فاجعه غزنی و ضرورت سقوط رژیم توسط ایتلاف
ایتلاف نجات باید حکومت موقت را تشکیل نموده و اردو و نیروی امنیتی را به دفاع از وطن بکشاند رژیم تروریستی غنی در برنامه دارد تا افغانستان را برای طالبان تسلیم نماید. آیا حال زمان سقوط آن فرا نرسیده است؟ 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۸    ۱۳۹۷/۵/۲۱ کد خبر: 153640 منبع: پرینت

بر همه هویدا است که غزنی بخاطر خشم و انتقام غنی احمدزی بخاطر انتخابات قبلی پارلمانی و انتخابات آینده پارلمانی و مقاومت مردم غزنی از حقشان در آتش سوخت.

برخورد رژیم انتقامجویانه، ضد ملی، توامیت خواهانه و نهایت جنایتکارانه بود سقوط غزنی نشان داد که طالب بخشی از لشکر دولت است که وظیفه کشتار ملت و ویران ساختن افغانستان برای آنها سپرده شده است. قاتل اصلی خلق‌های بی دفاع غزنی اشرف غنی احمدزی است این سناریو ادامه دارد و تک تک شهرهای افغانستان را دنبال می کند.

محاصره غزنی و نبرد بالای شهر مدت ها قبل آغاز شده بود اما دولت برای نجات شهر تدابیر اتخاذ نکرد حالا باید مردم با رژیم جلاد و آدمکش حرف آخر را بزنند. این رژیم جنایتکار و خونخوار باید سرنگون گردد اصلا ایتلاف نیروهای ترقی‌ خواه باید این وظیفه را انجام می داد اما بدبختانه آنها به علت خیانت رهبرانشان غایب اند‌.

جنبش ملی اسلامی یکی از بزرگترین پایه های این ایتلاف است و این ایتلاف با رنگ فراقومی خویش می تواند بدیل خوب در برابر سیاست ضدملی غنی احمدزی باشد. این ایتلاف که نامش نجات است زندگی، قدرت و توانش در برپایی جنبش شمال نشان داد که بسیار ساده توان سرنگونی رژیم خونخوار را در دست دارد. هرگاه این ایتلاف به عهد و پیمان خود صادق است باید بخاطر توقف دریای خون در کشور این رژیم آدمخوار و جلاد را سرنگون نماید و یا رژیم را در همه شهرهای افغانستان در قندهار، جلال آباد، هرات، مزار، بدخشان، فاریاب، بغلان، پروان و... در محاصره کشیده و برای تسلیمی اش در کابل اولتیماتوم صادر نماید.

ایتلاف باید حکومت موقت را تشکیل نموده و اردو و نیروی امنیتی را به دفاع از وطن بکشاند رژیم تروریستی غنی در برنامه دارد تا افغانستان را برای طالبان تسلیم نماید. آیا حال زمان سقوط آن فرا نرسیده است؟ چقدر شهر، ولایت وخانه های مردم به آتش کشیده شود؟ چقدر انسان های وطن ذبح گردند؟ چقدر دریای خون جاری شود؟ ماموریت این ایتلاف بزرگ چیست؟

باور کامل دارم که هرگاه ایتلاف جنگ را با رژیم خونخوار آغاز نکند بزودی دولت تروریستی طرح جنگ و نابودی ایتلاف را مطرح می سازد و آنگاه هر یک از آنها دانه دانه از میدان برچیده می شوند. ایتلاف بخاطر نجات افغانستان در برابر بزرگترین آزمون تاریخی قرار دارد زمان آن فرا رسیده است تا همبستگی ایتلاف با مردم افغانستان در میدان مبارزه و نجات افغانستان ثابت گردد.

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غزنی
ایتلاف نجات
حکومت غنی
نظرات بینندگان:

>>>   خدایا! غزنی دودش برآمد. شهر غزنی پایتخت مرکز اسلامی وفرهنگی افغانستان وجهان نامگذاری شده است لذا تخریب این شهر به هراشکال ازنظر شرعی وعرفی خیانت آشکار به ولایت باستانی و فرهنگی غزنی میباشد.ولایت غزنی عالمان،سلاطین و مورخین مشهوردرطول تاریخ این ولایت باستانی افغانستان داشته اند مانند البیرونی،حکیم سنایی غزنوی،پادشاهان سلسله غزنویان وغوریان ومورخ مشهور کشور فیض محمد کاتب وامثالهم که هرگز فراموش نمیشوند.غزنی مرکز تولید اجناس قیمتی ازجمله پوستین های باکیفیت خیلی عالی و ظروف مسی دیگ وانواع چلم ها وانواع البسه های پشمی گوسفند و بز مانند دستکش،جوراب،جرسی،کرتی وپطلون شالی وبالاکوت وهم فرش های پشمی مانند گلیم،نمد وقالین که بعضی های شان در خارج از افغانستان نیز صادر میگردد.علاوه بران‌ انواع میوه جات تر وخشک در صادرات کشور نیز دولت قابل توجه داشته اند ودرعواید دولت سهم بسزایی دارند.این ولایت ازنظرعلمی وفرهنگی نیز خیلی درحال رشد و ترقی هستند طوریکه بیشترین مکاتب لیسه های دولتی ومراکزتعلیمات عالی را در خود جاه داده اند.آثار تاریخی چند صد ساله منارهای تاریخی غزنی نیز مرکز توجه فرهنگی وآثار تاریخی درغزنی موجود است .لذا با نهایت تاسف که این خصوصیات و دارایی های خیلی ارزنده و مفید این ولایت در جنگ های بیفایده نیست و نابود گردند. دولت باید تلاش کنند که صلح و آشتی ملی درجامعه و ولایت غزنی باهر قیمت وهزینه که باشدحکمفرما گردد.اکثر ولسوالیهای ولایت غزنی صلح حکمفرماهستند با آنهم راه گیری وگروگان گیری دراکثر راه های مواصلاتی این ولایت تا هنوز دیده میشود.هرجنگ چه داخلی باشد و چه خارجی باشد پایانش صلح وآشتی است جنگ های اول ودوم جهانی وجنگهای دیگری مانند جنگ ویتنام وباقی جنگ های پارتیزانی وداخلی سرانجامش به صلح وآشتی منجر گردیده اند.لذا بهتر است که هرچه زودتر صلح درجامعه جنگ زده افغانستان با شرکت و رهبری سیاست مداران داخلی و همکاران بین المللی حل و فصل گردد.خداوند متعال مردم شریف غزنی را ازین ناامنی و هرج و مرج داخلی برای همیشه نجات دهد وصلح وآرامش در جامعه افغانستان هرچه زودتر حاکم گردد.
انشالله وتعالی ومن الله التوفیق

>>>   سقوط دولت؟ غرت غرت غرت!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است