اینها فقط در راستای منافع شان حرکت می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۷/۵/۲۵ کد خبر: 153813 منبع: پرینت

خطاب به سران و نخبگان پارسی زبان، داکتران، پروفسوران، پژوهشگران و کابینه داران سابق رهبران و اعضای برجسته و احزاب افغان و پارسیوان در بیرون کشور!

آیا در این عکس همین هایی که دور هم جمع اند قبلا در یک خط فکری بودند یا نه اینها بخاطر منافع قومی خود برای تطبیق برنامه نابودی غیرافغان در لباس های مختلف با هر کدام شما سلام دروغ دادند و با شما به ظاهر هم حزب و رفیق و ملکری و برادر شدند و امروز هم خود را فراموش کرده متوجه شما نخبه گان اند.

وقتی کمی حرف حق و مقابل فاشیزم قدرت گفتید زنگ خراب وحدت ملی را بصدا در می آورند و شما هم دوباره کله زیر لحاف نموده و خاموش می شوید که گویا از خط ملی به طرف دری قومی چرا بروید آیا در طول 130 سال پسین چیزی به نام وحدت ملی وجود داشته شما را بخدا سوگند می دهم که کدام علایم از وحدت ملی مشاهده شد در سیاست های حزب دموکراتیم دولت ظاهر و داوود دولت کرزی و احمدزی و طالب که خود صفت خویش ادا می کنند چرا خاموش و هنوز هم منتظر آن هستند که حزب دموکراتیک دوباره زنده شود و یک کارملی را این به رهبری قبول می کند و یا یک حکومت مجاهدین می آید کسی را به نام استاد ربانی رییس جمهور قبول می کنند نمی دانم چرا خب خب برای دزدیدن شتر اقدام می کند و برادر بزرگوار شتر دزدی به خب خب نمی شود.

منافع ملی هم در مخالف با منافع فاشیسم برتری جو یافت می شود من تا حال دوست پشتونی را بجز دو سه نفر ندیده ام که کارکردهای رهبران خود را نقد نماید مخالف که امکان ندارد درحالیکه سرمداران دولتی همه پشتون و همدیگر خود را بدل خودشان به قبرستان دفن نکرده اند بیشترشان قبر ندارند و دادخواهی شان هم قومی استپرچمی اش پشتون خلقی را بد می بیند که نجیب را خوش نداشته خلقی اش امینی را دوست ندارد که ترکی را کشته همه داد خواهی های روشنفکران شان هم قومی است با وجودی که همه شان متطق دارند ماشاالله ولی یک روز به خود اجازه ندادند که بگویند همین مردمی که ما کشته می رویم ولی همیشه دست ما را می گیرند و نکتایی مان را راست می کنند و لباس ما را می تکانند هم از همین سرزمین اند و خون می دهند.

با آنکه ما همیشه متجاوز را آورده ایم و به گرده اینها زده ایم و متجاوز را شرط گذاشته ایم که می روی به کشور صرف پارسیوان بکش و هر که هم که در نظر ملی گرا آمد بکش ولو پشتون هم باشد حال هم همه شان چهار دست و پا خود در برنامه فاشیزم شریک و خط راداری ارگ را دارند مانع عدالتخواهی دیگر رفقای حزبی غیر تبار خود می شوند و رفیق حزبی شان هم نمی خواهد اینها ناراحت شوند.

برای خدا اگر این مردمی که به نام شما و هویت پدری تان مبارزه کردند و برای حفظ زبان مادری تان نابود شدند دیگر شما در همین کشورهای اروپای هم ارامش فکری تان را از دست میدهید و یا اینکه مغزتان را تبدیل نموده و حساستان ماشینی سازد و کامپیوتری شود در غیر آن مجبورا خود کشی نمایید تا دیر نشده این پرده ابهام و ترس را از رختان بردارید و برانید به میدان که فرزند سنگر رهبر و مشاور و مدافع کار دارد.


رهبران طالبان منافع قومی افغانستان



حبیب کوهستانی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
منافع فاشیسم
سردمداران دولتی
نظرات بینندگان:

>>>   Saboor Raheel
قرار است دولت فاشیستی، تمامیتخواه و تروریست پرور غنی- عبدالله، روز استقلال را تجلیل کند. اینها که همه چیز و حتی استقلال را به نام و در جهت برنامه های قومی خویش مصادره می کنند،‌ درین روز جز بیرق دولتی و عکسهای امان الله چیزی دیگری را که نماد اشتراک مردم درین جنگها و نماد قربانیهای مردم ما برای استرداد استقلال کشور از انگلیس باشد به نمایش نمی گذارند.

در هرسه جنگ کابل با انگلیس مردم ما قربانیهای بیشمار مالی و جهانی دادند. لشکر انگلیس در چهاریکار- جنگ خواجه سیاران- شکست خورد. دوست محمد خان جد بزرگ امان الله از زیر بیرق پیروزمند از همین شمالی غیبش زد و سر از قرارگاه انگلیس و رکاب مکناتن برون کرد. مردم کابل تاوان بس بزرگی برای کشتن برنس و کیوناری دادند. بازار چهارچته ویران گردید و انگلیسها در کابل دست به ویرانی، قتل عام و تجاوز گسترده زدند.

نوکران انگلیس- به ویژه نادرخان و پس ازان از کرزی تا غنی شهامت این را ندارند که در برابر انگلیس در این روز چیزی بگویند. اینها آنقدر زبان شان در چاکری انگلیس لال و گنک شده است که به گفته عبدالحفیظ منصور، جشن استقلال می گیرند اما نمی گویند که این استقلال را از چه کسی گرفته اند. درین روز که باید در و دیوار وطن لعنت و نفرین به انگلیس بگوید، اینها خاموش میمانند.

چنانچه دیدیم، همه ساله این روز را زیر پای منار استقلال و عکسهای امان الله خان برگزار می کنند. از نام و نشان مردم و ملتی که هزاران قربانی برای این استقلال داده اند خبری نیست. در حالی که پدران امان الله از سلطان محمدخان طلایی تا دوست محمد و عبدالرحمن نوکران خانه زاد انگلیس بودند، مردم ما دوبار با دست خالی، با سیلاوه و تفنگهای دهن پر و در حالی که چیزی جز تلخان برای خوراک نداشتند، در برابر انگلیس قد علم کرده و شکستش دادند.‌

نقش مردمان شش کروهی کابل- میدان وردک، غزنی و لوگر نیز در جنگهای آزادی برجسته بوده است. اگر میر مسجدی خان، محمد اعظم خان، محمد عثمان خان و میربچه خان سنگرهای کوهدامن را در برابر انگلیس نگهداری می کردند،‌ امین الله خان لوگری، ملا مشک عالم اندر و محمد جان خان وردک نیز درین جنگها نقش به سزایی داشتند.‌ عکسی که می نگرید- جنگ غزنی را در ۱۸۳۹ نشان می دهد. غزنی در آن وقت نیز توسط انگیس و خیانت عمال آن به آتش کشیده شده بود. انگلیس کینه دیرینه یی علیه غزنی دارد که بار بار آن را- یا خود و یا به دست عمال شان- می سوزانند...

نقش خاندان امان الله و اعوان و انصار شان در تمام جنگهای آزادی فقط تامین حاکمیت شان بود به کمک انگلیس. کاری به کار استقلال نداشتند. با اینهمه،‌ اگر قرار باشد روز استقلال در ۲۸ اسد تجلیل شود باید حق و جایگاه همه مردم و همه غازیان و اشتراک کنندگان جنگهای آزادی به جا شود. عکسهای مجاهدین و شهدای راه آزادی باید بزرگتر از عکس پادشاهان گریزی و پدرمزدور چاپ و زینت افزای محافل گردد.

ورنه مجالسی که در درین روز، استقلال به نفع فاشیزم مصادره می شود باید تحریم گردد. پدران ما با نثار خون و جان خود استقلال را به دست آوردند. بسیار ننگین خواهد بود اگر بگذاریم این روز به نفع فاشیزم قومی مصادره گردد!‌

>>>   اسلم سلیم
دیگر ماتم نگیرید ، انتقام بگیرید!
دیگر ماتم گرفتن بس است ، روح انتقام را درخود زنده کنید ، قبیله وحشت سه صد سال است خون می ریزد و می سوزد و یران می کند ، چقدر تحمل و تا چند این همه جوانان ما قربانی توطئه های سران قبیله وحشت شوند ، چند روز است از زمین و آسمان این کشور خون می بارد و مردم در سوگ فرزندان و خانواده های شان خون می گیریند ، دیگر بس است ، غنی ، کرزی ، طالب وداعش همه از یک قبیله اند و یک برنامه دارند به زنجیر کشیدن غیر خودی ها و حاکم بودن بالای دیگران .
ناگفته نماند همه شرکای غنی ، خلیلی ، سرور دانش ، محقق ، عبدالله ، ویس برمک نیز شریک جرم غنی و وحشت قبیله اند و درکشتار مردم ما دست های شان تا آرنج در خون جوانان ما غرق اند ، اینها قابل بخشش نیستند با غنی وکرزی دریک دادگاه مردمی بایدبه اشد مجازات محکوم شوند.
راه دیگری جز مقاومت مسلحانه و انتقام از گروه وحشی وجود ندارد .
این است واقعیت های تلخ خون آشامی قبیله وحشت !

>>>   شامگاهان
برای رهای. ،باید ترس وجبن را کنار گذاشت ودربرابر فاشیزم. عمل بالمثل نمود،،‌،در برابر هر کشته. باید. ده تا را کشت. این است. اصل پاسخدهی برای فاشیزم

>>>   Homayoun Paiez ·
طالب و غنی و... دیگران را آدم نمی شمارند و قوم هزارهء محترم را که هیج!...
خلیلی رفته ریس شورای صلح شده... بسیار مضحک است به خدا. خلیلی و خلیلی ها، همه مسایل را بهتر از ما می دانند؛ و این را هم می دانند که کسی به گپ آنها، ملی را هم پوست نمی کند؛ جه رسد به تصامیم کلان کشوری؛ مگر وجدان را فروخته اند و برای زنده گانی ننگین مرفه چند روز خود و خانواده های خود؛ عملن در خدمت فاشیرم و اهداف آن ها قرار گرفته اند. بر عدالت خواهان تمام اقوام لازم است؛ که از سد این معامله گران قوم فروش و هویت فروش عبور نمایند؛ و سرنوشت خویش را خود به دست بگیرند و معین کنند

>>>   Akbar Nawabi
آقاي غني از طالبان مي خواهد كه بگويند جنگ و اين همه جنايت در غزني كار آنها نبوده است.
غني با طالبان چه فرق دارد؟
به باور من، هر دو برخاسته از يك تفكر اند؛ تنها لباس شان فرق دارد.

>>>   Wakeely
هدف شان یکی است حاکمیت قومی،به چیز دیگر باور ندارند خدا کند که هر روز هزاران نفر بمیرد برایشان فرقی ندارد مردم باید تصمیم خود را بگیرند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است