سخنگوی وزارت دفاع تعیین شد
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۲    ۱۳۹۷/۵/۲۰ کد خبر: 153624 منبع: پرینت

سید غفور احمد جاوید، با حکم رییس جمهور به عنوان سخنگو و رییس ارتباطات استراتژیک و امور عامه معاونیت پالیسی و استراتژی وزارت دفاع تعیین شد.

قبلا دولت وزیری، به عنوان سخنگوی وزارت دفاع ملی کار می‌کرد که از مقامش استعفا داد و محمد رادمنش، معاون سخنگو موقتا به عنوان سرپرست دفتر سخنگوی تعیین شده بود.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت دفاع
سخنگو
نظرات بینندگان:

>>>   اشرار زندانیان شانرا اززندان مرکز غزنی آزاد میکنند حکومت مصروف تعیینات است نام های تشکیل شلنرا ببینید:
( سخنگو و رییس ارتباطات استراتژیک و امور عامه معاونیت پالیسی و استراتژی وزارت دفاع )

>>>   Saboor Raheel
«در سال ۱۶۸۰ حکومت انگلیس در مستعمره هندی (واقع در بحیره کربین) خود- باربیدوس، سرشماری یی انجام داد. این سرشماری نشان داد که از جمع ۶۰ هزار نفوس این مستعمره، ۳۹ هزار آن بردگان افریقایی تبار که ملکیت یک سوم باقیمانده نفوس بودند. »

بدین معنی که اکثریت و اقلیت معیاری برای در دست داشتن حاکمیت سیاسی و اقتصادی در یک کشور نیست. بلکه نظم و انسجام درونی یک ملت و یک طایفه دلیل اصلی پیروزی و اقتدار آنهاست. هرچند نویسنده این مثال را در کانتکست و محتوای دیگری بیان کرده است و نبود مشارکت همگانی و حقوق مساوی را دلیل عقب ماندگی و فقر می داند اما جنبه دیگر نهفته درین برداشت همان است که عرض شد: اقلیت و اکثریت معیار و دلیل داشتن قدرت سیاسی نیست. البته این نمونه را در عراق زمان صدام حسین، بحرین امروزی و کشور هندوستان از نفوذ مسلمانان تا پایان استعمار هند می توان مشاهده کرد. اقلیتت استعمار گر بر اکثریت مردمی که انسجام و وحدت ندارند پیروز و حکمروایی می کند.

امروزه، جدا از جنبه قومی مساله- یک اقلیت دو سه صد نفری انسجام یافته (توسط خارجیها)‌ بر ۳۰ ملیون نفوس افغانستان حکومت می کنند. اما آنهایی که در افغانستان ادعای نمایندگی از مردم را دارند، باوجود اکثریت مطلق، به خاطر نبود انسجام و نظم و سازمانداری به بردگانی تبدیل شده اند که یگانه آزادی شان شکایت کردن است. شهری با پیشینه و بزرگی غزنی آتش زده شود و مردمش به وحشت و ماتم کشانده شود- اما کار ما تسلیت گفتن باشد و شکایت کردن. هیچ یخنی را گرفته نتوانید و هیچ کسی را مسوول قرارداده نتوانید و هیچ ضمانتی برای تامین امنیت مالی و جانی خود نداشته باشید.... چرا که اینجا دوصد مرد مزدور- اما نظام‌مند و منسجم، بر سرنوشت ۳۰ میلیون انسان بینوای پراگنده و بیهدف حاکم اند....

متن انگلیسی و ریفرنس در پایین:
In 1680 the English government conducted a census of the population of its West Indian colony of Barbados. The census revealed that of the total population on the island of around 60,000, almost 39,000 were African slaves who were the property of the remaining one-third of the population.
Acemoglu, Daron; Robinson, James. Why Nations Fail: The Origins of Power, Prosperity, and Poverty (p. 75). The Crown Publishing Group. Kindle Edition.

>>>   رادمنش صاحب با این همه نطاقی هایت کمی خجالت بکش و دیگر خود را رشخند عام نساز اگر همت داری برو مثل وزیری استفاع بده این به خیر تو است .

>>>   قراریکه معلومات دارم رادمنش ازحربی پوهنتون درصنف خود اول نمره بود به حربی شوونزی معلم بود کمیساری شهرکابل ،غند 5 نقلیه ،237قندهار،666کماندو،لوای 22محافظ و پارلمانی ،آمردفتر سخنگو ،رئیس تحلیل وارزیابی استخبارات ،معاون سخنگوو سرپرست سخنگو ایفای وظیفه کرده او دولسانس پیاده در اردو و ژورنالیسم در ساحه ملکی است ،او خانه اش را بکرایه داده و درشهر خانه به کرایه گرفته ،جنرال غریبی است که همه مردم میدانند ،اوسخنران بسیار عالی است ،کتابهای نوشته ،شاعرو نویسنده است ولی ارزشش را وزارت دفاع نمیداند گاهی در یک پست وگاهی درپست دیگری سرگردانش میسازند.
وطنداران هراتی برایش ارزش قایل اند و هراتی ها او را ازجمله ارزشهای پربهای سرزمین شان میدانند.گفته شده او از نواده های خواجه عبدالله انصاری "رح" است .

>>>   اقای راد منش چنان دروغ های شاخدار میپرند که به همه خنداور است حالا که دیگر از بابت دروغ های اقای داد منش سخنان حق وناحق ان برای مردم بی ارزش و بی اثر شده بادرک این مطلب سخنگوی (دروغگوی ) را برای وزارت دفاع تعین شده تا چند صباحی این شخص جلب توجه مردم را بخود جلب کند اما اکثریت مردم کشور ما سخنگویان را بنام دروغگویان میشناسند نه واقعیت گویان و راسگویان.

>>>   هم سید است و هم غفور احمد جاودانی است که شما را جاودان می بخشد.
پس هر سوالی که دارید ، ازنزدش بکنید و اگر از گفتن سوال تان طرفه رفت و جواب درست نداد، با سیلی محکم در بغل گوش اش بزنید، او بخشاینده جاودانی است و شما را میبخشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است