گفت زنده باد آیسکریم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است