مهاجم انتحاری در کابل از افراد ملا تره خیل بوده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۱۰    ۱۳۹۷/۵/۲۲ کد خبر: 153702 منبع: پرینت

یک انتحاری از خیمه هواداران ملا تره خیل بیرون شده و مواد انفجاری همراه اش را در مقابل نیروهای پولیس منفجر کرد که در این انفجار بیش از شش پولیس کشته و تعداد دیگری از افراد پولیس زخمی شدند.

انفجار در حوزه نهم امنیتی شهر کابل در محل تجمع شماری از هواداران ملا تره‌خیل نامزد حذف شده از لیست نهایی انتخابات مجلس در برابر دفتر مرکزی کمسیون انتخابات صورت گرفته است.

یک مهاجم انتحاری در نزدیکی خیمه هواداران ملا تره خیل در برابر دفتر مرکزی کمسیون انتخابات خود را منفجر کرد. مهاجم پیش از اینکه وارد خیمه معترضان نزدیک شود از سوی پولیس شناسایی شد.

شاهد عینی ماجرا به خبرنگار افتخاری ما در صحنه انفجار گفت که او شاهد مشاجره لفظی یکتن از هواداران ملا تره خیل با دیگر افراد معترض در خیمه اعتراض بوده است که ناگهان فرد معترض از داخل خیمه بیرون شده و خود را در مقابل افراد پولیس حاضر در صحنه منفجر کرده است.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملا تره خیل
انتحاری
نظرات بینندگان:

>>>   مدرسه ملا تره خیل که بنام مدرسه دینی است در حقیقت یک محل تعلیم گاه برای انتحاری ها است چندی قبل که دوکانهای مواد مخدر را در شام روز در منطقه نزدیک به مکرویان چهارم را بسته کنند چند لحظه بعد از خبر بسته شدن دوکانهای فروش مواد مخدر که اکثر ان دوکانها مربوط ملا تره خیل است انتحاری از جمع معترضین به محل تجمع پولیس خودرا رساند خود را انتحار کرد ده ها پولیس را کشت و ده های دیگری را زخمی کرد انسان عقل و منطق دارد چگونه میتوان قبول کرد که انتحاری های طالبان با بالا های شان از دور دست ترین منطقه پرواز میکنند و خود رابجای مورد نظر انتحار میکند همین ملا تره خیل و امثال ان هستند که انتحاری ها را با خود دارند و بهر جاییکه دلشانخواست انها را میرسانند و عمل انتحار را انجام میدهند الله گل مجاهد عضو باند گلبدین حکمتیار غاصب زمین ده ها جریب زمین دولتی در ساحه ده سبز دارای افراد مسلح غیر قانونی که بزور سلاح از داش های خشت پزیدر همان ساحه ظالمان پول میگیرد اول در لست اخراجی های کمیسون شکایات از جمله کاندایان بود و حالا چرا نیست روی چه دلیل از حذف ان ازلست اخراجی ها صرف نظر شده است کسی است جواب بگوید که غصب زمین و مقابله ان با پولیس توسط افراد مسلح غیر مسولش باعث زخمی شدن چند پولیس گردیده بود چیست؟ .

>>>   خود ملا تـــره ترورست و یاغی باغی است اینها نه دین دارند نه وطن دارند ونه مسلمان هستند هم دالر امریکائی معاش میگیرد هم کلدار آی اس آی میگیرد ، هم داغش است هم دموکرات است وهم طالب است ومدرسه ترورست پروری دارد
اگر صلاحیت میداشتم این ناملارا توسط اره گردنش را قطع میکردم تا بداند مردم منافق وترورست را می شناسند

>>>   (مـعاش جمعه گُل )
حدود بیش ‌از ۳۴ میلیون افغانی ماهانه از معاش منسوبان وزارت امور داخله، از طریقِ چندین حساب بانکی به‌نام یک شخص و ده‌ها حساب‌ جعلی و خیالی دیگر در نوی کابل‌بانک، حیف‌ومیل می‌شود.
، شخصی به‌نام «محمد‌اسماعیل شجاع» ماهانه ۳۴ میلیون افغانی را، از درَکِ معاش ماهوار کارمندان وزارت امور داخله در زون جنوب کشور از طریق ۱۷ حساب بانکی نوی کابل‌بانک به‌نام خودش و ۲۵۰ حساب دیگر به‌نام‌های جعلی و خیالی، دریافت می‌کند.
اسناد مکمل این اختلاس که شامل فهرست ۲۵۰ نفری حساب‌های جعلی و خیالی و ۱۷ حساب دیگر به‌نام یک شخص با یک نام و یک چهره و یک وظیفه می‌باشد؛ در تابستان سال گذشته توسط اعضای تفتیش داخلی نوی کابل‌بانک، تهیه و در ماه میزان ۱۳۹۶عنوانی وزارت‌های مالیه، امورداخله، بانک مرکزی، دادستانی کُل، سهم‌داران و هیأت نظارت بانک، رسماً ارسال شده‌است.
اما یافته‌های پَیک نشان می‌‌دهد که به‌جای اجراآت قانونی درین مدت، به‌‌تازه‌گی هشت تن از کارمندان و اعضای تفتیش نوی کابل‌بانک که در تهیه‌‌یی این گزارش سهم داشته‌اند، از وظایف شان منفک و یا تبدیل شده‌‌اند
مسوولان نوی کابل‌بانک در این باره چیزی نمی‌گویند
ر

>>>   Bakhshi Zafari
مجاهدین کرام!
امیدوارم حالا دانسته باشید که برای چه (دی دی آر) شدید؟!
اگر مردم غزنی مسلح میبودند پدر طالب شهر شان را سوختانده نمیتوانست.

>>>   Najib Salam
اگر اين كشور مردم داشت و پارلمان ، رهبران ، سران و اعضاى كابينه و مسؤولين دست اول امنيتى، اين حكومت را استيضاح مى كرد و به جرم خيانت به مردم محاكمه مى نمود . همين مردم مرده و همين رهبران مرده نواز .

>>>   Najib Salam
فقط يك قيام و يك سيلى مردمى در كابل و ساير شهر ها براى سر نگونى حاكميت قبيله مى تواند شعله هاى آتش غزنى و شهر هاى ديگر را خاموش كند . قبل از آنكه هرات ، مزار و كابل و ديگر جا ها بسوزد ، ارگ را بسوزانيد .

>>>   Homayoun Paiez
اگر کسی یا کسانی هنوز هم، میان غنی و طالب و کرزی و دیگر تمامیت خواهان قبیله پرست، فرق قایل می شود؛ به تعبیر حضرت مولانا، برای این کوران و ناشنوایان، گوش خر باید خرید..(.حد اقل با گوش خر که نمی توانند عذر کری پیش آرند)اگر امروز غزنی و مردم بی دفاعش، در آتش خون می تپند و می سوزند و فردا هر جای دیگر؛ بی هیچ شکی، این فاجعه ها و خون ریزی ها و آتش زدن ها، در تفاهم سران قبیله در هر نقابی که هسند صورت می گیرد..اگر در ارگ اند یا کویته و پشاور و یا هرکجای دیگر؛ در تفاهم باهم فاجعه می آفرینند...این فجایع تاکتیک های پلیدیست برای از نفس افتیدن و فرسایش هر چه بیشتر عدالت خواهان و برابری خواهان و هویت طلبان...مگر غنی آشکارا نه گفته بود که" یا به زور قوم، یا به زور شمشیر، یا به زور خارجی و..." از این وطن بیرون تان می کنیم؟ چرا آقای غنی،احمد ولی مسعود را چنین اخطاری داده بود؟ به خاطر آنکه آقای مسعود در همان وقت، دم از عدالت و برابری زده بود!
آری، آقای غنی، امروز چون زنگی مستی، با دو اسلحهء خون ریز ( طالب، همان قوم، امریکایی و انگلیس و...همان خارجی) افغان تازی و میدان داری دارد... این فجایع را قوم پرستان هر دو طرف برای تثبیت حاکمیت بلا منازیع شان تداوم داده و می دهند؛ و خارجی ها هم، منافع شان را در تحکیم حاکمیت این ها تشخیص داده اند؛ زیرا اینان، همان شیران خانه و روبهان مطیع و سر به زیر بیرون اتد...
آری، در تداوم این آتش و خون، دست امریکایی و انگلیس و مزدوران منطقه ای شان، صد در صد دخیل است

>>>   وزرای دفاع ,داخله وامنیت ملی باید هرچه عاجل به میز محاکمه کشانیده شوند وزیردفاع وقیحانه ادعا داشت که به سویه اش داردوی افغانستان کسی دیگر وجود ندارد.چطور غنی سقوط کرد شما تماشاگر هستید خوب که کشتارکردند بعد شما نیرو بفرستید.همه تان درسقوط غزنی دست دارید وبا انگلیس معامله کرده اید.

>>>   چـرا پیش از حمله یک کسی ریاست امنیت ملی را ازین موضوع آگاه نساخت ؟
تشکیل ادارات کشفی استخباراتی کم است همه آنها در وزارت داخله دفاع ذامنیت از هزار ریاست بیشتر نیستند اقلا باید پنجهزار ریاست می داشتند تا می توانستند مقابل اشرار کاری کنند چون تاریخ افغانستان هم پنجهزار سال است !!!

>>>   ریاست امنیت ملی میگوید: ما از پیش خبرداشتیم !

>>>   همه انتحاری های زیر ریش همین آدم ها و ستون پنچمی هاست هیچ یک از پاکستان صادر نمی شود.

>>>   وزیر دفاع - وزیر داخله - ریس امنیت مسوول درجه اول سربازان وافسران وهموطنان عزیز وبی دفاع که درغزنی کشته شده اند است باید به حارنوال معرفی شود.

>>>   دروجود اینها هرکاری ممکن است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است