نسل كشی غير پشتون ها را متوقف كنيد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۱    ۱۳۹۷/۵/۲۴ کد خبر: 153751 منبع: پرینت

باور کنید آنچه در سرزمينمان می گذرد يک نسل كشی سيستماتیک به تمام معنا است و اين جنايت ها در زير وجدان های نداشته و چشمان خفته بزرگان كشورمان صورت می گيرد.

در جاده ها قتل عام می شويم، در جنگ نمايشی ميان دولت و طالب جوانان سرزمينمان را از دست می دهيم، در شهرها محاصره مان كرده اند هر چند مدت مانند خفاش ها حمله می كنند و هر زنده جانی را به كام مرگ می فرستند، انتحاری ها را به میان مردم می فرستند و هر روز خبر مرگ مردم خويش را می شنويم.

نسل كشی را بس كنيد! همه می دانند كرزی، غنی، استانكزی و اتمر مسوول قتل عام مردم ما هستند.
سكوت را بس كنيد! همه می دانند عطا، دوستم، محقق و عبدالله ادعای رهبری دارند اما در كنار قاتلان مردم قرار گرفته اند و هيچ اقدامی نمی كنند.

شما هر روز جسد صدها سرباز جوان را می بينيد كه به خانه هايشان برگشت داده می شوند، مادران داغ ديده آنها و كودكان يتيم آنها را می بينند اما در سكوت مرگبار فرو رفته ايد. باور كنيد جامعه تاجيک، ازبک و هزاره در سكوت مرگبار رهبران خود نسل كشی می شوند.

در اين چند روز هزاران جوان کشته شدند آيا صدایی از اين بزرگنمايان شنيده شد؟ وقتی شهرها می سوزند، خانه ها آتش می گيرند و جوانان ما قتل عام می شوند می بينيم و می دانيم كه پشتونيست ها در لباس دولت و طالب مسوول نابودي مردم ما هستند و دردی هم ندارد زیرا دشمن ما هستند اما سكوت عطا، محقق، دوستم و عبدالله در برابر جنايت آنها دردآورتر است.

باور كنيد از خون سربازان آب می نوشند، از گوشتشان تغذيه می كنند و از استخوانشان نان می پزند درد ها زياد است و شب دردناک كوتاه نامه را به پايان می برم...

نسل كشی غير پشتون ها را متوقف كنيد.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نسل کشی
غیرپشتون
طالبان
رهبران
نظرات بینندگان:

>>>   گل امیری تودیدی که کشته شده گان تماما غیرپشتون بودند.....

>>>   راست میگویی، نسل کشی غیر پشتون ها متوقف کنید و نسل کشی پشتون ها را سرعت دهید. به عنوان یک پشتون میخواهم همه کشتار ها خاتمه یابد ولی شما میخواهد صرف قوم تان کشته نشود. خداوند بهتر میداند. میگویند چاه کن در چا است.

>>>   Allahyar
از هر گوشه و کنار خبر می‌رسد که چهل پنجا حتی صد و درصد نفر از نیرو های دولتی بدست طالبان کشته شدند
نمیدانم دست های این کشته شده گان قبلا توسط کسی بسته شده بدست طالبان اسیر و یا کشته میشوند و یا خود شان خود کشی گروهی مینمایند در غیر هیچ امکان ندارد که سلاح مهمات سنگر داشته یاشی و دشمن بیاید و تو را گروهی قتل عام نماید
آیا تفنگ شما خسته سنجد میخورد
آیا تفنگ شما مرمی ندارد
آیا تفنگ شما مرمی های پلاستیکی میخورد
آیا تفنگ هایتان پلاستیکی هست
بخدا قسم که اگر من با دو صد نفر مجهز و جنگی در یک سنگر باشم و تا زمانیکه برابر هر مرمی ام یک طالب مردار نشود اگر تمام نیروی طالب بیاید و من هم مهمات داشته باشم سنگرم را گرفته نمیتواند
این اصلا بهانه شده نمیتواند که قومندان اجازه فیر را نمیدهد
قومندانی که اجازه فیر را بالای دشمن ندهد اولین مرمی باید در پیشانی قومندان که طالب هست زده شود بعد با برادرانش جنگ شود
یک لحظه غفلت درجن درجن کشته شدن

>>>   Bagramian
به ریشه پدیده ها و رویداد های تاریخی کشور نگاه ژرف بیاندازید!
آیا، آتش زدن دّر و دیوار و قتل عام مردم شهر غزنی در این شب و روز توسط طالبان، با آتش زدن شمالی و قتل مردم آن سرزمین در زمان نادر خان و محمد گل خان مهمند و سپس ملا محمد عمر در چند دهه پیش کدام تفاوتی دارد؟

>>>   Bagramian
به ریشه پدیده ها و رویداد های تاریخی کشور نگاه ژرف بیاندازید!
آیا، آتش زدن دّر و دیوار و قتل عام مردم شهر غزنی در این شب و روز توسط طالبان، با آتش زدن شمالی و قتل مردم آن سرزمین در زمان نادر خان و محمد گل خان مهمند و سپس ملا محمد عمر در چند دهه پیش کدام تفاوتی دارد؟

>>>   Bakhshi Zafari
نیرو های ارتش و پولیس!
دیدید که داعشیان ظرف دوساعت نجات داده شدند.
حکومت شما را تا زمانی در محاصره ی طالب نگه میدارد که سلاخی شوید،بعد پیکر های بی جان تان را به خانواده های تان تسلیم میدهد.
گاهی از خود پرسیده اید برای چه می میرید؟

>>>   Rahimi
پشتون=طالب
پستون=داعش
پشتون=همکار ط و د
پشتون =خراب کار
پشتون = ویرانگر
پشتون= دهشت
پشتون= وحشت
و.......... فجایع انسانی در این قرن

>>>   پاسخ عارف رحمانی به سحن‌گویی اشرف غنی احمدزی:
عارف رحمانی نماینده غزنی در مجلس نمایندگان در پای آخرین یاداشت هارون چخانسوری، سخنگوی اشرف غنی این‌گونه نوشته است:
"کسانی شرم باید بکنند که ۳۰۰ سال برای ایجاد یک تمدن و فرهنگ عالی فرصت داشتند و تا ابن سینا ها و ابوریحان ها و بیهقی ها و سنایی ها و فردوسی ها و ذکریای رازی ها را بپرورانند اما ملاعمرها، عبدالرحمان ها، نادرها، محمدگل خان مومندها، قدوس خان ها و صدها و هزاران آدم کش حرفه ی را به نام غازی به وجود آوردند! شرم باید کسانی بکنند که در قرن ۲۰ و ۲۱ هنوز با تفکرات داعشی و طالبانیستی و شوونیستی خود یک ملت را نابود کردند.شرم یاید کسانی بکنند که از خون خوردن، کله منار‌ ساختن، خراب و ویران کردن و کوچ اجباری دادن و قتل عام کردن و برده ساختن یک ملت صاحب تمدن و فرهنگ عالی لذت می برند! شرم باید کسانی بکنند که این مملکت را با تاریخ درخشان ۵۰۰۰ ساله اش در هرمرحله ی به اربابی فروختند و این کشور را تکه تکه کردند و تمام مواریث و فرهنگ ما را نابود کردند.
به راستی! چرا حیا نمی کنید. چرا اعتراف نمی کنید که توان اداره یک کشور متعالی و متمدن را ندارید؟ می دانید شرم باید کسانی بکند که گذاشتند یک جماعت وحشی و خون خواره شهر اولیا و عرفا و مهد تمدن و فرهنک را به ویرانه تبدیل کنند! واقعا با شما گیر مانده ایم. نمی دانیم شام سیاه این ملت و این آب و خاک چه وقت به سپیده سحر خواهد رسید؟ چرا به جای تبرئه خود؛ اعتراف نمی کنید که ساخت روحی و اخلاقی و اندوخته های فکری تان برای اداره یک کشور قد نمی دهد؟ تا حال مماشات کرده ایم که شاید این غبار فتنه و جهل فرونشیند. شاید این شام سیاه به سحر ارامش رسد. شاید این جنون جنگ و جنایت و قبیله گرایی و تمامیت خواهی به صبح صادق انسانیت و مدنیت و خیرخواهی و شایسته سالاری سلامی دوباره دهد اما می بینیم که انگار همه افراد قبیله نه دنبال ایجاد تمدن و رشد فرهنگ اند و نه دنبال ایجاد یک کشور متحد و پیش رفته که همه همت و آروز و آرمان شان در اختیار داشتن قدرت در این کشور است. قدرت و دیگر هیج و این جاست که دیگر سکوت و محافظه کاری و تعارف را کنار باید بگذاریم و حرف و منطق مان را بیان کنیم. شاید به هوش آمدند و شاید از جنایت و خیانت و وطن فروشی و انتحار و وحشگری و تمامیت خواهی دست برداشتند و شاید....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است