جشن نامزدان انتخابات در پناه خون های غزنی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۴    ۱۳۹۷/۵/۲۴ کد خبر: 153762 منبع: پرینت

در یکطرف جشن «شامل شدگان لیست نهایی» برای پیروزی در انتخابات و تبریکات هواداران آنها شروع شده است در طرف دیگر سوگواری «حذف شدگان لیست نهایی» در انتخابات بخاطر غصب حقوق آنها و مسدود کردن کمسیون ها و راه ها آغاز گردیده است.

آیا به این فکر نیستید که شتر غزنی فردا بر در خانه شما هم زانو می زند؟
آیا انتخابات برگزار خواهد شد؟
آیا شما امکان پیروزی خود توسط کمسیون های زیر فرمان غنی - اتمر را حدس می زنید؟

حتی اگر بعضی ها از فیلتر کمسیون هم بگذرند در میان آن «طویله» چه خواهند کرد (دستاوردهای 8 ساله یکتعداد وکلای پاک و آزاده چه است که از شما باشد؟) شاید بیهوده نگفته اند که: «جامعه گوسفندی لایق حکومت گرگان است»!

عبدل لعلزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غزنی
فراموشی
سران
نظرات بینندگان:

>>>   پریانی‎
#فرزندشما_کجاست
جوانان زیادی در این روزها برای دفاع از وطن چه درغزنی و یا ولایت دیگری قربانی می‌دهند. اما فرزندان شما مقامات و سیاست‌گران که از سیاست و نظام سود می‌برید کجا هستند؟
چه کسی فرزند یا برادر مقامات و مسوولین و کارتن کلان ها را می‌شناسد که در خطوط جنگ قرار داشته باشند؟

>>>   نمیدانم که واقعا اشرف غنی که است و چه میخواهد. آیا واقعا ریس جمهور در دنیا سوراغ دارید که از ریختن خون فرزندان خود لدت ببرد؟ و خون هزاران فرزند معنوی خود را ب به مسخره بگیرد ؟ در روزی که جسد های فرزندان معنوی ریس جمهور در غزنه باستان توسط سگ های ناخلف و بی تربیه غزنه این سو وآنسو کشاکش میشد ریس صاحب جمهور غرق در خیالات جوان پروری بود اگر ریس صاحب جمهور خودش با جنین اعمال دجار گردد جه احساس خواهد داشت ؟ پس باید ریس جمهور خودش برای جنین رفتار خود تعرثف رابرای مردم پیشکش نماید و گرنه تعریف برای اشرف غنی در جهان پیدا نخواهد شد و بدون تعریف و یا هم تعریف های گوناگون را خواهد داشت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است