کنگره حزب مردم در کابل
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۰    ۱۳۹۷/۵/۱۹ کد خبر: 153570 منبع: پرینت

طبق گزارش ها حزب ترقی ملی افغانستان (حزب مردم) کار مقدماتی کنگره خود را در شهر کابل آغاز کرد.
این حزب از جمله احزابی بود که تحت دسایس نور احمد نور و بخاطر دستیابی به چوکی و مقام های باد آورده آمریکایی، شرف اندیشه ای خود را زیر پاکرد و از رژیم تروریستی و دست نشانده غنی احمد زی به دفاع برخاسته و به نفع آن کمپاین کرد.

با وجودی که رژیم غنی، این رهبران گمراه چون داوود راوش و شرکا را به پشیزی هم ارزش نداد، اما تیم نور احمد نور با ترکیب ولی محمد زیارمل، داوود کرنزی و سلیمان کامجو با ترفند های مختلف و صدور اعلامیه های بیشرمانه در پای رژیم سجده کردند و تا کنون از این رژیم دست نشانده دفاغ می نمایند.

سلیمان کامجو همان کسی است که در زمان حاکمیت حزب، زمانیکه او منشی ناحیه پنج بود در یک محفل زنبارگی از طرف آقای ظهور رزمجو دستگیر شد و از حزب اخراج گردید.
پس از فروپاشی حزب و در زمان مجاهدین برخی کمیته های مخفی ایجاد گردید و سلیمان کامجو در کمیته رهبری حزب در پیشاور پاکستان عضویت داشت، اما بخاطر روابط مشکوک و عضویت در سازمان (آی اس آی) پاکستان دوباره از حزب اخراج گردید.
پس از حمله ناتو در افغانستان و بازار گرم حزب سازی سلیمان کامجو دوباره از کدام دریچه ای داخل حزب شد و سوگوارانه در نتیجه دسایس گروه نوراز اروپا، تشکیلات حزب را بدست آورد و با انجام دسایس بیشمار مدام پر و بال حزب را بسته کرد و آنرا از نفس انداخت.

جنایت سلیمان کامجو چنان در حزب سرکشید که چند سال قبل در نخستین کنگره حزب از طرف شرکت کنندگان با بوت و چپلک استقبال شد و تف باران گردید.
اما در اروپا دوچهره خاین و وابسته به تیم نور احمد نور بنام های ولی زیارمل و داوود کرنزی در ارتباط با سلیمان کامجو که مثلث شیطانی را تیار ساخته اند، ضربات خورد کننده را بر شورای اروپایی حزب طی چندین سال وارد نموده و آنرا پارچه پارچه و تکه تکه ساختند.

این مثلث با استفاده از ناتوانی و ضعف خواجه محمد داوود راوش رهبر دست نشانده، چندین بار حزب را منشعب نمودند و با دسایس طراحی شده از پروسه وحدت با حزب متحد ملی جلوگیری نموده و حزب را در دامان باند امین پرتاب کردند.
گروه نور تحت نام رفیق کارمل دامی را عیار ساختند و با شعار های دروغین و عوامفریبانانه و وفاداری کاذب به مکتب کارمل، تاکنون اکثر هواداران واقعی رفیق کارمل را سرکوب نموده، ترور سیاسی نمودند و از عرصه بیرون ساختند.

این چهره های آلوده فعلا در گنداب قومی دست و پا زده و همه حوادث را از دریچه قومی نگاه مینمایند.
امیدوارم تا کنگره موجود، حزب را از زیر سایه این گروه مخرب و وابسته به استخبارات بیگانه نجات داده، هویت اصلی سیاسی حزب را برگردانید ه و حزب را از شر چنین عناصر خرابکار، متعصب و گمراه نجات دهد.

از دید ما حزب مردم یکی از بزرگترین احزاب چپ در افغانستان است و نباید دامانش با چنین افراد مسخ شده و تاریخ زده آلوده گردد.
برای حزب امکان برآمد سیاسی فراوان است اما مدام توسط این افراد معلوم الحال سرکوب شده و به کژراهه سوق می یابد.
حال زمان آن فرا رسیده است تا زنجیر های اسارت شکستانده شده و حزب از قفس این افراد جنایتکار آزاد گردد!

توریالی خاوری
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب مردم
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   تا که صدای ترقاس از افغانستان گم نشود، ترقی ملی بمیان نمی آید.
بنأ شورای صلح باید نام خود را تغیر دهد و بنام شورای قطع تراقاس نامگذاری شود.

>>>   Najib Salam
اكثريت مطلق نخبگان سياسى پشتون بدون استثنأ همه به گونه يى طالب اند ، تجربه دوران حكومت دارى طالبان و قرار گرفتن اين طيف در كنار طالبان و هم اين هژده سال اخير همين را مى رساند .
شما يكبار آرشيف هاى راديوى ها معتبر جهان از بى بى سى تا صداى امريكا و راديو دوچه ويلى را در زمان مقاومت عليه طالبان و حاكميت طالبان را مرور كنيد ، از ظاهرشاه تا كرزى و غنى و احدى و ديگران همه از طالبان به دفاع برخواسته بودند و قبيح ترين جنايات آنها را توجيه مى كردند، همين اكنون هواخواهان طالب حاكميت را به دست دارند و هيچ دليلى وجود ندارد كه اينها عليه طالب باشند . طالب ها لشكر سركوب اينها عليه اقوام غير پشتون اند.

>>>   از خائنين وطنفروش چيزي ساخته نيست

>>>   حالا که لنن پرستی از بین رفته و کمونزم در زباله دان تاریخ انداخته شده حالا این حزب کی را میپرستد؟؟؟

>>>   همه این بدبختیها از دست کارمل و .....او چون کاویانی دلاور عظیمی و..... است خاینترین مردم پرچمیان بودند!

>>>   سلیمان کامجو : نامی که بعد از حدود ۲۰ سال آنرا می شنوم. بچه .....، آدم در هیگل .....است . کاملاٌ نویسنده این مقاله درست نوشته کرده همین سلیمان کامجو را محترم ظهور رزمجو که منشی کمیته حزبی شهر کابل بود بنابر فساد و بد اخلاقی که در دفتر حزبی ناحیه پنجم انجام میداد و در دفتر خود فحشاه و شراب می نوشید بالفعل دستگیر و مجازات و از حزب اخراج کرد. اما این شیطان هنوز زنده و به رذالت و حرامزادگی مصروف است. لعنت بر کسانی باد که با این گونه آدم ها حزب سیاسی می سازند حتما شخصیت شان برابر است با سلیمان کامجو .
اما یک چیز باید یادداشت شود که حکومت فعلی به سلیمان کامجو ها نیاز دارد مفسدین درین حکومت بهترین زمینه ها دارند .

>>>   سلیمان کامجو را فقط بخاطریکه رفقایش در پغمان با مخالفین میچنگیدند ولی او بر میز یک دختر که همکار دفترش بود نشسته و قصه داشت از حزب برطرف کرد و یک تن دیگر را فقط بخاطریکه از شوق زن دوم گرفته بود از حزب اخراج کرد. این بود صداقت اعضای حزب د خ ا.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است