صلح در جاده های ولایات پیدا نمی شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۷    ۱۳۹۷/۵/۲۲ کد خبر: 153679 منبع: پرینت

صلح در جاده هاى ولايات پيدا نمی شود لطفا اين پروژه مسخره را متوقف کنید.

گروه صلح خواهان هلمندى!
بجای گدايى و در به در گشتن در پشت ديوار سفارت هاى خارجى (آمريكايى، انگليسى، روسى، هندى و پاكستانى و ...) لطفا برويد در هلمندتان ضد كشت كوكنار و قاچاچيان مواد مخدر مبارزه كنيد كشت كوكنار و توليد چرس و ترياک را توقف دهيد. از كابل و پروان و هرات و بلخ و باميان كسى به هلمند نمی رود تا صدها جريب زمين كشاورزى شما را كوكنار بكارد و هرويین و ترياک و چرس و ... توليد كند و 90 يا بيشترين ترياک جهان را توليد نمايد.

گروه صلح خواهان و وطنداران هلمندى عزيزم لطفا برويد ضد تروريستان و قاچاقبران هلمندی تان مردانه بايستيد و مبارزه کنید و مانند مردم ولایت های پنجشير و باميان و جوزجان و بغلان و... نگذاريد تا مزدوران بيگانه در خانه و كاشانه و زمين و زندگیتان جا بگيرند و جنگ تجارتى و يا ناامنى كشت و قاچاق مواد مخدر را بالایتان تحميل نمايند. جنگ و بدامنى مزمن 16 ساله هلمند جنگ تجارت چرس و ترياک و فروش و آزمايش تسليحات است و بس.

همه ولايات و مردم شريف كشورم نور چشمم هستند البته اين مطلب را از نگاه جامعه شناسى جنگ افغانستان نوشته ام نه كدام اغراض شخصى. باور كنيد اين پروژه صلخواهى كمپاين بیهوده ای بيش نيست.

بها بقایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صلح
هلمندیان
نظرات بینندگان:

>>>   من به این خانم تعجب میکنم که انقدر تعصب دارد که تا حال نه دیده ام جوز جان بغلان پروان فاریاب مزار سرپل وولابات دیګری که ادعای مالکیت شان دارید مانند هلمند بوده بدخشان غرق در تولید مواد مخدر قاچاق معدنیات درسرخظ قرار دارد دوذدی قتل وغارت در مزار پروان وپنجشیر بی نظیر بوده ومردم افغانستان مکلف است برای صلح سراسری کار کنند پنجشیر وارزګان نه دارد برادران هلمندی ما وارثان کل کشور بوده هیچ وطن فروش وجاسوس حق نه دارد که هلمندیان عزیز را از رفتن به ولایات دیګر تنبهه کنند بها جان من شما را از کارنامهها ی پدرت می شناسم کوشش کنید که یک شخص مفید جامعه باشید تعصب نه داشته باشید
ګیلانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است