آه از درد جبن و بی شعوری
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۷    ۱۳۹۷/۵/۲۴ کد خبر: 153756 منبع: پرینت

اگر ویس احمد برمک از عمق فاجعه غزنی بی‌خبر است، از همکاران بخش رسانه‌ای اش انتظار داریم این آقا را در جریان بگذارند.

یک عالمه عکس و ویدیوی تکان دهنده در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود. از فاجعه، از جنازه، از خاکستر بجا مانده از شهر غزنی کافی است یکی به حق برمک این لطف را بکند و چند تا از عکس و ویدیو تکان دهنده از فاجعه غزنی به این آقا نشان بدهد تردید ندارم اگر شعور برای فهمیدن در کار باشد ویس احمد برمک پس از همگانی شدن اسناد تکان دهنده از فاجعه انجام شده در غزنی چنین بی پروا سربالا تف نمی‌کند.

چند روز پیش که ویس احمد برمک با طارق شاه بهرامی نشست خبری داشتند هر دو نشستند و تا توانستند به مردم دروغ گفتند و برای کتمان حقایق دروغ پردازی کردند و به قول معروف کلوخ مانده از آب گذشتند انگار مردم کور باشند و هر چرندی که حضرات گفتند مردم قبول می‌کنند.

کوتاه سخن، درد جبن درد ویرانگر است و قابل درمان نیست دیری است ما چوب درد جبن خودی را می‌خوریم. همین! آه از درد جبن و بی‌شعوری.

آصف آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر داخله
غزنی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   Ahmad Parwani
از حمله به دفاع و از دفاع به نابودی
فوری:
در نتیجه حمله امشب طالبان بالای بیز علا والدین در بغلان مرکزی بیش از ۴۰ نیرو امنیتی شهید شده است.
پیش چشمان همه‌ی ما ارتش را اشرف غنی به سوی نابودی می‌برد، ما خاموشانه نگاه میکنیم و هرگز نمی پرسیم پیامد های این همه تلفات سنگین در صفوف ارتش دامن ما را در کجا خواهد گرفت؟

>>>   برمک مرد بزرگ اندیش و عاقل نیست اگر پنج افغانی در دستش پنهانی بگذاری برایت رقص مرده انجام میدهد بر مک ویدیو های بی پول را نمیبیند. تازه در دستان خود پول رادیده. اضافه از این برمک راآزار ندهید. دروغ گفتن و لاف زدن سهمیه میراثی است که به ارث گرفته. از خود پلان ندارد و از عقلانیت هم بر خوردار نیست موضوعات کاپی شده ترا هم نمیتواند که بدرستی قراعت نماید از کسانی که وی را به عنوان آله دست خود استفاده میکند باید پرسیده شود نه از یک شخص عاجز و بی خبر از امور نظامی

>>>   Bakhshi Zafari
نیرو های ارتش و پولیس!
دیدید که داعشیان ظرف دوساعت نجات داده شدند.
حکومت شما را تا زمانی در محاصره ی طالب نگه میدارد که سلاخی شوید،بعد پیکر های بی جان تان را به خانواده های تان تسلیم میدهد.
گاهی از خود پرسیده اید برای چه می میرید؟

>>>   عطا صفوی
مرضی است بنام آلزامیر یا " فراموشی ذهن "...!
----------------------------------------------
اکثر دستگاه این رژیم ازرییس جمهور گرفته تا وزیر وکیل وکارمندان عالی رتبه این نظام به مرض " ذهن فراموشی " یا الزامیر گرفتارشده اند ، زیرا یکروز دهشت افگنان این خاک را سرزنش میکنند وبغاوتگر نظام میدانند وروز دیگری همان قاتل را باهمان خصوصیات اش برادر میگویند و به آغوش میکشند . بطور مثال وقتی خبرنگار از وزیر داخله جناب ویس برمک می پرسد : وضعیت غزنی قابل پیش بینی بود، شهر خراب شد اما مسوول فاجعه و به آتش کشیدن شهر غزنی کیست؟
جلالتماب جنت مکان محبوب قلب ها وزیر عالیه داخله کابل چنین در افشانی میکند :
«مسوول خرابی غزنی کی است؟ طالب ها هستند بخاطری که بحیث نیرو بغاوتگر در برابر دولت افغانستان می جنگند به تمام اهداف که حمله می کنند آنها را خراب می کنند، معلومدار است که مسوول حادثه و خرابی و ویرانی و آتش زدن طالبان هستند طالبان بغاوت کردند و حمله کردند ما که حمله نکردیم آنها خراب کردند ما که خراب نکردیم...»
ولی همین جلالتماب فراموش کرده است که چندی قبل بایک دسته گل وتحفه آیسکریم آمرخویش نزد همین بغاوتگرا ن درصف اول شتافت وآنها را به آغوش کشید. ...
حتی بحث فراموش ذهنی آمرارگ وسخنگویان این دربار ها بجایش باشد..
معلوم نیست اینها چیزی بنام وجدان انسانی را میشناسندیاخیر ؟
یا اینکه فکر کرده اند که تمام مردم افغانستان چون خود شان سبکسر فراموش ذهن اند؟؟؟
نغز میدانم که الحمد الله دستگاه های دفاعی - نظامی وامنیتی این نظام متاسفانه این اخلاق را ندارند که به خاطر بیکارگی خویش استعفا بدهند ؛ اما از آنجاییکه هرکدام شام گماشته های بیرونی اند خود جرات ابن ابنکا ر اخلاقی را ندارند . دراینصورت بهتر است سکوت کنید واز حرافی مطبوعاتی ابا ورزید زیرا خود به خود وبه این مقام توهین میکنید..


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است