تحفه حکومت به جوانان جز بیکاری و فقر چیزی نیست
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۱    ۱۳۹۷/۵/۲۳ کد خبر: 153709 منبع: پرینت

دو روز گذشته اشرف غنی در قصر سلام خانه ارگ روز جوانان را به آنها تبریک گفت. کار خوبی کرد اما متاسفانه دست اندرکاران سیاست با این جوانان و جوان گفتن های خود این سرزمین را به یک توهم دروغین دچار کرده اند.

من از دل و جان جوانان را دوست دارم اما نه جدا از اقشار دیگر این سرزمین می ترسم پشت این همه شعارهای خالی و میانتهی باشد رهبران حکومت وحدت ملی به جوانان چه سوغاتی تحفه دادند فقر، بیکاری، سرگردانی، فرار از کشور، غرق شدن در دریاها یا سفر به کشورهای بیرونی آن هم با یک آینده تاریک و مجهول.

تلاش نکنیم تا سر جوانان را از دبه خالی چرب کنیم در حال حاضر نسبت به هر کس دیگری جوانان ما در قوت های مسلح قربانی بیشتری می دهند در حال حاضر نسل جوان ما بخاطر بیکاری و مشقت هایی که دامنگیرشان است غمگینترین قشر این جامعه اند.

در دوایر ملکی نسبت به ادارات نظامی نقش جوانان خیلی بزرگتر است با درنظرداشت حسن وطندوستی و مجبوریت های دیگر جوانان ما زیادتر محکوم به رفتن به جبهه های جنگ نیابتی ظالمانه که در کاخ های قشنگ خوانین خیانت پیشه و حرمسراهای افسانوی طراحی می گردد مصروف اند سهم جوان از این نبردها جز مجروح و کشته شدن ها، تحقیرها، گرسنگی و تشنگی، زنجیرهای سیاه اسارت و یک بیرق که اگر ممکن بود بر سر گورش به اهتزاز در می آورند و بس جوانان که در ارگ ریاست جمهوری حق و نا حق کف می زدند از تراژدی جوانان هم سن و سال خود در مسلخ خونین غزنه یا خبر نداشتند و یا نخواستند باخبر باشند.

بیایید فریبکاری نکنیم صادقانه به جنگ نه بگوییم، شعارهای میانتهی ما را به جایی نمی رساند.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جوانان
حکومت
اشرف غنی
غزنی
نظرات بینندگان:

>>>   از اشرف غنی باید پرسیده شودکه چرا از اسلام متنفر است ؟ چرا بعداز سه روز خبر میگردد که مرکز فرهنگ و تمدن اسلام به مرگز وحشت و جنایات بشری مبدل گردیده است ؟ باید به مردم پاسخگو باشد اگر این امر از امریکا بوده و یا از عربستان سعودی و یاهم از رولا غنی باید برای مردم ما دشمن دین و این مارا معرفی نماید این حق ما است مردم باید اندیشه اشرف غنی را در رابطه به اسلام و مسلمان بداند با آنکه ما دانستیم که از اسلام چیزی نمیداند نادیده گرفتیم امابه این معنی نبود که مرکز فرهنگ و تمدن اسلام مار ا به آتش بکشد و سربازان خاک مارا خوراکه سگ ها نماید باید برای ما پاسخ گو باشد قلم بدستان این پیام را باید به غنی برسانید و از وی در مورد نفرت و انزجارش در قبال اسلام و مسلمان به مردم مسلمان افغانستان اطلاع دهید علما و روحانیون در کجا هستید که مرکز هرفنگ و تمدن اسلام در آتش قهر و خشونت یهودیان سوخت ؟ به کدام روی به طرف مردم این سرزمین میبینید ؟ اگر ارگ نشینان را مجبور به پاسخ گویی نکنید دگر هرگز مردم این سرزمین به آذان شما نماز نخواهند خواند و هویت شما هم افشا خواهد شد که یک قرن است که مردم در پشت شما نماز میخواند

>>>   درحکومت دهشت نا ملی غیراز رنج بردن جوانان از بیکاری وبالاخره روی ارودن انها به مواد مخدر کدام برنامه دیګر دولت ندارد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است