با پدر جنگسالاران آشنا شوید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۸    ۱۳۹۷/۵/۲۲ کد خبر: 153683 منبع: پرینت

داکتر اشرف غنی

در حکومت اشرف غنی 40 هزارتن کشته شده، سه ولایت به دست طالبان سقوط کرده، داعش عملا فعاليت خود را آغازکرده، قوم پرستی به حد آخر رسیده، داکتر غنی خونین ترین رییس جمهور افغانستان در صدسال آخر است.

تنها در ماه جولای سال جاری 3000 تن غیرنظامی کشته شده این آمار از سوی حکومت نشر شده آماری است که حتی در حکومت های تحت حمایت شوروی سابق پیشینه نداشت. او که خود را اقتصاددان می داند اما سرمایه ها را از افغانستان فراری داده و فابریکه هاسقوط کرده و 59 درصد مردم زیر خط فقر زندگی می کنند و هیچ پروژه اقتصادی در حکومت او آغاز و تمام نشده است.

اشرف غنی مردی از تبار پشتون (افغان) که بزرگترین خیانت را در حق پشتون های عزیز کرده و عملا اقوام افغانستان را به جان هم انداخته و جنگ قومی را هر روز دامن می زند و چوب سوخت همان پشتون های بیچاره و بی خبر از همه چیز است. داکتر اشرف غنی همان خیانت را در حق پشتون ها می کند که رهبر تاجیک، هزاره و ازبک در برابر قوم خود انجام می دهد.

کارنامه های سیاه و جنگسالارانه او روی جنگجویان دهه 90 راسفید کرده است حمایت بی پرده او از طالبان و حمایت تروریست های دیگر زير نام داعش تحت حمایت مستقیم عربستان سعودی در تبانی ارگ نشینان بر ضد شیعه ها، ایران و روسیه بر همه همچون آفتاب نمایان است. رهبری ضعیف و مدیریت ناکام او باعث شده که جهانیان به اصل بی کفایتی او باور کامل پیدا کنند.

او چنان تبلیغات ضدمخالفان سیاسی اش را به راه انداخته بود که گویا تنها خودش صادق است اما پس از سال 2016 و فسادهای گسترده در حکومتش جهانیان حتی در قصرشاهی انگلستان او را فاسدترین رییس جمهور جهان نامیدند اما او هنوز رییس حکومت است و چاپلوسان درون حکومت و بیرون حکومتی زیاد دارد!

شاداب امین بیگزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
رییس جمهورفاسد
جنگسالار
نظرات بینندگان:

>>>   برای حکیمی وزیر مالیه 300ملیون دالر رشوت درنظر داشت تا درمقابل حکیمی کلید خزانه را به او بدهد تا همه پول خزانه را درانتخابات مصرف کند دفعه قبل الکوزی کمک کرده بود

>>>   همینطور متأسفانه!

>>>   سرزمین ما با فرستادن میکروب ایدز یعنی اشرف غنی دچار این مرض خانمانسوز شده که آهسته آهسته مرگ حتمی دامنگیرش خواهد شد
لیگ برتر فوتبال افغانستان از بین میرود اما کریکت ورزش ارسال شده از پاکستان و اعضای تیم آن که بیشترین شان دارای دو شناسنامه پاکستانی و افغانستانی میباشند بحیث یک ورزش قومی و قبیله ای با جلب و جذب کمک های بزرگ خارجی و شرکت های داخلی برنامه های فوق العاده در کشور های غربی و انگلیس به مراتب تقویت میشوند مرگ بر خائنین و وطنفروشان دائمی سرزمین ما به انگریز و روس و اشغال گران امروزی .

>>>   این حرفها همه اش درست اما راه چاره چیست؟ راه چاره را پیدا کنید و اینها را ازکشور بیرون کنید.همگی از اشرف غنی و دولتش شکایت دارند اما هیچ اقدامی برای رفع این فتنه نمی کنند.

>>>   غنی پدرجنگسلاران نیست بلکه جنگسالاران رایکی پی دیگری نابود کرده ومیکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است