طالبان از هفت نقطه بر شهر کابل حمله ور می شوند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۳    ۱۳۹۷/۵/۲۳ کد خبر: 153741 منبع: پرینت

هنوز از حملات طالبان بر غزنی کاسته نشده و جنگ در غزنی وارد پنجمین روز شده است که خبر می رسد طالبان از هفت نقطه بر شهر کابل حمله ور می شوند.

یک گزارش تایید نشده از ریاست امنیت که به شورای امنیت ملی ارسال شده است حکایت دارد که طالبان در روزهای آینده از هفت نقطه بر شهر کابل حمله می کنند.
این هفت نقطه در گزارش زیر مشخص شده است:

١- از طرف كمپني
٢- دشت برچي، كوه چهل دختران و از قسمت شهرك اميد سبز
٣- از مرز ولايت لوگر
٤- پغمان
٥- سراي شمالي
٦- از ولسوالي سروبي، قسمت هاي پلچرخي
٧- عقب ميدان هواي كابل

مسوولان امنیتی و شورای امنیت از اکنون در جریان حملات طالبان از هفت نقطه بر شهر کابل هستند و احتمال دارد مانند غزنی که کاملا راه برای حمله طالبان آماده شده بود، در کابل نیز چنین شود و طالبان بنام عید و آتش بس در هفت نقطه مذکور جابجا گردند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
حمله طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   این کار شورای امنیت اتمر است که اول به دهن ها اندازند بعد منتظر واکنش مردم و بقیه هستن
شا

>>>   اشرف غنی با وزیر دفاع دلخواه اش و ریس امنیت ملی اش و وزیر داخله و مشاور شورای امنیت اش اگر شمه ای وجدان و غیرت داشته باشند وچیزی وجدان پیش شان باقی مانده باشد با حملات قتل و کشتار و سوزاندن ولایت غزنی توسط برادران ناراضی اشرف غنی احمدزی بنام طالبان ترورست جاسوسان پاکستان و قتل و کشتار ده ها سرباز ارتش در قراگاه چینی های ولایت فاریاب و تسلیم شدن حدود پنجاه تن از نظامیان ارتش با تمام تهجیزات و وسایط نظامی انها به طالبان مزدوران ای اس ای پاکستان باید کهفورن از پستهایشان استعفا کنند بگذارند تا مردم خود دست بکار شوند و دفاع کشور و مردم شانرا کنند ریس جمهور بابا مسولین سکتور نظامی ان بشمول مشاور شورای امنیت بطرفداری از ترورستان طالبان هستند اینها خیانت بزرگ ملی را در حق مردم و کشور نموده اند ترورستان طالبان بی رحمانه قتل و کشتار میکند منطقهرا میسوزاند غنی احمدزی فاشیست خدا ناترس بر علاوه از درخواست های بی معنی و مفهوم اتش بس یکجانبه را با ترورستان میکند به همین نام انها را در شهر ها جابجا میکند و با این عمل ترورستان نقاط اسیب پذیر را شناسایی و حملات شانراانجام میدهند و علاوتن روحیه نظامیان را هم ضعیف میکند .

>>>   Abdul Hai Khurasani
انتخابات پارلمانی و دو گفتمان ،افغانیسم قومی و خراسان خواهی فراقومی و تمدنی.
رئیس حکومت وحدت ملی در همایش روز جوانان گفت:
«اینجا کشور افغان و اسلام است».
این سخنرانی در روز ماتم غزنین چنان شرم آور و ننگین بود که حتی خود اشرف غنی هم از باز نشر ویدیوی آن در صفحه ارگ پرهیز نمود.
این گفتمان فاشیسم از عصر امیرعبدالرحمن خان است که هویت افغانی را به قرائت رسمی و دین پیوند زده است.
در برابر این گفتمان،گفتمان فراقومی و انسانی یی خراسان می باشد:
که اینجا سرزمین خراسان و انسانیت است و کاخ بلند قرائت تفکر خراسانی نمادی از معنویت،اخلاق ،خرد(عقل) و انسانیت می باشد و این سرزمین برای تمام انسان‌هاست.
با توجه به این دو گفتمان؛ مردم ما باید از میان کاندیدای پارلمان نزدیکترین چهره ها را انتخاب نمایند.
اگر مردم توانستند؛ ار سد فاشیسم،مافیا، فاسدان ،تاراجگران و آقا زاده های معلوم الحال گذشتند،به یقین می توان گفت: که روزنهٔ روشنی را در افق خراسان می توان دید .
به تمام مافیای فاسد و لندکروزر سواران تاراجگر و اوباش مشرب و حواریون آنها، نه بگویید تا پارلمان از شر فاسدان رهایی یابد.

>>>   معروف است که نادر افشار دریکی از جنگها شاهد شمشیر زنی ودلاوری یکی از سربازان ایران دوره شاه سلطان حسین بود که دشمن را یکی بعد از دیگری با ضربات خود بکام مرگ می فرستاد نادر تحت تاثیر شجاعت او قرار گرفت وگفت :
( مگر تودر اصفهان نبودی که افغانها آن بلارا برسر شاه سلطان حسین ومردم اصفهان آوردند؟)
آن سرباز جواب داد : آری بودم اما تو نبودی !
بلی حقیقت همین است وقتی شخصی محافظه کاری مانند ویس برمک وزیر داخله باشد ووزیر دفاع به اساس واسطه رتبه های غیر مشروع اخذ کند نتیجه اش همین است که سربازان رمه وار یا تسلیم شوند یا فرار کنند یا تلف شوند ! حیف خون این جوانان وطن!
برگترین هدف برای وزیرداخله حفظ چوکی است وبرای ئوزیر دفاع بدست آوردن بیشتر رتبه های که مستحقش نیست میباشد ،
اگر نادری در راس این سربازان می بود مزدئوران پاکستانی را در یک روز نابود میکردند واز تباهی شهر ومردم جلو گیری میشد!
چوباد خزانی درافتد بباغ
زمانه دهد جای بلبل به زاغ
وزیر دفاع .و داخله اگر ذره ننگ وغیرت درخونشان می بود حالا استعفا میکردند ، اما برعکس طوری صحبت میکنند ومی بینند که گوئی هیچ خبری نشده!!!
تلاریخ در مورد بی کفایتی شما صفحاتی بیشماری خواهد نوشت !
( ر )

>>>   Karim Said Karim
چرا وحشیان طالب بالای مناطق همتباران خود شان چون قندهار، شهرک قاچاقبران عینو مینه، ویا در مرز پاکستان،خوست جنوبی، زادگاه حقانی، هجوم نمی آرند؟
چون هدف شوم، در هم آهنگی کامل با فاشیستان ارگ، محو ملیت های غیر پشتون و نابودی هست و بود اونهاست

>>>   دا محمد تورانیان
به مناسبت غازی بازی‌های ۲۸ اسد!
تاریخ از مرحوم عبدالهادی داوی که مدتی وزیر تجارت شاه‌امان‌الله بود می‌گوید:
امان‌الله پیش از فرار از کابل، با لباس فاخر و عصا در دست خریطه‌های طلا و پول نقد را می‌شمرد که داوی وارد آنجا شد. عبدالهادی داوی که شاه را مشغول شمردن و بسته‌بندی کیسه‌ها دید، با کنایه گفت: اعلی‌حضرتا همانطور که بی‌حساب برای‌تان آمده بی‌حساب هم ببرید.
شاه‌امان‌الله درشب ۱۳جنوری ۱۹۲۹میلادی از سلطنت کنار‌‌‌رفت و زمام امور را به برادر بزرگش عنایت‌الله داد، خودش فردای همان روز ساعت ۹صبح با گرفتن ده‌ملیون (روپیه) پول‌نقد، اسعار خارجی «روسی و انگلیسی» و خریطه‌های پُر از طلا و دگر اشیای بهادار همراه با محمود‌طرزی، صدیق‌چرخی، یعقوب وزیر دربار، عبدالاحد وزیر داخله و شش تن محافظین از گارد‌شاهی سوار به پنج عراده موتر بطرف قندهار فرار‌کرد که پس از آن، تعداد زیادی اراکین دولتی امانی به شاه‌نو «عنایت الله »بیعت‌کردند.
روزنامه تایمز مورخ ۲۴اپریل ۱۹۲۹میلادی‌ نوشت: امان‌الله نقداً مبلغ سی‌هزار پوند استرلنگ طلایی باخود دارد. این‌ مبلغ بر علاوه حسابات پولی او در بانکهای اروپائی‌ست که موصوف در وقت سفر خارجی‌اش درسال ۱۹۲۸میلادی باز کرده است.
پس از فرار شاه‌امان‌الله، بروز جمعه ۱۷جنوری ۱۹۲۹‌میلادی عنایت‌الله «شاهٔ سه روزه»به ساعت یک بعد از ظهر توسط دو طیاره انگلیسی باخانواده، اقاربش، عبدالعزیز و احمد علی به پشاور پرواز کردند. معاش شش ماهه گارد‌شاهی که متشکل از افراد قبیله‌ی خودش بود، پرداخته و مقداری باقیمانده پول و جواهرات بیت‌المال را باخود برد.

>>>   چی کسی شایسته است بانی انقلابی برای رفع مشکل کشور؟
گفته های زهرا فرخنده نادری درعملی پیاده نشد و متفکر روانی دو جهان داکتر بنام اشرف غنی بی برنامه انسان مریض و متعصب کشتی لرزان افغانستان را در طی چهار سال به ساحل کشیده نتوانست. متاسفانه كه غني نه تنها كشور ره نجات داده نتانست بلکه به غرق شدن نزديك اش ساخته است
چی کسی شایسته است ، کشور ما را از عقب ماندگی تاریخی، جهل، فقر و وابستگی، و جنگهایِ خانمان سوزِ بیرون آورد و به جاده‌یِ آسایش و رفاهیت ، وحدت و امنیت رهنمون کند. هموطنان در بسیاری از کشورجهان نشانداده است که سپردن کار به اهل کار آن در جامعه تحول ایجاد می کند .
بنا ؛ زهرا نادري براي كمپاين از اغراق گويي كرد ولی غنى احمد زی و اطرافيان اش مانند يک باند مافياىی يک گروه فاشيستى را در ارگ جمع كرده است و هر روز مصروف توطئه علیه مخالفین سياسى اقوام غیر افغان ، منتقدین و نیروهای است كه به تبار اش ربط ندارند مصروف است و شكى ندارم كه نیم قلب قبیله ای اش با طالبان است و نیم دیگر آن با آمريكای ها و اسرائیل برای بدنام ساختن مردم شریف شجاع افغانستان است .
.
هموطنان نظر به گزارش نهاد های اجتماعی به دلیل بی کفایتی و بیکارگی حكومت ضعیف غنی كه از طریق تلویزیون طلوع به نشر رسيد، ١٦ مليون انسان يعنى بيشتر از نيم شهروندان افغانستان زير خط فقر قرار گرفته اند، كه این آمار برای آگاه هان سیاسی خیلی تكاند هنده است.
قابل يادآوريست كه مافياىی ارگ بجاى اينكه فكرى بخاطر إيجاد فرصت هاى كارى و فراهم آورى لقمه نانى به اين فقرا نمايند، تلاش دارند تا در پهلوى نان شان هويت پنچ هزار سال شان نيز گرفته شود و مردم شریف کشور بى هويت شوند.
ضمناَ با ید بپذیریم که این حکومت مستبد ثابت ساخت که اهل حکومت وسیلست نیست, بجای وفاق، نفاق را در جامعه ترویج مي كند و بجای عدالت استبداد را پايگذاري مي نمايد، بجاي صداقت خيانت را رشد مي دهد، بجاي وطندوستي وطن فروشي را تعليم مي دهد، بجاي ازاد منشي، غلامي را آموزش مي دهد و بجاي اخلاق، بد اخلاقي را مروج مي نمايد فرض است

>>>   من كه اوغان كتاب سوز و تمدن گريز ميگويم، حقيقت دارد! پس اين را تماشا كنيد!!

>>>   سکتورهای امنیتی باید تدابیر بگیرند وآتش بس غنی را مانع شوند.نگذارند دشمن داخل شود.

>>>   Ali Faiq
اكثر آثار باستاني ما را اوغانان(برادران غني، عبدالله و كرزي) در غزني تخريب كرده و همه نبشته هاي اسلامي را نيست و نابود نموده اند!! از خواب بر خيزيد!!

>>>   حبیب الله خان ۹ ماه حکومت کرد و زی ها و زوی های شما ۲۷۰ و اندی.
شما چند سال این ویرانسرا را به پیش بردید که او در ۹ ماه آنرا صد سال به عقب برده باشد؟
فکر نمی کنید که سه روزه تصرف شهر غزنی یکی از نمونه های حکومت ۲۷۰ ساله تان باشد

>>>   Mardanyar heeft een bericht gedeeld.
کی میگوید طالب مسلمان است ؟
کسیکه عزت ندارد کسیکه ناموس ندارد کسیکه جاسوس است کسیکه قاتل و شریک قاتل است
کسیکه دشمن اولاد این سرزمین است .
مجاهد و مسلمان صرف سربازان قوای مسلح کشور را میتوانید خطاب کنید

>>>   Anwar Rawi heeft een bericht gedeeld.
هر شهر و قریه ای که سقوط می کند ، وزیر دفاع از طرف جلالتماب اشرف غنی احمدزی مورد تشویق و تقدیر قرار می گیرد ؛ اگر اینها بخواهند چند طالب جا کش یک قدم هم بطرف شهرها مانده نمی توانند چه رسد به اینکه داخل شهر ها بشوند و شهر ها را غارت کنند و به آتش بکشند ! طالبان هیچ قدرتی ندارند ، دولت با آنها همدست است ؛ سربازان و مردم باید برای نجات خود فکر کنند ؛ توقع نیکی از این دولت فا شیستی احماقت و لوده گیست ؛ طالب نیروی غیر قانونی دولت است ..

>>>   Babak
درود بر شما
هيچ جنگي وجود ندارد . حكومت فاشيستي اوغاني امريكا انگليس و ديگر دولت ها چپاولگر فقط مردم عادي را مي كشند ، شهر ها را آتش مي زنند و از روي جسد ها مي گذرند تا به هدف برسند .

>>>   مسیح خراسانی
کابل:
موتر باربری پولیس ملی روان طرف سرد خانه شفاخانه دو صد بستر پولیس.
یکی از ده ها پروژه ناتمام امان الله و سایر شاه های فراری که غنی طالبزی وعده اجرای آنرا داده بود در حال اجرا است.
شما پدران و مادران بی احساس در ریختن خون فرزندان خویش به نوعی دخیل و سهم دار هستید،خوب میدانید اشرف غنی احمدزی بر سر نادر غدار و گل محمد مهمند بابایش قسم خورده که غیر خودی را با همکاری برادران وحشی طالبش بکشند،شهرهای شان را به آتش بکشند و خانه هایشان را تاراج کنند.
او پدر و مادر مظلوم و روز ندیده لطفآ جگر گوشه خویش را برای دریافت ۷ هزار افغانی و بقای نظام فاشیستی،قوم پرست و فاسد غنی احمدزی و چهار شخص بی پای و دست به پرتگاه مرگ نفرستید،خداوند بزرگ از هر قطره یی خون این شهدا از شماهای روانی،دیوانه و بی پا و دست خفته در ارگ جهنمی حساب میگیرد.

>>>   مسیح خراسانی
Gisteren om 20:54
ساعت ۱۱:۱۴ شب، چهار موتر یکی پی دیگر و هر یک حامل ۵۰ تابوت!
تابوتهای که به فرمایش سر قمندان اعلی مادام العمر دیوانه کشور درست شده به طرف شفاخانه ۴۰۰ بستر اردو در حرکت است تا فردا جنازه های فرزندان اصیل کشور را به ولایات پروان،بامیان،کاپیسا،پنجشیر،بغلان،تخار،بدخشان،سمنگان،بلخ،سرپل،جوزجان،کندز و فاریاب بفرستند.
او مادران و پدران ولایات تاجیک نشین،هزاره،اوزبیک،ایماق،نورستانی،قزلباش و ... هوشیار و بیدار شوید، تا چی وقت فرزندان عزیز و جگرگوشه های تان را برای بقای حکومت فاشیست،قوم پرست و طالب پرور غنی احمدزی و مشاورین معیوب و عصا بدستش به قتل گاه های ایجاد شده توسط برادران وحشی و بی فرهنگ غنی احمدزی به اسم طالبان میفرستید؟
خوب نیست که فرزندان تان را در کنار خود نگهدارید و نگذارید بالای خون پاک شان معامله های اتمری،غنی ی،کرزی ی و ... صورت بگیرد.

>>>   باور تان می آید که با این موجودات در یک سرزمین به نام هموطن زندگی می کنید ؟

>>>   ماخراسان رانمیشناسیم صرف افغانستان رامیشناسیم خراسانیها بروند درخراسان شان اینجا جای ندارند

>>>   "زنده باد طالب"
سلام خواهران و برادران
باز هم "زنده باد طالب" لطفا برایم نا سزا نگوید ما مجبوریم برای زنده مادن "زنده باد طالب" بگویم

>>>   به ما چه
نه از دست ما چیز میاید و نه توان گریز داریم.
مه یک مشوره مفت میتم که هر کس مرد است و انسان زاده است و سلاح دارد. لطف نموده سلاح خوییش را آماده کند هر چرکین و کثیف را که بنام طالب دید مردارش کند و دین دایمی خویش را ادا کنند

>>>   اوغانها که غیرت ندارد جرا دولت را د اوغان های خونخوار تان ایلا نمیکند این مردم بیگناه کشته نشود

>>>   Ali Sajadi
اسير شدن بچه هاي غير پشتون توسط قبيله اوغان به نام طالب!
شما مطمن باشيد كه نود پنج درصد عليه طالبان جوانان غير پشتون ميجنگند و جوانان پشتون اكثريت شان طالب و يكتعداد ديگرش هم در موقف هاي بلند و مهم دولتي از طرف حاكميت فاشيزم گماشته شده اند .
اين عدالت نيست ....
اين بچه هاي ما هستند كه به خاطراستحكام حاكميت غني فاشيست در جبهه ايستاده شده همواره از تعهدات خود در مقابل ملت پابند هستند . به خاطر عزت ملت كشور را از چنگ طالبان مستبد نجات ميدهند و غني هروز در صدد عزل اقوام غير پشتون از پوست هاي دولتي است و كوشش نابودي همه اقوام غير تبارش را به شكلي از اشكال در سر دارد .
زنده باد جوانان پر غرور خراسان باستان

>>>   Allahyar.
از نفرین هموطن و هم سرنوشت بودن با این وحشیان تمدن سوز ما و اجداد ما طی ۲۷۰رنج بردیم.
مگر مسئولیت نداریم که نسل های بعدی را از شر اینها نجات دهیم؟
تا بکی دمار از روزگارت برآورد این اهریمن...

>>>   پریانی‎
#فرزندشما_کجاست
جوانان زیادی در این روزها برای دفاع از وطن چه درغزنی و یا ولایت دیگری قربانی می‌دهند. اما فرزندان شما مقامات و سیاست‌گران که از سیاست و نظام سود می‌برید کجا هستند؟
چه کسی فرزند یا برادر مقامات و مسوولین و کارتن کلان ها را می‌شناسد که در خطوط جنگ قرار داشته باشند؟

>>>   Bagramian
به ریشه پدیده ها و رویداد های تاریخی کشور نگاه ژرف بیاندازید!
آیا، آتش زدن دّر و دیوار و قتل عام مردم شهر غزنی در این شب و روز توسط طالبان، با آتش زدن شمالی و قتل مردم آن سرزمین در زمان نادر خان و محمد گل خان مهمند و سپس ملا محمد عمر در چند دهه پیش کدام تفاوتی دارد؟

>>>   Bakhshi Zafari
نیرو های ارتش و پولیس!
دیدید که داعشیان ظرف دوساعت نجات داده شدند.
حکومت شما را تا زمانی در محاصره ی طالب نگه میدارد که سلاخی شوید،بعد پیکر های بی جان تان را به خانواده های تان تسلیم میدهد.
گاهی از خود پرسیده اید برای چه می میرید؟

>>>   Latif Pedram III
به قلم نویسنده و پژوهشگر افغان شبیرکاکر:
دیروز آقای هارون امیرزاده در بارهء جنګ غزنی نوشت که جنګ غزنی تنها جنګ چند تاطالب افغان با دولت نیست۰ این جنګ میان دو فرهنګ توحش قبیلوی و شهری است که مدیریت آنرا اشرفغنی به عهده دارد تا پایتخت تاریخی خراسان از صفحهء روزګار محو شود وتمام آثار باستانی خراسانیان ازبین برود۰ اما سوال که باقی می ماند این است که : چی کسانی در صف غنی علیه طالبان افغان میجنګند؟ اګر این جنګ میان دو فرهنګ است چرا فرزندان فرهنګ شهری غیر پشتون؛ زیر پرچم غنی بحیث نماد فرهنګ قبیلوی در آمده اند واز وی اطاعت میکنند؟

>>>   اطلاعیه ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان !
منسوبین همیشه بیدار امنیت ملی از یک واقعه خونین وتباه کن درکابل جلوگیری کردند، منسوبین این اداره یک فرد راکه یک عدد بم دستی راباخود داشت وقصد داشت تا وزارت داخله ، دفاع ، ارگ ، افغانستان بانک ، سفارت امریکا ، میدان هوائی حامد کرزی را از روی نقشه زمین محوکند بالفعل دستگیر کردند دراثنای تحقیق وشکنجه وشوک های متواتر برقی بالآخره مجبور شد تاجرمش راقبول کند، چون فرد مذکور بیسواد است اوقبول کرد که داستان را تحقیق کننده ها بنویسند واو شصت خود را میگذارد تا از شکنجه رها شودوهم یک دست آورد برای منسوبین همیشه بیدار امنیت ملی به رسانه ها ومردم وانمود ساخته شود،
ریاست عمومی امنیت ملی برای پنج نفر تحقیق گنندگان که به زور وجبروشکنجه توانستند نشان شصت این مجرم خطرناک را بگیرند مدال غازی شاه شجاع را پیشنها نموده است وبرای هریک ایشان یک اپارتمان دیگر هم از اپارتمان های خیراتی امارات که برای معلولین ومعیوبین ساخته شده است درنظر گرفته شده ،
با این دست آورد بزرگ حالا حتما هموطنان ما پرسونل همیشه بیدار امنیت خودرا ازینکه درجریان یک ماه چندین حادثه خونین واقع شد وامنیت نتوانست حتی از یکی جلوگیری کند عفو میکنند
درضمن داکتران توصیه کرده اند که منسوبین نه باید همیشه بیدار باشند چون بی خوابی برای صحت مضراست اقلا هفته ده دقیقه خواب مرغی برای منسوبین همیشه بیدار اجازه استراحت داده شود
این دست آورد بزرگ را برای همه مردم افغانستان وجلالتماب رئیس جمهور ما که ایشان هم از جمله 24 ساعت صرف 4 ساعت استراحت میکنند تبریک تهنیت عرض میکنیم !

>>>   تاكه غني رئيس جمهور است، وضعيت بهتر نميشه.

>>>   هموطنان گرامی..موقع که طالبان وحشی وخوناشام به سری دهات ویا ولسوالي.هاوولايت حمله میکنند حالا آن قسمت پشت پرده اش را خداوند بهتر میداند.با کمک مالی ویا ازطرف کدام مرجع خاين و خبیث.پشتیبانی می شود.وپوليس وارتش و خصوصا خیزش های مردمی جانانه درمقابل آن جاهلان مقامت کردن و جنگیدن.تنها چیزی آن ها را نگران میکند نرسیدن کمک به آنهاست.مقصر اصلی خائن به وطن شخص ریس جمهور است که دستور را صادر نمیکند .چون خیال اش راحت است .آنهای که کشته می شوند با اموال شان غارت میشود.اولادهمين وطن است..بستگان ریس جهمور يادرخارج هستن ویا اگر داخل هستند یک جای نشستن کیف میکنند.چوب تر صدا نداره بلاخره خداوند در جای حق نشسته.روزی بیاید که مثلی خاندان نادر ی وياداوود تکه وپاره پاره شوند ( آمين انشاالله

>>>   خوب است همین طالب کابل را بیگیرد ما مردم اصلا نه میشویم.

>>>   AZADI
این مردم آگاه شوید...حاضرم قسم یاد کنم آنچه به من رسیده حقیقت محض است...
در مناطق خوشحال خان یا سیلو، چهار راهی قمبر، هودخیل و مناطق اوغان نشین، هرروز طالبان را میآورند و مسلح میسازند، و قرار است شب هنگام بالای مناطق غیر اوغان نشین یعنی کوته سنگی، خیرخانه، وغیره حمله نمایند و قتل عام به راه باندازند....
این طرح در سفارتخانه ها، و خانه های شخصی اتمر، استانکزی، کرزی و امثالهم گرفته شده است...
یا الله مارا از این خواب بیدار کن..

>>>   آن هموطن که راجع به امان الله خان نوشته.تو اصلا میدانید.امان الله خان در تبعید.چه رقم زندگی می کرد.تاریخ نویسان ايتاليا.همه موضوعات را بشکلی واقعی نوشته. چون برای اینکه از جنگ داخلی جلوگیری کند.از قدرت کنار رفت.فقط بخاطر مردم ومملکت اش.خار و ذلت فقر را در غربت به جان خرید.ودر همین حالت از دنیا رفت.نویسنده تو که از هیچ چیز اطلاع دقیق نداری هیچ وقت حرف مفت نزن.سرمایه بیعت المال را نی امان الله خان با خودش برد وني بچه سقاو.هر چه بود بدست نادر سفاک این بچه هندو غربتی وخاين افتاد.که نصف بیشتر اش را بمردم قبایلی که این غدار کثیف را بقدرت رسانده بودن.به آنها پرداخت کرد.وبعد ها برای اینکه دوباره خزانه را پر کند.افتاد به جان مردمان که طرف دار امان الله خان بودند همگی را به بهانه های عجیب و غریب قتل عام نمود و ثروت های آن ها را تصاحب شد.اگر مردم فعلی کمی عقل داشته باشند.باید جسد نادر سفاک را از آن قبری در آنجا مدفن است بیرون بیارند.هر روزمحاکمه اش بکنند .ویا اسکليت سگ مانندش را به یکی از چهار راه ها آویزان کرده.و مردم راهگذر به آن تف بیاندازند
حاجی اولمير لشکر گاه

>>>   تاحالا شما اشخاص دوجنسه را دیدید.ویا ریس جمهور دو. لبه.غنی ملعون هم خودش را سکولار.بافرهنگ.همزمان با پیشرفت های جهانی میداند.وهم از جاهلان عقب مانده ها ومعتصبين طرف داری و حمایت می کند.لعنت خداوند.بر چنین اشخاص بزدل واحمق که بخاطر بقای عمری کثیف اش هم به مملکت و مردم آسیب می‌رساند.ذلیل تان باد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است