جنایات غنی و اتمر را به گردن یاسین ضیا نیدازید
یاسین ضیا در حال حاضر یک مامور زیر دست اتمر و اشرف غنی است و تابع دستور آمرین خود است و مثل هر مامور دیگر حق سر پیچی را ندارد با تاسف بسیاری بجای سرزنش مغزهای متفکر فاشیزم، عقده ها را بر سر یاسین ضیا خالی می کنند 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۰    ۱۳۹۷/۵/۲۱ کد خبر: 153642 منبع: پرینت

آنچه بر سر فرمانده نظام الدین قیصاری آمده غیر انسانی و نامردانه است باید عاملان آن محکوم شوند.

قیصاری مردم داشت و با فداکاری از او یک مرد اسطوره ای ساختند اگر او امروز زنده است مدیون قهرمانی مردم شریف ازبک است که معادله قدرت را به نفع جنرال دوستم تغییر دادند و او را از یک مرده سیاسی به زنده تبدیل کردند ولی ما نمی دانیم بر سر بسیاری از قیصاری های گمنام که حمایتگر نداشته اند از طرف حلقه فاشیزم چه بلاهایی آمده است و کسی به داد آنها نرسیده است.

باید بگویم خیلی نامردانه و غیر عادلانه است که جنایات فاشیزم را به پای یاسین ضیا ختم کرد. یاسین ضیا یک شخصیت عدالتخواه، مردم دوست و وطندوست این سرزمین است که کارنامه های مردمداری و زحمات وی در زمان خدمتشان بحیث والی تخار به همگان معلوم است همانگونه که قیصاری برای مردم شریف ازبک یک قهرمان است یاسین ضیا قهرمان برای مردم تاجیک است.

یاسین ضیا در حال حاضر یک مامور زیر دست اتمر و اشرف غنی است و تابع دستور آمرین خود است و مثل هر مامور دیگر حق سر پیچی را ندارد. صلاحیت گرفتاری و سناریوی شکنجه قیصاری از صلاحیت یاسین ضیا خیلی بلند است با تاسف بسیاری ها بجای سرزنش و محکوم نمون مغزهای متفکر فاشیزم که در محور قدرت، ثروت و صلاحیت نشسته اند عقده هایشان را به سر یاسین ضیا خالی می کنند این درحالی است که ده ها یاسین ضیا اسیر در دست فاشیزم است.

همانگونه که ارگ امر دستگیری و شکنجه قیصاری را صادر کرده بود امر ملاقات با قیصاری را نیز صادر کردند آنها تصمیم گرفتند با وصف پرونده وحشتناک جنایی جنرال دوستم را در مقام قبلی اش با شکوه خاص از تبعید آوردند. جنرال دوستم نیز مثل یاسین ضیا یک مامور زیر دست ارگ و اسیر در دست آنان است این درحالی است که او ظاهرا معاون اول است ولی فاقد صلاحیت است اگر صلاحیت می داشت چرا تا حال با وصف پافشاری مردم نتوانسته قیصاری را از اسارت ارگ آزاد کند؟

بالاخره این ارگ است که تصمیم بر سرنوشت دوستم و قیصاری می گیرد. کشیدن پای ضیا در این ماجرا یک توطیه است باید اشرف غنی و اتمر دو گرداننده چرخ سیاست افغانستان پاسخ دهند. من نمی خواهم در اینجا رفتار نامردانه و غیر انسانی ارگ با قیصاری را با هزاران جنایات و نامردی های جنرال دوستم و تجاوز به جان، مال و ناموس مردم از جمله توطیه نامردانه قتل جنرال مومن اندرابی در کودتای شورای هماهنگی در 1994 و یا شلیک بالای تابوت مظلومانه حبیب الله کلکانی دو سال پیش مقایسه کنم.

نباید یک جنایتکار را بخشید و سر چشمان ملت نشاند و جنایتکار دیگر را مجازات کرد نباید با عدالت طلبی برخورد سلیقوی نمود. توصیه من به دوستان این است که برای دادخواهی از یخن ارگ محکم بگیرید نه از یخن یاسین ضیا که خود قربانی بازی فاشیزم است.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
یاسین ضیا
زیردستان ارگ
قیصاری
نظرات بینندگان:

>>>   آقای محترم مقصر آمر نیست مقصر اجرا کننده حکم است .

>>>   هارون جان من قبلن هم برایتان نوشته بودم که در موضعگیری ها و نبشته ها دقت داشته باشید.
همین مضمون حاضر را مرور کنید! چند بار بخوانید، از برداشت دوستان خود در مورد آن بپرسید. درین جا آقای یاسین ضیا را قهرمان خوانده آید. در حالی که در سطر دیگر، ایشان را کاغذ تشناب برای استفاده ی ارگ بیان فرموده آید.
یک قهرمان به امر هیچ کسی چنین جنایت ضد انسانی و بشری را انجام نمی دهد. در حالیکه مشخص است که قیصاری یک عنصر ضد طالب و داعش است، هرگاه او یک طالب هم میبود، لازم نبود که چنین جنایت شنیع و وحشتناک با وی صورت می‌گرفت، آن چنانیکه یاسین جان مرتکب آن شده و به ارگ و حلقه ی فاشیست ی آن نوکری کرده است.
گلا جان از لغمان شریف

>>>   غنی واتمرجنایت نکرده بلکه یک متهم به جنایت را تسلیم پنجه قانون نموده که این خواست همه ملت مظلوم است به نظرمن دفاع ازیک جنایتکار خود جنایت است

>>>   مامور است هرچه گفتند باید انجام دهد ؟؟
آیا غ برایش گفته بود تفنگچه ات را در دهانش بگذار ؟؟؟
شمالی خیل نه قوم دارد نه حزب !
اینها قط دزدی کنند معامله کنند فسلاد کنند ، به هیچ کس وفادار نیستند حتی بین خود ،

>>>   چقدر برائت دادن نزد اینها آسان است ضیا مامور است باید فرمان را اجرا کند!!!!
اگر گفتند خودرا درچاه بیانداز باید بیاندازد؟؟؟
همه نظرات جناب امیر زاده همینگونه است .

>>>   Paryani
پدرام با ترور از بین نمی رود . انسانیکه اندیشه اش بیانگر واقعیتهای زندگی جامعه باشد . حیاتش پیوند خورده بزندگی جامعه میشود ، او را چگونه میتوانند از قلب مردم بیرون رانند در حالیکه هیچ بدیل دیگر که بمردم پذیرفتنی باشد نداشته باشند.

>>>   شروپساد درهیچ موردی مقصر نیست وهیچ عیبی ندارد دیگران همه گناه کارند وهزاران عیب ونقص دارند

>>>   Arya Mehr
به خوانش دوستانيكه در تلاش پرده پوشاني چهره ياسين ضيا از جنايت هاي شائع شده در شبكه هاي اجتماعي اند !!!
ياسين ضيا اگر اين جنايت را مرتكب نشده است پس چرا خاموش است؟ ملت ما تا چه زماني بأيد هزينه اشتباهات تك تك اينها را بپردازد ؟

اينجا موضوع تنها قيصاري نيست دوستان گرامي
اينجا موضوع اينست كه چرا بايد از يك تاجيك براي ويران سازي ازبيك استفاده ابزاري شود؟؟
چرا بايد يك تاجيك تا اين حد بي مايه و بي عزت باشد كه برود بخاطر شادي اشرف غني اينگونه جنايت را مرتكب شود

دفاع از قيصاري دفاع از عطاي بگيل نيست، چون عطا قبلا نفرين شده است، دفاع از قيصاري براي نشان دادن روح زنده يك ملت است تا پندي باشد براي لوده هاي سياسي كه ديگر بخاطر شادي اتمر و غني اينگونه اشتباه راهبردي را مرتكب نشوند

موضوع تنها شخص قيصاري هم نيست بلكه موضوع اينست كه چرا بايد ياسين ضيا در اين گرفتاري شركت كند؟؟؟؟

ياسين ضيا چرا همه هنر هاي امنيتي اش را براي شكستاندن و شكنجه دادن غير انساني كسي هزينه كند كه او عملا در سنگر مقدس دفاع در برابر طالبان وحشي قرار داشت و مي رزميد

اكنون ياسين ضيا براي ملت چه پاسخ دارد؟ او چرا با گرفتاري قيصاري زمينه نفوذ مستقيم طالبان را به شمال مساعد ساختاند؟ ياسين بايد پاسخ دهد به ملت، سكوت وي تاييد كننده جنايت هاي گفته شده مي باشد!!

شما ها استلال ميكنيد كه قيصاري گويا ظالم بوده و ياسين ضيا رسالت بندگي اش را در پيشگاه خداي زميني اش (اتمر) انجام داده و بدين ترتيب شهر ميمنه را از شر قيصاري نجات داده است، حالا در نبود قيصاري طالبان اين خلا را پر كرده اند، مگر طالبان براي مردم ما كيك و كلچه توزيع ميكنند كه قيصاري ظالم بود ولي طالبان فرشته هاي اسماني اند؟ چرا تا اين همه در تلاش خاك زدن هستيد به چشمان مردم؟

اين را بياد داشته باشيد كه ما كسانيكه را براي تقويه دشمنان ملت ما كمك ميكنند را نمي بخشيم، دشمن ملت ما، غني و هم دستانش عبدالله بنسبت بي كفايتي اش و طالبان اند، پس هر انكسي كه با اين تيّم دشمن همراه شود براي سرنوشت ملت ما نيز دشمن ميتواند باشد

ياسين ضيا نهايت اشتباه نا بخشودني كرده است و أصلا قابل بخشش هم نيست، چرا بايد يك تاجيك تا اين اندازه مورد استفاده ابزاري قرار گيرد؟

ياسين ضيا چرا همين شهامت اش را در كشتار و بستن طالبان تروريست از خودش نشان نميدهد؟؟؟؟
مگر بالاي صد ها ناموس ملت ما در كندز قيصاري تجاوز كرده بود يا طالبان؟
ياسين ضيا چرا نمي روز غزني تا ناموس ملت در غزني مورد تجاوز برادران تروريست غني و أتمر قرار نگيرند ؟

دشمن ملت ما آدرس غير از قيصاري دارد، نشاني دشمن ما همين اتمر و غني اند كه ياسين ضيا با دشمن ملت همدست شده است
دوستان ما نبايد بخاطر اشتباه ياسين ضيا اشتباه بزرگ ديگري را مرتكب شوند
سپاس

>>>   امیر زاده صاحب باعرض سلام. من همیشه مقالات تان را مطالعه میکنم وشمارا احترام داشتم تا امروز،ولی ازاین بعد نمیدانم چه بگویم.این اندازه ذهنی گری خوب نیست باید واقعیت ها عینی گفته شود.اگر همین اجرا کنندگان نمی‌بودند که در قبال پول وچوکی هر نوع امر غنی رااجرا مکنند غنی چیطور حکومت میکرد؟ هر کس که امر غنی رااجرا مکند خودش خاین وجنایت کار است.اگر این کار را یاسین کرده باشد نفرین ولعنت برا یش.

>>>   یاسین ضیا می توانست سرپیچی کند و استعفا دهد. حال که او این کار را نموده است او جز؟یک جنایتکار چیزی دیگری نیست او لکه ننگ برای تاجیک ها است

>>>   اقای امیرزاده
جنایت را توجیه نکن. جنایت جنایت .فرق نمی کند که کی انجام داده است

>>>   بگذارید که یاسین ضیا خود قصه کند که چه کرده . برای دوستم توطیه ساختن که ایسچی را کرده اما هیچ سند و شواهدی ارایه نتوانستند اما رفتار غیر انسانی که با افراد قیصاری توسط یاسین ضیا صورت گرفته همه آنرا به چشم دیدن و غنی خود اعتراف کرد که با عاملین این قضیه بر خورد قانونی می شود . عامل این قضیه هم یاسین ضیا است پس چه وقت برخورد قانونی با این شخص می شود مردم منتظر اند در صورت فراموشی و اغماز نشود که شمال کشور را این گونه اعمال حکومت پر آشوب نماید.

>>>   طاهر پشتون
یاسین ضیا چون یک دیگان و هم قوم هارون جان است مقصر نیست و قهرمان است مانند احمدشاه مسعود وپدرام و دزد های دیگر.

>>>   اسم داکتر را روی ضیا نگیرید انسان نوکر بی اراده آله دست جنایت کاران بگوئید یک شخص آرمانی باتفکر وبا غیرت هیچ وقت چنین وسیله جرم قرار نمیگیرد.ما فکر میکردیم او یک شخص آرمانی وباتفکر است درتخار هم مشکلاتی راخلق کرده بود برعلیه بزرگان ازطرف ارگ استفاده شده بودند.
بااحترام

>>>   هارون امیرزاده یا گیچ است یا نمی داند که چه ورور می کند.
یاسین ضیا عضو حزب وطن بود. افسر بود و در رشته طب هم می خواست درس بخواند.
یاسین ضیا قهرمان تاجیکان نبوده و نیست. او یک جنایتکار است. جنایت او برای ما غیر قابل بخشش است.
چطور است که قهرمان تاجیکان اسیر اتمر و غنی است و این قوم با فرهنگ و متمدن و مقاومت گر قهرمان خود را از شر فاشیست ها نجات داده نمی توانند؟
کشتن و شکنجه کردن نظام الدین قیصاری توسط یاسین ضیا را تاجیکان چطور دفاع کرده می توانند؟

>>>   تنها به قیصاری خلاصه نمیشود غنی باید چیزیکه دزد ، متمرد وجنایتکاراست تمام شانرا تسلیم قانون نمایند وکسانیکه به دفاع ازیک جنایتکارمضمون مینویسد خودش جنایتکارمیباشد

>>>   تیم نجس ارگ برای رسیدن به هدف خوداز هر راه ممکن استفاده میکند، مشکل ما هم همین است که چرا دلقک های همچون یاسین ضیا هوشیار نمیشوند، ارگ با یک تیر درمورد قیصاری سه شکار را بدست آورده این را باید بدانید، واین یاسین لوده چرا قیصاری را لت کوب کرده چرا فکر قیصاری را درمورد خود وشاید کسانی دیگر مغشوش ساخته باشد، ساسین نباید خودرا کاغذ تشناب تیم ....ارگ بسازد.
بااحترام
امپراطوری خشم

>>>   قیصاری شخص ظالم وقاتل است باید اعدام شود وحامیان وی از نظر اسلام شریک جرم اند. دشمن جنایتکاران از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است