کوفی: کمیسیون شکایات از من تقاضای پول کرده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۹    ۱۳۹۷/۵/۲۲ کد خبر: 153696 منبع: پرینت

کمیسیون شکایات برای ابقای من در لیست، تقاضای پول کرده است.

فوزیه کوفی عضو کنونی مجلس نمایندگان، تصمیم کمیسیون شکایات انتخاباتی برای حذف کردن نامش از فهرست نهایی نامزدان انتخابات پارلمانی را سیاسی، غیر شفاف و با دستورپذیری از ارگ ریاست جمهوری می‌خواند.

فوزیه کوفی در جریان این نشست، فایل صوتی را منتشر و با رسانه‎ها شریک کرد که از مطالبه پول توسط یکی از کارمندان کمیسیون شکایات در بدل همکاری برای ابقای نام فوزیه کوفی در لیست نامزدان حکایت دارد.

در این فایل صوتی فردی که به ادعای خانم کوفی از نزدیکان عبدالعزیز آریایی، رییس این کمیسیون است، می‌گوید: «… اگر یک مقدار پول آماده کنید، ما اسنادی که علیه فوزیه کوفی وجود دارد، از بین خواهیم برد…».

خانم کوفی از این شخص نامی نبرد، اما گفت که این سند و شماره تماس مربوط را به نهادهای عدلی و قضایی می‌سپارد و از آنها نیز خواست که با بی‌طرفی آن‌را بررسی کنند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
فوزیه کوفی
نظرات بینندگان:

>>>   پول هائیکه برادرانت از بابت قاچاق مخدر بدست آورده اند مقداری ببخش برای شان بعد ده چند حاصل میکنی ،
دنیای بده بستان است ، مفاد دوطرفه خوبست ، دموکراسی است

>>>   پول خیر است، که تقاضای چیزی
مابین پا نکرده باشد!

>>>   جالب است که خانم کوفی درجمله غاصبین زمین وداشتن افراد مسلح غیرمسول از لسب کاندیدان ولسی جرگه از طرف کمسیون سمع شکایات انتخاباتی حذف شده است .

>>>   بس تان است خواهرهمینقدر که پیداکردین

>>>   تو به مه ، مه به تو ، معمله دوطرفه است ،

>>>   خانم کوفی از یکطرف ادعا دارد که حذف نام اش از لیست کاندیدان مسله سیاسی است واز طرف ریاست جمهوری حذف شده واز طرف دیگر ادعا دارد که از ایشان پول خواسته شده تا نام شان را دوباره شامل لیست نمایند دو ادعای متضاد
انس بدخشی

>>>   Omar Ahmad Parwani
اعلامیه جنبش عدالت خواهی مردمی
_____________
بسم الله الرحمن الرحيم
پيام جنبش عدالتخواهى مردمى
مركز نفاق ملى و توزيع شناسنامه هاى غيرقانونى بسته شد!

حكومت با ديده درايى و بى شرمى تمام، يكبار ديگر نشان داد كه تا چه اندازه فاصلهء كلانى ميان او و مردم وجود دارد. چندى قبل، حكومت در اقدامى مخفى، پس از اينكه مردم در ولايات مختلف بر مشروعيت توزيع شناسنامه هاى تحميلى مُهر جعل و رد زدند، يكى ديگر از مراكز توزيع شناسنامه هاى برقى غيرقانونى را در گولايى سينماى خيرخانه باز گشوده و دست به توزيع شناسنامه هاى جعلى مى زد، كه امروز توسط مردم شجاع خيرخانه و ديگر عدالتخواهان دلير بسته شد. ما بر ادامهء مبارزهء خود پابنديم، هيچگاهى اجازهء بازگشايى اين مركز نفاق را نخواهيم داد.

1 – مردم دیگر حوصلهء ظلم و بیداد حکومت را ندارند ، ارگ و عمالش و کسانی که خواهان تحمیل هویت و توزیع غیر قانونی شناسنامه های برقی هستند ، باید به این پروسهء تحمیلی پایان بخشیده و از مردم رسما معذرت بخواهند.
2 – ما خواهان به راه اندازی گفتمان ملی برای حل تضاد هویتی و ملی در کشور استیم.
3 – ما خواهان بستن مراکز توزیع شناسنامه های برقی استیم.
4 – شناسنامه های برقی باید طبق قانون مصوبهء 1393 مجلس نمایندگان که توسط آقای غنی نیز توشیح گردیده بود ، توزیع گردد.
تا تغيير، به پيش!

>>>   اګر قرار باشد که کمیسیون شکایات انتخاباتی در برابر ابقاه نام فوزیه کوفی از وی پول مطالبه کرده باشد، خانم محترمه بلا تردید و بلا درنگ این پول را در اختیار کمیسیون قرار میدهد اما شاید خانم کوفی پول را پیشکش نموده باشد که از جانب افراد در کمیسیون رد شده باشد! حالا کوفی عزیز ناگزیر است همه گزینه ها را روی دست گیرد و از تمام توان اش کار بگیرد، خوب است که از مطالبۀ پول سخن گفته است و نگفته است که از وی چیز دیگری خواسته شده! من باور دارم که خانم کوفی آمادۀ هرگونه معامله برای ابقاه اش در لیست کلندیدان است و از کمیسیون هم بدور نیست که به هر گونه ای باشد نام این خانم را شامل لیست نماید اما این خانم قاچاقبری هایش را از نظر مردم چگونه پنهان خواهد کرد؟
میهن زرغون

>>>   خانم فوزیه کوفی نماینده منتخب مردم بدخشان منتقعد سر سخت اشرف غنی احمدزی در ارتباط به عملکرد قومگرا و معتصب قوم و زبان از یکطرف و از جانب دیگر همکار فعال در زمان گمپاین انتخاباتی با تیم مخالف غنی احمدزی و زن فعال و حقوق خواه زنان افغانستان همه و همه باعث شده تا ریس جمهور غنی حذف نام انرا از لست کاندان صادر و صیاد فرمان بردار غنی ریس کمیسون انتخابات نام خانم کوفی را بدون هیچ اسناد و دلیلی از لست کاندان نام خانم فوزیه کوفی شده است .

>>>   کار کمیسیون مینی بر اخراخ فوزیه مضمین کننده عزت مردم بدخشان است ، از آن گدشته شناسایی مریم خواهرش هم موفقیت دیگر کمسسیئن است

>>>   پول بدهید بعدا از وزرا دوچندش را بگیرید ، مانند سابق ، اعضای کمیسیون همحق دارند شیر پور داشته باشند این یک چانس است که بدست شان آمده همین حالا باید خودرا خود کفا بسازند ،

>>>   محترمه کوپی صاحب وکیله موفک بدخشان!
دالر را بالای سنگ بگذارید آنرا آب میکند فردا چند هزار دالر برای کمیشنران بغرستید پس فردا از شما معدرت می خواهند ومیگویند سو تفاهم شده بود وشامل لست میشوید

>>>   سلام.
وقتیکه شاگرد تنبل ناکام ماند .بفامیل خود میگوید که معلم از من پول خواست من ندادم ناکام شدم.دیگران که رشوت دادند کامیاب شدند.
خانم کوفی هم چنین بهانه کرده ممکن آواز ازبرا درش ویا اقاربش باشد.از خدا بترس بس است.
نوبت را به دیگران بگذار.
در فکر تشکیل خانواده باش.
بدخشی.

>>>   مركز نفاق ملى و توزيع شناسنامه هاى غيرقانونى بسته شد! تبریک باشد برای مردم قهرمان خیرخانه مینه

>>>   فوزیه جان اگر پول نمیتی یک چیزی دیگه با ارزش تر از پول هم داری از آن استفاده کن از شما چیزی کم نمی شود

>>>   کوفی در قلب ملت ما جا دارد .چه در پارلمان و چه بیرون پارلمان.

>>>   به شخصیت خانم فوزیه کوفی حمله کردن از تمام معیار های انسانی به
دور است و این بی خردی ، اوباشی ولچکی شخص منتقد را ثابت میکند
و از حیثیت و نجابت کوفی نمی کاهد .
نظر و حرف عمده ای من یک انتقاد جمعی است که در فلسفه به دیالکتیک میتوان رجعت داد .
ساده شروع کنم اینکه : به مرحوم ظاهرشاه و خانواده آن نیک اندیش اعتراض ها بلند بود که قدرت سیاسی را موروثی ساخته اند . مگر درین گزار تاریخ همه
به شمول وکلای محترم میکوشند که قدرت را طور دایم در قبضه داشته باشند
و همچنان قوماندانان و رهبران قوی و جهادی . حتی مذ بوحانه می تپند تا بعد
از خود شان قدرت در وجود اولاد و فامیل شان محفوظ یا گرنتی باقی بماند .امروز همه ساختار ها و سنت های فکری دارد متحول است .
اگر در گزشته هامروج بوده که حتی پسر و یا دختر خورد سال خود را به اریکه ای قدرت بر میداشتند آن گزشت در عربی مقوله ای است ( مضی ما مضی )
ما باید این درک اجتماعی را پیدا کنیم که به دیگران هم موقع دهیم تا افراد دیگر هم که توان و ظرفیت دارند نوبت بگیرند .
در ضرب المثل ها ما یگان گنجینه ای معانی است ( ژرنده که د پلار ده خو په
وار ده ) به نظر من قانون اساسی مانند ترم ریاست جمهوری باید دوره نمایندگی مجلس را در آینده دو نوبت تعیین کند تا دیگران و نسل جوان که از
زن و مرد ظرفیت و توان پیدا میکند برای این خدمت مجال و چانس پیدا کنند
بر من چیزی نیست جز سخن منصفانه .
و ما علینا الالبلغ .
م . ش . فروغ کابل

>>>   شما دو خواهرو دو برادر را نه تنها افغانها بلکه تمام جهان شناخته که کی هستید وچی کارهای کرده اید ومیکنید بعد ازین نجات ندارید

>>>   خاموش :
پول های که از راه حمل ونقل مواد مخدر از بدخشان تابه کابل واز کابل برعکس به دست آوردی وپول را که برادرت بااستفاده از نام واختیرات خودت به دست آورده اید هفت پشت هم آنرا خلاص کرده نمیتوانی اگر زیاد عاشق چوکی پارلمان هستی دوباره نزد گل آغا شیرزوی مراجعه کن فرق نمیکند هرچه باشد یاردیرنه ات میباشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است