تیراندازی امنیتی ها بر تشییع کنندگان جنازه ها در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۰    ۱۳۹۷/۵/۲۵ کد خبر: 153830 منبع: پرینت

تیر اندازی نیروهای امنیتی بر کسانیکه برای خاکسپاری جنازه های حمله انتحاری روز چهارشنبه بر مرکز آموزشی موعود آمده بودند تاکنون دو تن را زخمی کرده است.

شاهدان عینی از محل خاکسپاری گزارش می دهند که نیروهای امنیتی با تیراندازی مانع دفن اجساد قربانیان حمله روز گذشته به مرکز آموزشی موعود شده اند.

حاضران در تشییع جنازه های امروز می خواستند اجساد شماری از قربانیان حمله روز گذشته که قابل شناسایی نیستند بگونه دسته جمعی در دامنه کوه قوریغ در غرب کابل به خاک بسپارند که با مخالفت نیروهای امنیتی رو برو شدند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تیراندازی
تشییع جنازه
نظرات بینندگان:

>>>   درمقابل مردم بی سلاح وصاحبان کراچی های دست فروشی پولیس ما مانند شیر هستند !!!
اما درمقابل ترورست ها مانند موش عمل میکنند!

>>>   بنده از حادثه هولناک بسیار ناراحت شدم .
اما برادران هزاره ما کوشش نکنند به بهانه تدفین شهدا کوهای قرغ را در چنگ بگیرند .ببرید مرده های تان را در هزاره جات و بامیان دفن کنید.
بنده خوب میدانم که اینها همه سابقه ۷۰ ساله در کابل ندارند امروز نصف شهر را با چال های ایرانی مظلوم نمایی غضب کرده اند .غرب کابل ۵۰ سال پیش کاملا دشت بود امروز هزاره جات شده.خیریت خو است .

>>>   اگر هدف از دفن بدن انتحار کننده بوده کار خوب کردند بگذارند تا جسد گنده انرا حیوانات بخورند نه در زیر خاک پاک شود.

>>>   به این سخن استخوانسوز هم شهری ما توجه کنید :
---------------------------------------------
«چه بنویسم، برای کی بنویسم؟ می دانم که درد ما مشترک است و مرگ ما به نوبت است!» اما " تفنگ برای افغان و تابوت برای نا افغان."
حسن علی

>>>   این زمینها به دلیل قتل عام مردم توسط گلبدین به او وافراد جنایت کارش تحفه داده شده مردم حق ندارند شهدای خود را در محل زندگی افتخار افرینان اوغان دفن کنند.

>>>   بعض افراد از مرحله بخیل بودن به مرحله لئیم بودن رسیده است، یعنی مال خودرا به دیگران روانمیدارد که هیچ، باکه مال دیکران را نیز به دیگران رواندارد. حال به تو چه که هزاره ها شهدای خودرا کجا وبه چه منظور دفن میکنند، حال به توچه که هزاره ها غرب کابل را گرفته. باپول خریده، مجانی نگرفته، وقتی پول بدهد زن....میکند. چرا اززمینهای غصب شده هزارها چیزی نمیگوئید ولال میشوید؟ چونکه عقده کر وکور ولال تان ساخته است.
باکول

>>>   مردم افغانستان همه خایین اند.
چون یا آمریکایی مسلکند مانند غنی، داعشیان و.‌.. یا اسراییلی مسلکند مانند اکثرپشتونها،
یا پاکستانی مسلکند مانند طالبانی ها و برخی تاجیکها،
یا ایرانی مسلکند مانند تعدادی از هزاره ها و تاجیک‌ها و پشتون‌‌ها.
یا ترکی مسلکند مانند عده‌ی ازبک‌ها،
یا صنعتی مسلکند مانند روشنفکران پشتو، تاجیک، هزاره، ازبک و...
یا عربستانی مسلکند مانند بسیاری از پشتون‌ها، تاجیک‌ها، ازبک‌ها، ترکمن‌‌ها و... شاید این اخیری خوشایند اکثر مردم افغانستان اند چون مکه در عربستان است در حالی که حاکمان سعودی مسلمانان یمن را نابود می کنند، چطور به من افغانی رحم کنند؟!
بنابراین مردم افغانستان همه خایین اند.

>>>   این مردم داعش نیستند ومانند تو که می گویی به این بهانه کوشش نکنند که کوه قرغ را بگیرند ذهنیت شیطانی ندارند زندگی را از ایشان تحت هر نامی به نام داعش ، القاعده و سایر تروریستان می گیرید اما حق ندارند که در ۳ متر مربع زمین شهدای خود را دفن کنند ...

>>>   زمین از طبیعت است وارخطا نشو برای تو هم جای پیدا خواهد شد اگر دامنه های قرخ برای تو هم اهدا شود جز خیمه سیاه وحشت ناک چیزی دگری ساخته نمیتوانی . خدا مهربان است که هر چه عاجل برای تو یک جای عالی پیدا شود خدا نکند هدف من شوخی بود من یک هزاره هستم امیدوارم سالهای دور دراز خداوند بتو عمر دهد و با عمر خداوند برای تو یک اندیشه عالی هم لطف نماید تا از جهل و تاریکی نجات یابی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است