خودی‌ های همسو با فاشیسم دردناکتر از فاشیسم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۸    ۱۳۹۷/۵/۲۵ کد خبر: 153802 منبع: پرینت

فاشیسم موضعش مشخص است برخورد خودی‌ های همسو با فاشیسم دردناکتر از برخورد فاشیسم و تروریزم است.

وقتی ما را در دهمزنگ تکه تکه کردند همان شب در یکی از تلویزیون‌ها محمد امین محمدی که به رهبر فرزانه معروف است شریک بحثم بود و صریحا گفت خودتان مقصرید، تمام بدنم از مغز استخوان سوخت و هیچ نفهمیدم که در پاسخش چه چیزی گفتم.

در روزهای گذشته پس از فاجعه‌ی غزنی شاه‌حسین و یک لشکر هزاره‌ی دیگر مصروف توجیه ناکارایی حکومت و محکوم کردن مردم بودند حال پس از انفجار و قتل عام دانشجویان در کورس موعود یک عده به جان صاحب کورس چسپیده اند و مخاطبین اصلی را فراموش کرده اند هرچند سهل انگاری صاحبان مراکز آموزشی، مسوولین مکاتب و دانشگاه‌ها در تامین امنیت قابل بخشش نیست.

امیدوارم توجیه‌گران فاشیسم و تروریزم به خود آیند و بیشتر از این به ریش خود نخندند باور کنید این پست‌های مزخرف حکومتی و مبلغ ناچیزی که از حکومت می‌گیرید خیلی موقتی و زود گذرند اما آبرو، حیثیت، خون و آینده‌ی مردمتان خیلی ارزشمند و ماندگار است.

بسم الله رنجبر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تروریزم
خودی ها
مرکز آموزشی
امنیت
نظرات بینندگان:

>>>   یک ضرب المثل است که دسته تیشه از خود درخت است که آن را می برد. بسیاری هستند که با انگیزهای شخصی و مالی و امثال اینها علیه خودش در کنار فاشیزم قرار گرفته اند. هیچ نقد و انتقادی را علیه دولت فاشیتی غنی و دیگران قبول ندارند. اگر گفته شود که داعش یا گلبدین یا طالب مدرسه ای را انتحاری کرده و جوانان شیعه یا هزاره را قتل عام نموده در پاسخ می گویند چرا اسن مدرسه شان مهدی موعود گذاشته اند؟ اگر گفته شود که مرکز تبیان را انتحاری کرده در پاسخ می گویند که دولت تقصیری ندارد چرا این امرکز از شیعه تبلیغ می کند؟ اگر گفته شود که غزنی به خاطر قوم گرایی دولت در آتش کین فاشیزم سوخت می گویند این سخن از نظر دولت اشرف غنی قابل قبول نیست. اگر گفته شود که اشرف غنی جنرالان غیر پشتون را بر کنار یا متقاعد می کند در پاسخ می گویند دولت خودش مصالح را می داند که چه کار کند شما حق ندارید که در تصمیمات دولت دخالت کنید. اگر گفته شود که آتش بس یک طرفه در عید فطر برای جابجایی طالبان و مهمات آنان در شهرها انجام گرفته و اشرف غنی باز هم می خواهد در عید قربان دوباره این فرصت را به طالبان بدهد و با آیس کریم از آنان پذیرایی کند می گوید این سخن از خباثت و تنفر شما حکایت دارد.اگر گفته شود که اشرف غنی نژادپرست و قوم گرا است و کشور به آتش قومگرایی گرفتار کرده است می گویند چنین برچسپی به اشرف غنی نمی چسپد برای اینکه یک سیکولار و لاییک است و در غرب تحصیل کرده است. اگر گفته شود که اشرف غنی برای مناطق مرکزی و شیعه نشین هیچ خدمتی انجام نمی دهد در پاسخ می گویند این طبیعی است هر کسی باید از قومش حمایت کند و به آنان خدمات برساند. و....

>>>   Taher
یک ضرب المثل است که میگویند
گالی ره گپی نیس.
رویداد غزنی مانند صد ها رویداد دیگر فراموش میشود در نهایت یک کمیسیون حقیقت یاب تحت مدیریت یک چاپلوس معامله گر خائن تشکیل میشود از گزارش اش ملت خبر نمیشود.
باز هم همین سر قوماندان اعلی مغز متفکر متقلب متعصب با جیغ زدن هایش و چک چکی هایی نادان.
همین ملت گوسفندی و همین ریس جمهور همین سرنوشت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است