تروریستان نگهبان حکومت وحدت ملی هستند
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۹    ۱۳۹۷/۵/۲۳ کد خبر: 153717 منبع: پرینت

در شرایط کنونی طالبان و داعش به مثابه نگهبان و محافظ دولت وحدت ملی عمل می کنند.

نظام سیاسی، حقوقی، اقتصادی و حتی فرهنگی افغانستان متشکل از باندهای تبهکار، مفسد و در مجموع مافیایی قدرت و ثروت است در افغانستان حکومت وجود ندارد و آنچه امروز به نام حکومت بالای مردم تحمیل شده است باندهای مافیایی است که فقط در پی منافع شخصی و جمع آوری ثروت بیشتر هستند.

چنین باندهای جنایتکار و تبهکار در شرایط صلح و آرامش نمی توانند دوام داشته باشند چون آگاهی و شناخت مردم باعث از بین رفتن چنین باندهای تبهکاری می گردد سران حکومت وحدت ملی با قتل عام تظاهرکنندگان جنبش روشنایی تجارب خوب را برای بقای خود آموختند و پای مردم را از جاده های شهر جمع کردند.

اگر ترس از انتحار و انفجار به نام طالب و داعش نباشد مردم افغانستان دیگر به جان رسیده اند و شاید در مدت یک هفته به جاده ها برآمده حساب حکومت وحدت ملی را یک طرفه نمایند اما از اینکه حکومت وحدت ملی بانک تروریزم را در اختیار دارد تجمعات مردم را بسیار بی رحمانه و به شدت سرکوب می نمایند و حساب آن را هم به پای طالب و داعش می گذارند.

تفکر ناسیونالیستی قومی ارگ نشینان و طالبان وجه مشترک هژمونی و برتری جویی این دو گروه است که حذف اقوام و راندن اقوام غیر افغان را از خانه و کاشانه شان با پشتیبانی سیاست و اقتصاد جرمی تعقیب می کنند در چنین وضعیتی واضح است که ارگ نشینان ادامه قدرت و به دست آوردن ثروت را در تقویت و اکمال طالبان و داعش می بینند که در حادثه هولناک و فاجعه بار غزنی طالبان را اکمال کردند و در حادثه جوزجان داعشی ها را نجات دادند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
داعش
غزنی
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   مرگ یک بار و شیون هم یکبار و تروریست ها در یک روز تمام مردم را کشته نمی تواند و بیایید در سرک ها و این حکومت فاسد و فاشیست را از قدرت به زیر بیارید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است