غفلت، بی کفایتی و بی رحمی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۶    ۱۳۹۷/۵/۲۵ کد خبر: 153815 منبع: پرینت

موضوع غفلت به مدیران مراکز فرهنگی و آموزشی و امنای مساجد و تکایا برمی گردد بارها و بارها گفته شده است که مراکز و اجتماعات مردم خط مقدم جنگ و تارگیت های دشمن است اما کو گوش شنوا.

فاجعه اخیر و کشتار و سلاخی صدها جوان محصل دلیل بر بی توجهی مدیران می باشد اما مقامات حکومتی همه ما می دانیم که بی کفایت هستند و هر آنچه مردم در شبکه های اجتماعی در حقشان می گویند دقیق، بجا و سزاوار ملامت است از بی کفایت و از ضعیف چه توقعی می توان داشت.

مردم مواظب خود باشند و مدیران غفلت نکنند و این چندمین بار است که سیل خون جاری می شود با تدبیر می شد ابعاد جنایت را محدود کرد اما غفلت کردیم دشمن سفاک و خونخوار خون ما را می ریزد باید مراقب آنها بود.

در پایان به ارواح مطهر عزیزان از دست رفته درود می فرستم و برای مجروحان رویداد اخیر شفای عاجل مسالت دارم اما باز هم تاکید می کنم که غافل نباشیم و جلوی فاجعه قبل از وقوع آن توسط مدیران و دست اندر کاران گرفته شود. اداره اجتماعات تعلیمی و مراسم دینی در شرایط ترسناک جنگ و جنایت، تدبیر و هوشیاری لازم دارد.

محمد ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غفلت
مدیران
بی کفایی
رهبران حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   اسلم سلیم
دیگر ماتم نگیرید ، انتقام بگیرید!
دیگر ماتم گرفتن بس است ، روح انتقام را درخود زنده کنید ، قبیله وحشت سه صد سال است خون می ریزد و می سوزد و یران می کند ، چقدر تحمل و تا چند این همه جوانان ما قربانی توطئه های سران قبیله وحشت شوند ، چند روز است از زمین و آسمان این کشور خون می بارد و مردم در سوگ فرزندان و خانواده های شان خون می گیریند ، دیگر بس است ، غنی ، کرزی ، طالب وداعش همه از یک قبیله اند و یک برنامه دارند به زنجیر کشیدن غیر خودی ها و حاکم بودن بالای دیگران .
ناگفته نماند همه شرکای غنی ، خلیلی ، سرور دانش ، محقق ، عبدالله ، ویس برمک نیز شریک جرم غنی و وحشت قبیله اند و درکشتار مردم ما دست های شان تا آرنج در خون جوانان ما غرق اند ، اینها قابل بخشش نیستند با غنی وکرزی دریک دادگاه مردمی بایدبه اشد مجازات محکوم شوند.
راه دیگری جز مقاومت مسلحانه و انتقام از گروه وحشی وجود ندارد .
این است واقعیت های تلخ خون آشامی قبیله وحشت !

>>>   شامگاهان
برای رهای. ،باید ترس وجبن را کنار گذاشت ودربرابر فاشیزم. عمل بالمثل نمود،،‌،در برابر هر کشته. باید. ده تا را کشت. این است. اصل پاسخدهی برای فاشیزم

>>>   ضیا شهریار، خبرنگار بی‌بی‌سی در تویترش نوشته است، چندی پیش یکی از مقام‌های شورای امنیت ملی افغانستان در قالب شوخی برایم گفت: «تمامی هزاره‌ها جاسوسان ایران هستند.»
نکته: در زبان دیپلماسی گاهی آدم‌ها حرف دل شان را در قالب شوخی بیان می‌کنند!
کاپی

>>>   Taher
یک ضرب المثل است که میگویند
گالی ره گپی نیس.
رویداد غزنی مانند صد ها رویداد دیگر فراموش میشود در نهایت یک کمیسیون حقیقت یاب تحت مدیریت یک چاپلوس معامله گر خائن تشکیل میشود از گزارش اش ملت خبر نمیشود.
باز هم همین سر قوماندان اعلی مغز متفکر متقلب متعصب با جیغ زدن هایش و چک چکی هایی نادان.
همین ملت گوسفندی و همین ریس جمهور همین سرنوشت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است