گروه دیگری از اخراج شده از آلمان به کابل رسیدند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۵    ۱۳۹۷/۵/۲۵ کد خبر: 153792 منبع: پرینت

هواپیمای حامل ۴۶ پناهجوی افغانستانی ساعت ۸ و ده دقیقه روز گذشته در فردوگاه کابل برزمین نشست.
درافغانستان حملات طالبان همچنان گسترش می باید، فقط در هفته گذشته صده ها نفر در یک حمله طالبان جان باختند، اخراج پناهجویان با انتقاد شدید فعالان حقوق پناهندگی درالمان مواجه شده است.

در افغانستان حملات طالبان همچنان گسترش می یابد. مقام های آلمانی بدون توجه به اعتراض فعالان مدنی، گروه دیگری از پناهجویان افغانستانی را اخراج کردند. به گزارش روز نامه (بیلد) و دیگر رسانه های آلمان: علیرغم بد ترشدن وضعیت امنیتی درافغانستان اجراج پناهجویان رد شده افغانستانی همچنان ادامه دارد.

مقامات افغانستان ورود شماری از پناهجویان را به فرودگاه کابل تآیید کردند. روزسه شنبه مجددا شماری از پناهجویان رد شده از آلمان اخراج شدند، هواپیمای حامل شان روز سه شنبه ساعات ۹ و ۱۵ دقیقه شب به وقت المان از فرودگاه منشن (مونیخ) به سمت کابل پرواز نمود. با وجود حملات داعش و همچنین حمله طالبان به ولایت غزنی درشرق افغانستان که این جنک تا حال ادامه دارد، وزارت دفاع گفته بیش ازصد سرباز افغانستان و ۱۴۵ غیر نظامی و بیش از ۲۰۰ طالب کشته شده اند.

(حکومت افغانستان جریان جنگ غزنی و تلفات افراد غیز نظامی که تعداد شان بسیار زیاد می باشد را کتمان نموده، حقیقت را به مردم افغاننستان نمی گوید. درجنگ غزنی صد ها طالب قبلا در این ولایت جابجا شده و شمار زیادی از دوستان و یا اقوام طالبان که در غزنی زندگی می کنند در سقوط و کشتار مردم این شهر دست داشته اند.

برنامه طالبان در روز های عید قربان که می خواهند با اسلحه خود به شهرها سرازیر شوند خطر جدی علیه مردم افغانستان میباشد. این روش جدید طالبان است تا آزادانه به ولایات و شهرها آمده، پس از شناسایی و جابجا نمودن افراد خود شهر ها را تصرف نمایند ولی حکومت افغانستان خود را بی خبر انداخته، تا به اصطلاح پروسه صلح بخشی از افغانستان را در اختیار طالبان قرار دهند. درچنین شرایطه اخراج پناهجویان به افغانستان جز مرگ چیزی دیگری نمی تواند باشد.

منجمزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پناهجو
منجمزاده
آلمان
نظرات بینندگان:

>>>   خوش بیایند خسته نباشند کشور خود شان است امیدوارم که پذیرایی خوبی از انها صورت گرفته باشد تا احساس ناارامی نکرده باشند و بتوانند دراینده درکشور خود برای خود یک زندگی نورمال مهیا کنند
قلندر

>>>   این خبر جنګ بود یا خبر خروج پناه جویان ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است