یکصد نظامی افغان به طالبان پیوستند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۴    ۱۳۹۷/۵/۲۷ کد خبر: 153860 منبع: پرینت

فرمانده نیروهای امنیتی افغان همراه با 100 نفر از افرادش در ولسوالی «سنگ‌آتش» ولایت بادغیس به طالبان پیوسته و تسلیحات بسیاری را در اختیار این گروه قرار داده است.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از 100 نظامی افغان در ولایت بادغیس به این گروه پیوسته است.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ذبیح الله مجاهد
نظامیان
نظرات بینندگان:

>>>   خوب کرده از اینکه کشته شوند فامیل و اولاد های شان در میدان باند خوب است که تسلیم شوند.

>>>   حکومت حقوق نظامیان را اجرا نمیکند مثلا وزیر دفاع ما مستحق مارشالی است چون خیلی فعال ودرمسلک خویش وارد است باید تاحال چند مراتبه رتبه مارشالی برایش داده میشد اما نشد بهمین دلیل ازینکه رتبه اش پائین است یونیفورمش را نمی پوشد شاید روزی اینهم به اشرار بپیوندد

>>>   Ali Sajadi
آيا واقعيتها را ملت كه سالهاي متمادي تحت فشار استعمار فكري بودند ميدانند ؟
امروز تمام امتياز گيري قبائل پشتون از اكثريت شمردن دروغين شان بوده .
وملت مارا گوسفند فكر كرده غافل از آن هستند كه يكروز حقيقت برملا ميشود. گرسياروي شود هرآنكه در آن عِش باشد .
افغانستان 36,500,000 میلیون نفوس داره در سال (2018)
(تاجیک‌ها) 16,000,000
(پشتون‌ها) 8,500,000
(هزاره‌ها) 6,500,000
(ازبک‌ها و ترکمن‌ها) 3,500,000
(اقوام دیگر) 2,000,000
از جمله هشتاد يك درصد كشور غير پشتون است
28,000,000 میلیون نفوس افغانستان غير پشتون است

>>>   تاکه میتوانید چیغ و واویلا کنید، شما بغیر از تئوری و اینکه چنین و چنان کنیم هیچ چیز کرده نمی توانید. شما بهترین تئوریسین هستید ولی نه مرد میدان.در حالیکه دولت و عسکر و ۴۰ کشور دنیا با همه پول و سلاح در اختیار شما است، نمی توانید در مقابل چند طالب و داعش بجنگید، فکر کنید که اگر فزضآ شما کدام گروهک ساختید، کجا است آن روسها که شما با انها مخفیانه پروتکل کنید و کجا است آن نبی عظیمی و...سایر خائنین که قطعات نظامی را با همه سلاحها دو دسته به شما تقدیم کنند این ۱۱ سپتمبر یک تکت لاتری برای شما بود که جامعه جهانی شما را به قدرت رسانید، و شما به عوض اینکه از این چانس جهت وحدت ملی استفاده کنید، چند نفر گویا قلم بدستان عقده مند شما در صدد این برآمدید که باید پشتون ها را ضربه بزنید، و به ضد آنها گند درون تانرا خالی کنید ،اکنون جامعه جهانی دید که از این خمیر شما نمیشود فطیر درست کرد، بوآ اکنون هم آمریکا و هم روسیه قصه شما و دولت که شما خود نیز از آن شکایت دارید را مفت ساخته و ومستقیمآ با طالبان وارد مذاکره میشوند، و روسیه نیز آعضای بلند پایه طالبان را از لیست سیاه خود برون کرد و در اواخر همین ماه هیئت طالبان را به ماسکو دعوت کرده است. و شما، به عوض اینکه از طالبان و داعش شکایت کنید به سر و کله دولت خود میزنید و در مقابل آن جفند میگوئید و دلیل شما این است که چرا فلان وزیر از قوم من نیست؟ جالب اینجا است که اگر آن وزیر از قوم تو باشد کدام ذرت را برایت دوا میکنید؟ مگر متآسفانه حالا بسیار دیر شده و جامعه جهانی از شما و دولت شما رویگردان شده اند، برا شما فقط و فقط همین رسانه ها باقی مانده که از طریق آنها به یکدیگر و دولت خود دشنام بدهید و بس.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است