حکومت را به طالبان بسپارید
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۱    ۱۳۹۷/۵/۲۴ کد خبر: 153750 منبع: پرینت

ما امنیت و صلح می خواهیم وگرنه طالب نکتای دار با طالب لنگی دار چه فرقی می کند؟ چون هر دو طرفمان (حکومت و طالبان) برده و زرخريد آمریکا هستیم آیا چنین نیست؟

بگذارید طالبان حکومت نمایند، شایدم طالبان امروز طلاب دیروز نباشند و با گرفتن قدرت از چنین اعمال قبیح و رقتبار دست بردار شوند. مردم افغانستان بیشتر از این تحمل ارسال فرزندان خود به زیر تیغ گیوتین را ندارند و عمري است مادران میهن ما شاهد فراق جگر گوشه های خویش اند که با لباس خون آلود، تشنه لب و بیشتر اوقات بدون سر و تابوت به کلبه ی یعقوبی برگردانده می شوند.

هیچ جناحی با مردم ما صادق نیست (آمریکا، طالب و حکومت) امتیاز طالبان برون حکومتی بیشتر از طالبان درون حکومتی است روزانه 200 کشته و زخمی داریم و در حال حاضر آمریکا قبضه شمشیر را بدست طالبان و غلاف آن را به دست سران حکومت سپرده است.

بهتر است تغییر جهت دهیم وگرنه سرنوشتی بدتر از این خواهیم داشت.

احمد آرین پور


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
حکومت
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی که حکومت داری بلد نیست و نمی تواند به وظایفش عمل برود کنار و حکومت را رها کند آن وقت مردم و طالبان با هم می دانند که چا کار کنند. والله از بود این دولت نبودش بهتر است. پوالهای باد آورده که به جیبهای سران دولت می رود، کار و کاسبی هم که نیست، هیچ نوع خدمات رسانی هم که از طرف دولت وجود ندارد، هیچ نوع زیرساخت اقتصادی هم که از سوی دولت ایجاد نشده است، ناامنی را هم که بدتر نموده است، آدم کشی هم که زیادتر شده است، در مقابل طالابان و دشمنان نیز هیچ کارایی ندارد. نژاد پرستی و اختلافت قومی هم به شدت از سیو غنی و اطافیانش دامن زده می شود. یک نقطه مثبت در این دولت دیده نمی شود پس چرا باید این دولت برجا باشد و جوانان ما برای حفظ آن کشته شوند. به خدا بهتر است سربازان از دولت حمایت نکنند و هرکس از منطقه خود دفاع کنند از حیثیت و شرافت خود دفاع کنند نه از غنی و خائن و اطرافیانش بگذارید هرکه می خواهد آنان را بکشد بکشد. به خدا هر کسی اگر این اشرف غنی را بکشد خدمت بزرگی برای کشور انجام داده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است