جنگ استخباراتى غزنى و دل مشغولى كانديدان
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۳    ۱۳۹۷/۵/۲۳ کد خبر: 153723 منبع: پرینت

در حاليكه جنگ استخباراتى بشدت در غزنى ادامه دارد نتايج ناگوار و زيانبار آن را فردا بهتر از امروز درک خواهيم نمود. دست هاى مرموزی كه در عقب اين جنگ قرار دارند با خيمه شب بازى و ايجاد تنش هاى كاذب ذريعه كميسيون انتخابات، فعالان مدنى و نخبگان سياسى كشور را مصروف لیست و اسامى كانديدان شوراى ملى نموده اند.

اين روزها دل مشغولى بسيارى آن است كه در لیست كانديدان انتخابات پيشرو درج يا حذف شده اند برخى شادمانى دارند كه شامل ليست اند و بسيارى هم ناخشنود اند كه از حقشان محروم شده اند. حكومت از غوغاى كانديدان و جنگ غزنى بعنوان شمشير دولبه سود مى برد با برافروختن شعله جنگ و داغ ساختن وقايع غزنى غوغاى انتخاباتى را تحت شعاع قرار مى دهد و با اعتراضات پراکنده ى كانديدان حذف شده ناكامى و ضعف خود را در جنگ با مخالفان كتمان مى كند.

سرانجام اين بازى دوگانه آن خواهد شد كه انتخابات را به ميل خود مهندسى نموده، اكثريت پارلمان را با مهره هاى وابسته و دلخواه خود و عده ى کمی از عناصر ناآگاه، بى خاصيت، خنثى و حاضر به معامله پُر خواهد نمود و جنگ غزنى را وجه المعامله ى زدوبند و امتياز بخشى به تروريستان طالب قرار خواهد داد.

محمد عارف منصوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غزنی
انتخابات
جنگ
کاندیدان
حکومت
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است