حمله مهاجمان مسلح بر مرکز آموزشی نظامی در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۳    ۱۳۹۷/۵/۲۵ کد خبر: 153827 منبع: پرینت

مقام‌ های پولیس کابل بامداد پنجشنبه 25 اسد می‌ گویند که گروهی از مهاجمان مسلح از یک ساختمان نیمه کاره بر یک مرکز آموزشی نظامی در شهر کابل حمله کرده‌اند.

به گزارش طلوع، سخنگوی پولیس کابل می‌گوید که مهاجمان مسلح در ساحه ی قلعه ی وزیر یکی از بخش‌ های حوزه پنجم شهر کابل وارد یک ساختمان نیمه کاره شده‌ اند و بالای یک مرکز آموزشی نیروهای امنیتی تیراندازی می‌کنند. او افزود که نیروهای امنیتی به ساحه رسیده‌اند و تلاش دارند تا غیرنظامیان را از این محل دور سازند.

در همین حال گواهان رویداد می‌ گویند که صدای یک انفجار نیرومند نیز در محل رویداد شنیده شده‌ است. گفته می‌شود که راه‎های منتهی شده به محل رویداد بویژه راه چهارراهی قمر بسته شده‌ اند. در نزدیک محل رویداد چندین نهاد دولتی بشمول دانشگاه مارشال فهیم قرار دارند.

از سویی‌ هم خبرنگار طلوع‌نیوز می‌گوید که نیروهای پولیس و اردوی ملی به محل رسیده‌اند و صدای تیراندازی هم‌اکنون نیز شنیده می‌شود. هیچ گروهی بشمول طالبان تاکنون مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته‌ است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجمان مسلح
مرکز آموزشی
نظرات بینندگان:

>>>   به این سخن استخوانسوز هم شهری ما توجه کنید :
---------------------------------------------
«چه بنویسم، برای کی بنویسم؟ می دانم که درد ما مشترک است و مرگ ما به نوبت است!» اما " تفنگ برای افغان و تابوت برای نا افغان."
حسن علی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است