ضیا مسعود: حكومت نمي تواند از کشور دفاع كند
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۸    ۱۳۹۷/۵/۲۵ کد خبر: 153788 منبع: پرینت

حكومت وحدت ملي نمي تواند از سرزمين افغانستان دفاع كند.

اين حكومت از يكتعداد افراد استخباراتي و جواسيس كشور هاي خارجي به وجود امده است كسانيكه در راس حكومت قرار دارند فاقد وفاداري هاي ملي به كشور و مردم افغانستان هستند، همه شان داراي دو پاسپورت هستند، از اين حكومت مزدور توقع دفاع از حاكميت ملي و مردم را نداشته باشيد.

هر چه زودتر در صدد به دست اوردن وسايل و تجهيزات لازم براي دفاع از وطن شويد و در كنار نيرو هاي امنيتي از كشور تان دفاع كنيد. بگذاريد كه ريس حكومت با قاتلين مردم ما ايسكريم بخورد و چك چك كند و قهقه بزند، اما اين مسووليت ديني و ملي همه ما و شما است تا از مادر وطن و حاكميت ملي كشور خود دفاع كنيم.

فريب عناصر نفوذي حكومت منفور وحدت ملي را كه ميخواهند در صفوف تان نفوذ كنند نخوريد. بياييد كه يكبار ديگر با پيروي از خط و راه و روش قهرمانان دوران جهاد و مقاومت مسووليت هاي بزرگ ملي خود را در برابر تروريزم انجام دهيم.

صحبت هاي زياد در مطبوعات و خطابه دادن ها نمي تواند ملت بيچاره ما را از شر تروريزم و حاميان ايسكريم خور شان نجات دهد. راه نجات داشتن امادگي هاي لازم رواني و فزيكي همراه با تجهيزات لازم براي انجام يك كار عملي به خاطر نجات وطن است. اگر در چند روز گذشته مردم شريف غزني قرباني تروريست ها به خاطر بي كفايتي سران حكومت وحدت ملي شدند اين حادثه باز هم در مناطق ديگر تكرار خواهد شد انوقت پشيماني سود نخواهد داشت.

احمد ضیا مسعود


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسعود
ایتلاف
نظرات بینندگان:

>>>   ضیاگل بز را از گور بکش تا از مردم دفاع کند ، من نمیدانم که طالب افراد مثل تو را اول یک اماله نمیکنند .شما مردار خور ها بودید که مردم را خاطر قدرت به خاک و خون کشیدید ، تمام این بدبختی ها نتیجه کثافت کاری بز لعنتی و دار و دسته غارتگرش است . لعنت به شما که هنوز هم به غارت ، دزدی و طوطعه ادامه میدهید .

>>>   چون حكومت تشكيل شده از أشخاص بي سواد مانند خودت و ديگر اتباع پنچشير است، همه قدرت امنيت ملي و داخله و دفاع همين حالا هم در احتكار شما ها و يا همسال و سان تان است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است