با آمریکا و حکومت نه! هرکس از منطقه خود دفاع کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۲    ۱۳۹۷/۵/۲۳ کد خبر: 153707 منبع: پرینت

امروز کشته شدن فرزندان محروم و مظلوم کشور در صفوف نیروهای امنیتی یک فاجعه است. قرار گزارش آقای کوهستانی آگاه امور نظامی، روزانه بیش از صد نفر نیروهای امنیتی تلفات می دهند.
باید به این مصیبت پایان داده شود. مردم بنشینند فرزندان خود را از رفتن به جبهات جنگی منع نمایند. دفاع باید منطقه یی شود. هرکس از منطقه اش دفاع کند. همه میدانیم که قدرت بدست غنی متعصب و تیمش به کمک امریکا با تقلب غصب شده، او حکومت می کند؛ تلفات را مردم می دهند.

وقتی در حکومت شریک نباشی و در برابرت تبعیض باشد و تمام چوکی های حکومتی در دست کسانی باشد که نکدام استراتیزی دفاعی دارند و نکدام برنامه ملی و همه شمول؛ چه بهتر که فرزندان مظلوم مقاومت گران در دفاع از این ارگ نشینان بیش از این تلف نشوند. اینگونه مرگ ها مشکل خود را دارد. کسانی که برای گرفتن ده بیست هزار افغانی می جنگند و کشته می شوند نام اینگونه مرگ را چه می توان گفت ؟

دفاع منطقه ای خود نوعی تامین عدالت و جلو گیری از تلفات نیروهای امنیتی می باشد که می تواند هر نوع توطیۀ های نا جوامردانه را که از عقب نیروهای امنیتی را آماج قرار می دهد بگیرد. توطیه هایی که تا کنون بیشترین تلفات از این ناحیه بوده است.

وقتی امریکا با طالب مذاکره می کند و مناطقی را حاضر است به آنان تسلیم کند پس چه اشکالی وجود دارد که نیروهای امنیتی برگردند و از مناطق خود شان دفاع کنند.
در حال حاضر یگانه راه جلو گیری از تلفات نیروهای امنیتی فقط دفاع منطقه ای است و بس.

آنجلینا بابک آمستردام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دفاع منطقه
آنجلینا
نظرات بینندگان:

>>>   با عرض سلام واحترام من هم باشما هم نظر هستم بسیار طرح عالی غیر ازین دگر راهی نیست چرا جوانان ما خود را به قربانگاه ها میروندیک مثال زنده گروپ به اصطلاح صلح خواهان پای پیاده عازم مزارشریف شده اند چرا: باید در مناطق خود شان داد از صلح خواهی بزنند
احمدازکابل

>>>   تا زمانیکه خادمین قبیله در ارگ منافع امریکا را تطبیق کنند امریکا هیچ پروائی ندارد که این خادمین در زیر پرده چه هدف های خود را هم تطبیق میکنند.
ارگ نشینان در زیر سایه دفاع از منافع امریکا مصروف پیاده نمودن منافع شئونیستی و قومی خود هستند و امریکا هم پروائی ندارد تا زمانیکه این اهداف قبیله گرایان ارگ با پلانهای امریکا در تقابل و تضاد مواجه نشوند.

>>>   باید کمر بسته کنیم از منطقه و قوم خود دفاع کنیم

>>>   تا زمانیکه خادمین قبیله در ارگ منافع امریکا را تطبیق کنند امریکا هیچ پروائی ندارد که این خادمین در زیر پرده چه هدف های خود را هم تطبیق میکنند.
ارگ نشینان در زیر سایه دفاع از منافع امریکا مصروف پیاده نمودن منافع شئونیستی و قومی خود هستند و امریکا هم پروائی ندارد تا زمانیکه این اهداف قبیله گرایان ارگ با پلانهای امریکا در تقابل و تضاد مواجه نشوند.

>>>   واقعا" طرح انجلینا بهترین طرح است وباید در سراسر افغانستان تطبیق شود همه و هرکس ار منطقه خود دفاع کند .
صابر از کابل

>>>   از اشرف غنی باید پرسیده شودکه چرا از اسلام متنفر است ؟ چرا بعداز سه روز خبر میگردد که مرکز فرهنگ و تمدن اسلام به مرگز وحشت و جنایات بشری مبدل گردیده است ؟ باید به مردم پاسخگو باشد اگر این امر از امریکا بوده و یا از عربستان سعودی و یاهم از رولا غنی باید برای مردم ما دشمن دین و این مارا معرفی نماید این حق ما است مردم باید اندیشه اشرف غنی را در رابطه به اسلام و مسلمان بداند با آنکه ما دانستیم که از اسلام چیزی نمیداند نادیده گرفتیم امابه این معنی نبود که مرکز فرهنگ و تمدن اسلام مار ا به آتش بکشد و سربازان خاک مارا خوراکه سگ ها نماید باید برای ما پاسخ گو باشد قلم بدستان این پیام را باید به غنی برسانید و از وی در مورد نفرت و انزجارش در قبال اسلام و مسلمان به مردم مسلمان افغانستان اطلاع دهید علما و روحانیون در کجا هستید که مرکز هرفنگ و تمدن اسلام در آتش قهر و خشونت یهودیان سوخت ؟ به کدام روی به طرف مردم این سرزمین میبینید ؟ اگر ارگ نشینان را مجبور به پاسخ گویی نکنید دگر هرگز مردم این سرزمین به آذان شما نماز نخواهند خواند و هویت شما هم افشا خواهد شد که یک قرن است که مردم در پشت شما نماز میخواند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است