غنی عامل پاکسازی غیرپشتون ها است
اشرف غنی صددرصد رییس جمهور بعدی هم است و در این پنچ سال دور دوم غنی چنان ضربات کاری و خردکننده ای به اقوام غیرپشتون وارد کند که ترورهای زنجیره ای کرزی فراموش تان شود 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۸    ۱۳۹۷/۵/۲۴ کد خبر: 153757 منبع: پرینت

طالبان توسط خارجی ها در جنوب آموزش داده شدند اگر به خاطر داشته باشید یک کمپ نظامی طالب در لوگر با حمایت شخص کرزی فعال بود در آن وقت آوازه ها همین بود که طالب برای رفتن به آسیای میانه آموزش داده می شود.

کشورهای عضو ناتو در کشور به طور تصنعی ارقام اغواکننده ای از تلفات طالبان در رسانه ها نشر می کردند و قوای ناتو را یک نیروی شکست خورده در برابر طالب نمایش می دادند ولی امروز برای ما ثابت شد که طالب برای کشتار غیرپشتون ها هم آموزش دیده است تا غیرپشتون ها از فکر مقابله با طالب منصرف شوند و روحیاتشان درهم کوبیده شود.

موضعگیری های سفیر انگلیس و آمریکا در برابر استاد عطا و جنرال دوستم و انجام چند حمله ی انتحاری به جان محمد محقق و همسویی کامل آمریکا و انگلیس و تمام ناتو را در مقابل غیرپشتون ها اظهر من الشمس ساخت. به دنبال این اقدامات موضعگیری دولت اسراییل درباره ی پشتون ها این احتمال را قرین واقعیت می نمایاند که غرب و اسراییل در پی تشکیل گریت اسراییل یعنی اسراییل بزرگ با مشارکت پشتون ها که در آن بر غیرپشتون ها وضیعت شبیه فلسطینی ها را حاکم بسازند وجود دارد.

در تبلیغات رسانه ای همه شاهد هستیم که مهاجر اصلی یعنی قبیله ی گمشده ی یهودی یا همین پشتون ها صاحب ملک و صاحبان اصلی این مرز و بوم و باشندگان اصلی آن به نام مهاجر تبلیغ می شوند وقتی ناترسی غنی را درقانون شکنی ها و حذف اقوام غیرپشتون را در تمام سطوح دولتی مشاهد می کنیم به این نتیجه ملتفت تر می شویم که غنی حمایت قاطع امریکا، انگلیس و ناتو را در منزوی کردن و فراری دادن غیرپشتون ها با خود دارد.

علایم حرکات و بی مسوولیتی های غنی آشکار این را به ذهن هر انسان آگاه از مسایل سیاسی تداعی می کند که انتخابات نام نهاد و جعلی فقط یک سرگرمی اغواگرانه برای غیرپشتون ها است در حالیکه غنی صددرصد رییس جمهور بعدی هم است و در این پنچ سال دور دوم غنی چنان ضربات کاری و خردکننده ای به اقوام غیرپشتون وارد کند که ترورهای زنجیره ای کرزی که در آن مولانا سید خیلی، جنرال داوود شاه جهان نوری، استاد ربانی و مارشال فهیم فراموشتان شود.

ارگ و سفارت آمریکا یک گروه دستوری نامتجانس با غیرپشتون ها را توسط لالی حمیدزی، ظاهر قدیر، همایون همایون، احدی و چندتای دیگر در بین غیرپشتون ها تعبیه کرده اند که تمام حرکات و سکنات غیرپشتون ها را زیر نظر داشته باشند در حالیکه هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که پشتون ها به ظاهر مخالف غنی با غیرپشتون ها از روی صداقت شامل ایتلاف ها شده باشند.

نور فکری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
اشرف غنی
آمریکا
اقوام غیرپشتون
نظرات بینندگان:

>>>   اوبچه نترس والله فکرمیکنم بسیارترسیدی وارخطا نشو

>>>   Ali Sajadi
اسير شدن بچه هاي غير پشتون توسط قبيله اوغان به نام طالب!
شما مطمن باشيد كه نود پنج درصد عليه طالبان جوانان غير پشتون ميجنگند و جوانان پشتون اكثريت شان طالب و يكتعداد ديگرش هم در موقف هاي بلند و مهم دولتي از طرف حاكميت فاشيزم گماشته شده اند .
اين عدالت نيست ....
اين بچه هاي ما هستند كه به خاطراستحكام حاكميت غني فاشيست در جبهه ايستاده شده همواره از تعهدات خود در مقابل ملت پابند هستند . به خاطر عزت ملت كشور را از چنگ طالبان مستبد نجات ميدهند و غني هروز در صدد عزل اقوام غير پشتون از پوست هاي دولتي است و كوشش نابودي همه اقوام غير تبارش را به شكلي از اشكال در سر دارد .
زنده باد جوانان پر غرور خراسان باستان

>>>   Fayez
این بچه های شما غلط میکنند که برای دفاع از حاکمیت فاشیسزم سینه را سپر میکنند اینها چرا در مناطق خود وبرای دفاع از شهر و منطقه ای خود سینه سپر نمیکنند حالا که همینطور است بر گردند و سرباز محل و منطقه ای خود شوند

>>>   Ahmad Parwani
از حمله به دفاع و از دفاع به نابودی
فوری:
در نتیجه حمله امشب طالبان بالای بیز علا والدین در بغلان مرکزی بیش از ۴۰ نیرو امنیتی شهید شده است.
پیش چشمان همه‌ی ما ارتش را اشرف غنی به سوی نابودی می‌برد، ما خاموشانه نگاه میکنیم و هرگز نمی پرسیم پیامد های این همه تلفات سنگین در صفوف ارتش دامن ما را در کجا خواهد گرفت؟

>>>   Allahyar.
از نفرین هموطن و هم سرنوشت بودن با این وحشیان تمدن سوز ما و اجداد ما طی ۲۷۰رنج بردیم.
مگر مسئولیت نداریم که نسل های بعدی را از شر اینها نجات دهیم؟
تا بکی دمار از روزگارت برآورد این اهریمن...

>>>   پریانی‎
#فرزندشما_کجاست
جوانان زیادی در این روزها برای دفاع از وطن چه درغزنی و یا ولایت دیگری قربانی می‌دهند. اما فرزندان شما مقامات و سیاست‌گران که از سیاست و نظام سود می‌برید کجا هستند؟
چه کسی فرزند یا برادر مقامات و مسوولین و کارتن کلان ها را می‌شناسد که در خطوط جنگ قرار داشته باشند؟

>>>   Bagramian
به ریشه پدیده ها و رویداد های تاریخی کشور نگاه ژرف بیاندازید!
آیا، آتش زدن دّر و دیوار و قتل عام مردم شهر غزنی در این شب و روز توسط طالبان، با آتش زدن شمالی و قتل مردم آن سرزمین در زمان نادر خان و محمد گل خان مهمند و سپس ملا محمد عمر در چند دهه پیش کدام تفاوتی دارد؟

>>>   کاملا درست است.
فاشیست احمدزی صد در صد رییس جمهور متقلب پنچ سال اینده است. انتخابات نمایشی اینده فقط برای فریب اقوام غیر پشتون است. احمدزی فاشیست به کمک امریکا و انگلیس غیر پشتونها را در پنچ سال اینده پاکسازی خواهد کرد.

>>>   Bakhshi Zafari
نیرو های ارتش و پولیس!
دیدید که داعشیان ظرف دوساعت نجات داده شدند.
حکومت شما را تا زمانی در محاصره ی طالب نگه میدارد که سلاخی شوید،بعد پیکر های بی جان تان را به خانواده های تان تسلیم میدهد.
گاهی از خود پرسیده اید برای چه می میرید؟

>>>   اندیشمند
نود در صد مسئولیت و تقصیر و جرم به دوش آن رهبران است و ده در صد به اشرف غنی. می گویند دردم از خدا، گیله ام از همسایه. آن های که با غنی در سفرۀ قدرت نشسته اند، از امتیاز این قدرت بهره مند اند، مردم خود شان به ان ها رای دادند، آن ها نمایندۀ مردم شان در این حاکمیت است، وظیفۀ آن ها است که مردم خود را که به آن ها رای دادند به حق شان برساند و عدالت را تامین کنند، اما اشرف غنی را مسئول می دانند که چرا بچه های ما و منطقه و ولایت ما و حوزۀ ما در راه حکومت غنی کشته می شوند اما عدالتی در این حکومت نیست؟ سوراخ دعا گم کردن و غلط کردن همین را می گویند.

>>>   Rahimi
پشتون=طالب
پستون=داعش
پشتون=همکار ط و د
پشتون =خراب کار
پشتون = ویرانگر
پشتون= دهشت
پشتون= وحشت
و.......... فجایع انسانی در این قرن

>>>   Rozi
مردم باید اول با حامیان طالب کار را یکسره کنند و بعد طالب خود بخود گم می‌شود

>>>   پاسخ عارف رحمانی به سحن‌گویی اشرف غنی احمدزی:
عارف رحمانی نماینده غزنی در مجلس نمایندگان در پای آخرین یاداشت هارون چخانسوری، سخنگوی اشرف غنی این‌گونه نوشته است:
"کسانی شرم باید بکنند که ۳۰۰ سال برای ایجاد یک تمدن و فرهنگ عالی فرصت داشتند و تا ابن سینا ها و ابوریحان ها و بیهقی ها و سنایی ها و فردوسی ها و ذکریای رازی ها را بپرورانند اما ملاعمرها، عبدالرحمان ها، نادرها، محمدگل خان مومندها، قدوس خان ها و صدها و هزاران آدم کش حرفه ی را به نام غازی به وجود آوردند! شرم باید کسانی بکنند که در قرن ۲۰ و ۲۱ هنوز با تفکرات داعشی و طالبانیستی و شوونیستی خود یک ملت را نابود کردند.شرم یاید کسانی بکنند که از خون خوردن، کله منار‌ ساختن، خراب و ویران کردن و کوچ اجباری دادن و قتل عام کردن و برده ساختن یک ملت صاحب تمدن و فرهنگ عالی لذت می برند! شرم باید کسانی بکنند که این مملکت را با تاریخ درخشان ۵۰۰۰ ساله اش در هرمرحله ی به اربابی فروختند و این کشور را تکه تکه کردند و تمام مواریث و فرهنگ ما را نابود کردند.
به راستی! چرا حیا نمی کنید. چرا اعتراف نمی کنید که توان اداره یک کشور متعالی و متمدن را ندارید؟ می دانید شرم باید کسانی بکند که گذاشتند یک جماعت وحشی و خون خواره شهر اولیا و عرفا و مهد تمدن و فرهنک را به ویرانه تبدیل کنند! واقعا با شما گیر مانده ایم. نمی دانیم شام سیاه این ملت و این آب و خاک چه وقت به سپیده سحر خواهد رسید؟ چرا به جای تبرئه خود؛ اعتراف نمی کنید که ساخت روحی و اخلاقی و اندوخته های فکری تان برای اداره یک کشور قد نمی دهد؟ تا حال مماشات کرده ایم که شاید این غبار فتنه و جهل فرونشیند. شاید این شام سیاه به سحر ارامش رسد. شاید این جنون جنگ و جنایت و قبیله گرایی و تمامیت خواهی به صبح صادق انسانیت و مدنیت و خیرخواهی و شایسته سالاری سلامی دوباره دهد اما می بینیم که انگار همه افراد قبیله نه دنبال ایجاد تمدن و رشد فرهنگ اند و نه دنبال ایجاد یک کشور متحد و پیش رفته که همه همت و آروز و آرمان شان در اختیار داشتن قدرت در این کشور است. قدرت و دیگر هیج و این جاست که دیگر سکوت و محافظه کاری و تعارف را کنار باید بگذاریم و حرف و منطق مان را بیان کنیم. شاید به هوش آمدند و شاید از جنایت و خیانت و وطن فروشی و انتحار و وحشگری و تمامیت خواهی دست برداشتند و شاید....

>>>   Salam
نه غنى مقصر است و نه اتمر ، اين تاجيكان ، هزاره ها و ازبيك ها مقصر اند كه از حاكميت غنى دفاع مى كنند ، سرباز و افسر كه براى حكومت غنى مى جنگد بايد بفهمد كه خودش شمشير به قلب خودش فرو مى برد ، هيچ كسى مقصر مرگ او نيست جز خودش . مرگ كه براى يك شكم نان باشد شهادت هم نيست

>>>   Latif Pedram III
به قلم نویسنده و پژوهشگر افغان شبیرکاکر:
دیروز آقای هارون امیرزاده در بارهء جنګ غزنی نوشت که جنګ غزنی تنها جنګ چند تاطالب افغان با دولت نیست۰ این جنګ میان دو فرهنګ توحش قبیلوی و شهری است که مدیریت آنرا اشرفغنی به عهده دارد تا پایتخت تاریخی خراسان از صفحهء روزګار محو شود وتمام آثار باستانی خراسانیان ازبین برود۰ اما سوال که باقی می ماند این است که : چی کسانی در صف غنی علیه طالبان افغان میجنګند؟ اګر این جنګ میان دو فرهنګ است چرا فرزندان فرهنګ شهری غیر پشتون؛ زیر پرچم غنی بحیث نماد فرهنګ قبیلوی در آمده اند واز وی اطاعت میکنند؟

>>>   Lalzad heeft een bericht gedeeld.
ملامت کی است؟
==========
* اگر ۹۰ فیصد صفوف طالبان را پشتون ها تشکیل می دهد که بر ضد غنی می جنگند؛
* ۹۰ فیصد صفوف سربازان غنی را غیرپشتون ها تشکیل می دهد که به نفع غنی می جنگند...
* پس، ملامت کی است: پشتون ها یا غیرپشتون ها؟

>>>   همسخن
غنی: چطور است کار و بار؟
کرزی: تیر به هدف خورد!
غنی: چطور؟
کرزی: یک تعداد شان دور خودت جمع شدن، یک تعداد شان را مه بنام ائتلاف و انتخابات گپ دادیم- بیخی راه گم شدن!
غنی: ای نمی رقم که مصروف شوند، تذکره توزیع میشه و طالبان هم کارهای خانه‌گی شان را خوب انجام میتن !

>>>   Abdul Habib
مرگ برشما همدستان فاشیست ها ! دوستم تورکتباران ؛ عطا و عبدالله و ضیا تاجیک ها و محقق زنکه باز هزاره ها را جهت زرو پول وقدرت قربانی فاشیزم منمایید!!
مردم وخلق های بومی این سرزمین اشک وخون ؛ باید سرنوشت خویش را بدون این مزدوران فاشیزم و آدمکشان قبایل سراغ نمایند و اگرنه ؛ سرنوشت غزنی ؛ این شهر که از تمدن هزار ساله حکایت میکرد و امروز به خرابه و خون تبدیل شده فراگیر دیگر ولایت های که آن جا غیرقبایل زندگی میکند ؛میشود.چون این رهبران مزدور با پخش کینه وکدورت و نابودی هم بند و ووحدت طبعی جز مزدوری ، خیانت ؛ مردم فروشی ، زراندوزی و عیاشی دیگر کاری نداشته و ندارند. در نتیجه ؛ وطن فروشان و فاشیستان ارگ و برادران راضی طالبان و داعش یکا یک نابودتان میکنند و پلان این فاشسیت ها لاجرم همین است.

>>>   آقای نور فکری ! حالا سر عقل شدید که این حرف اظهار داشتی شما باید از اول بیدار و هوشیار می بودید که مرام نهانی قبیله در افغانستان در مقابل اقوام غیر پشتون چیت ؟ هنوز وقت است اگر از خواب غفلت خرگوشی سر هوش برگردید میتوانید زنده بمانید.

>>>   اول خو انتخابات نمیشه و اگر شود هر کس به اشرف غنی رای بدهد ....

>>>   فاطمه اسم دختر است که از ولایت غزنی ولسوالی ناهور و در روز افتتاح برنامه ملی میثاق شهروندی در ارگ ریاست جمهوری یکی از بخش های این برنامه که بنام اراده مردم و همکاری و تعهد مردم با دولت بوداجرا میکرد و فاطمه بعد از ادای سلام و احترام به ریس جمهور و اشتراک کنندگان در این مجلس با خواندن
قطعه شعری پوستر بزرگ را به خوانش گرفت شعر که فاطمه به خوانش گرفت را خوب به خاطر دارم از تلویزیون ملی افغانستان زنده پخش میشد اما مفهوم آنرا دران زمان ندانستم شعر فاطمه این طور بود که رویش را به طرف اشرف غنی کرد و خواند (اگر سوزند کتابم را به روی خاک بنویسم سوال امتحانم را به برگ تاک بنویسم ) آن وقت فکر کردم که این اشعار کهایف خاص ندارد اما امروز که صد تن دانش آموز در هنگام آموختن و پیمودن موفقانه راه زندگی تلاش عادلانه مینمودند نعش بر زمین شد و حریق گردید شعر فاطمه در ذهنم خطور کرد که فاطمه از ابتدا دانسته بود که فرزندان علم و انسانیت در افغانستان جایگاه ندارد کتاب هایشان را میسوزانند دروازه های مکاتب را به روی شان میبندد کتابچه های شان را با رنگ خون شان رسامی میکنند و آرزو های شان را پایمال و لگد مال میکنند. قدرت و توانایی را از ایشان میدزدند بعد مانند خفاشان خونخوار در انتظار جسم شان مینیشینند . فاطمه عزیز شاگرد برومند و آزاده در هر کجایی که هستی توانایی هایت برازنده باد ذهنیتت پر از استعداد و قلبت پر از آرامش و قلمت رسا باد . زنده باد فاطمه عزیز ای کاش یک بار دگر فاطمه را از یکی از تلویزیون ها میدیدیم و از ایشان میپرسیدیم که این شعرا رابه کدام مناسبت انتخاب کرد و در قصر ریاست جمهوری به خوانش گرفت ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است