چرا جهان اسلام فقط نظاره گر است؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۷    ۱۳۹۷/۵/۲۷ کد خبر: 153865 منبع: پرینت

اين تراژدی عظيم كه از دير زمان بالای مردم افغانستان حاكم شده است مشكل در وجود خدا و يا عدم وجود خدا نيست حتی در اسلامگرايان و سوكلاريسم نيست بلكه خالق اين تراژدی عظيم كسانی هستند كه خود را به جای خدا قرار داده و به تكفير و جنايات ضدبشری پر داخته اند و پی هم فواجع ضدانسانی را خلق می كنند حتی آیين خون آشام و تروریزم پرور اين جنايات ضدبشری را رد كرده اند.

در باب تقبح و نكوهش، همدردی و تسليت كلمات تمام شده است زيرا عنقريب نيم قرن مردم افغانستان در بين خون می غلطند و جهان بالخصوص ممالک اسلامی خالق و نظاره گر اين تراژدی عظیم بوده اند و روزانه بيشتر از میليون ها تقبح، تسليت و همدردی به افغانستان ارسال می شود.

چرا جهان و ممالک اسلامی و بالاخص زعمای كشور و رهبران جهادی و مولوی ها بجاي تقبح و نكوهش و تسليت و همدردی علت و معلول يابی نمی كنند؟
چرا ريشه اصلی و خالق اين تراژدی را شناسایی نكرده و به آن خاتمه نمی دهند؟
آيا مرگ مفاجات قضا و قدر الهی است اگر این چنین است چرا تنها عايد حال افغانان می گردد؟
چرا مولوی ها انكار می كنند و اصل قضيه را به سمع مردم نمی رسانند تا مردم حقيقت را درک كنند و بدانند مشكل در كجا نهفته است و دست از عقاید خون آشام و تروریزم پرور بردارند و متمسک به انسان گرایی و قانون گرایی شوند؟

شبنم پوپلزی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ممالک اسلامی
مردم افغانستان
حملات
نظرات بینندگان:

>>>   Badry
بالأخره پیدا کردیم که هموطنان لغمانی ما ۲۰۰۰ سال پیش دانشگاه را بنیان گذاشته و عدد صفر را به جهانیان معرفی نموده اند . حتمی فیثاغورث ، سقراط ، بقراط و افلاتون لغمان آمده ازین دانشگاه سند فراغت گرفته اند . مشکل اینجاست که در روزگار ما ، تنها شادی ها ازین دانشگاه سند فراغت می گیرند !

>>>   بخاطریکه جهان اسلام را امریکا علیه ایران به پا خیزانده ومنبع اصلی ترور انتحاری هم در کشور مااز طرف جهان اسلام
انجام میشود با مشوره امریکا وانگیس.

>>>   اصلاً جنگ بین افغانها نیست بین ملیتها نیست بین اقوام نیستبلکه بین امریکا واسیای میانه است وافغانستان میدان نبرد است.

>>>   Haroon Amirzada II
فرهنگ عزاداری و جنبش انتقام شهدا

در ۱۸ سال اخیر فرهنگ عزاداری‌ و شهید پروری عجیبی در افغانستان شکل گرفته است. چون سلسله شهدا و عزاداری ها بی انتها است، شهیدای تازه جای شهیدان روز گذشته را به بسیار آسانی می گیرند. در نتیجه همه شهدا فراموش شده منتظر شهدای جدید گلگون کفن میشوند.
بدین ترتیب جنایات قاتلان و سیاست مداران خونخوار زود فراموش میشوند.
جالب اینست که حتا بازماندگان قربانیان روزی دیگر به ملاقات قاتلان عزیزان شان به دیدن جلاد بزرگ به ارگ می روند ، عکس های یادگاری می گیرند و با گفتن دوعا، تسلیت و اشک‌ تمساح و چند پول ناچیز ارواح شهدا شاد میشود. بدین ترتیب فاشیزم شمشیر خونین خود را بیشتر تیز می کنند و برای گرفتن جان های بیشتر آماده میشوند.
کرزی، غنی و گلبدین ازین طریق به بسیار آسانی به بابای ملت شهید پرور تبدیل شدند. آنها با بسیار شجاعت قاتلین عزیزان مانرا فرزندان دلیر و اصیل قبائل پشتون می شمارند.
اگر یک جنبش انتقام شهدا و همبستگی میان بازماندگان قربانیان در کشور بوجود می آمد تا انتقام خون عزیزان خود را از اهریمنان بگیرند، امروز شاید فاشیزم و برادران تروریستی شان و حامیان خارجی شان تا این حد گستاخ و جلاد نمی شدند. ازینرو باید قبل از همه خود را ملامت کرد، که بحیث طعمه آسان شکار چیان میشویم.

>>>   جهان اسلام مصروفیت های خودرا دارد مثلاولیعهد خادم حرمین شریفین نقاشی حضرت عیسی مسیح رابه قیمت 450ملیون دالر خریداری کرد درنهایت آن هم تقلبی برآمد
شهزاده دختر های عربی غرض خدمت به اسلام به کشورهای امریکا وانگلیس میروند وجهت مصروفیت خود شش مرد رابه یکبار دعوت میکنند وبعد از استحصال وظیفه توسط آنها بیشترین مزد رابه انها می پردازند
باقی مسلمین درتلاش پناهنده شدن به اروپا وامریکا هستند تا از شر حاکمان مفسد شرابی دکتاتور وزناکار وقمار باز خود رها شونذد
مفتی های عربی هم شبوروز تلاش دارند تا فقه وشریعت اسلامی رابیشتر غنی بسازند چنانچه یکی از مفتی های عربی اخیرا فتوای صادر کرده است که نوشیدن شراب وزنا توسط حاکم هیچ عیب وممانعت شرعی ندارد بلکه گنهکار کسی است که اینرا انتقاد کند
ر

>>>   Nasir Khalid
وقتی کسانی جرئت ندارند نامی از طالب و حامیان وحشی شان بگیرند پس چگونه حرف از مظاهره و اعتراض میزنند. چنین مردمان وابسته های خاص اتمر و غنی و گلبیدین اند که تلاش میکنند اذهان عامه را مغشوش سازند تا مردم متوجه جنایات و خیانتهای غنی و اتمر و استانکزی و دارو دسته شان نشوند.
اول جرئت کنید تعریف مشخص از دشمن خونخوار که همانا طالب و حامیانشان است بدهید بعدآ از پشت کمپیوتر و صفحات فیسبوک صدای اعتراض کنید.
مردم دیگر فریب وابسته های پول بگیر دولت دست نشانده را نمیخورند.
جنایات غزنی - بغلان - کمپ چینایی ها و مکتب موعود بالاتر از ان است که مردم خیانتکاران داخل ارگ را فراموش کنند و بر علیه بیگانه ها شعار بدهند.
تیم خیانتکار اتمر در بیرون از کشور و مخصوصا در تورنتو تلاش بیهوده دارند تا اذهان مردم را از خیانتهای غنی و اتمر و سپیدار نشینان دور بسازند و فریاد برکشند پاکستان و ایران و غرب وووووووووو
دشمنان واقعی مردم در داخل ارگ - شورای امنیت که هر دو حامیان تروریستان { طالب و داعش } جا دارند. نخست جرئت کنید بر علیه این خاینین صدای اعتراض بلند کیند بعدآ سوی دیگران بنگرید......

>>>   ملا اگر دوست تو باشد با احکام شرعی مال تو را میخورد و اگر دشمن تو باشد با احکام شرعی خون تو را می ریزد.
میرزا آقا خان کرمانی

>>>   Ali Sajadi
آيا واقعيتها را ملت كه سالهاي متمادي تحت فشار استعمار فكري بودند ميدانند ؟
امروز تمام امتياز گيري قبائل پشتون از اكثريت شمردن دروغين شان بوده .
وملت مارا گوسفند فكر كرده غافل از آن هستند كه يكروز حقيقت برملا ميشود. گرسياروي شود هرآنكه در آن عِش باشد .
افغانستان 36,500,000 میلیون نفوس داره در سال (2018)
(تاجیک‌ها) 16,000,000
(پشتون‌ها) 8,500,000
(هزاره‌ها) 6,500,000
(ازبک‌ها و ترکمن‌ها) 3,500,000
(اقوام دیگر) 2,000,000
از جمله هشتاد يك درصد كشور غير پشتون است
28,000,000 میلیون نفوس افغانستان غير پشتون است

>>>   با این تمدن کهن لغمان را باید مرکز فرهنگی اسلامی اعلان کنند.
حمید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است