دولت با یک قیام سرنگون می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۲    ۱۳۹۷/۵/۲۷ کد خبر: 153891 منبع: پرینت

هیچ دولتی ضعیف تر از حکومت غنی در جهان وجود ندارد. از دولت به تنها بيرون شدن و نظاره گر بودن كفايت نمی كند بايد اقداماتی صورت گيرد، مبارزه مسلحانه انفرادی يا قيام پراکنده چيزی جز ضربه زدن به مردم ما نيست.

اگر يک قيام سراسری شود در ظرف يک هفته سران دولت غنی فرار می كنند هيچ كشور خارجی هم حاضر نيست در برابر قيام مردمی از دولت غنی حمايت كند بلكه در كنار اعتراض كنندگان قرار می گيرند تا منافع آينده شان را به خطر نيندازند.

مردم به شدت از دولت ناراضی هستند، نيروهای سياسی، نظامی و امنيتی همه ناراضی هستند اما آنچه دولت غنی را سر پا نگهداشته و حفظ كرده است نه نيروهای بين المللی است نه نيروهای وفادار به غنی بلكه مخالفان كج فهم و منتقدان ناآگاه دولت هستند كه در بدنه دولت ريشه دوانده اند و آن را از سرنگونی نجات می دهند.

عبدالله، دوستم، محقق، صلاح الدين، عطا، امان الله گذر، احمد ضيا و... مهم ترين اشخاصی هستند که از يک طرف از دولت غنی انتقاد می كنند از طرف ديگر به حفظ دولت غنی كمک می كنند زیرا بارها ثابت شده است بعد از انتقادشان مقامی یا پستی به آنها داده شده است و سكوت كرده اند.

اگر اينها به منافع شخصی شان نمی انديشند و در جنايات ها در كنار غنی شريک نيستند به راحتی می توانند غنی را بردارند، از دولت بيرون آيند از پيروان خود هم بخواهند دولت را ترک كنند و قيام مردمی را رهبری كنند آنگاه اگر غنی، اتمر و استانكزی را با بند ببندند گير نمی كنند.

مردم ديگر تحمل ديدن قتل عام، خونريزی، ناامنی و كشتار را ندارند همه برای قيام آماده هستند اما مديريت ندارند پس عمده ترين مشكل مردم ما كه هر روز قتل عام می شوند و اين جنايت ها که پايانی ندارد همين رهبران منتقد خاین دورو هستند كه صفشان را از غنی جدا نمی كنند.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قیام مردمی
سرنگونی دولت
نظرات بینندگان:

>>>   سرنگون شود ملت تباه میشود؛ از بین خوده مردم نصف آنان بیکار و قرضدار هستند چه برسد به باندهای خرابکاری که بخاطر چور و تباهی مردم آرزوی بی نظمی را دارند
خوده پلیس دزد میشود و به امثال دوستم و محقق و عطا که خودشان قومندانها و افراد چپاولگر دارند، تن نداده و تا همه تباه نشده ، مسئولیتی پیش نخواهند برد
از سهم خواستن شخصی همیشگی همین محقق و عطا و... است که اشرف غنی چشم براه طالب است
اس پ هزاره

>>>   گل امیری جان تا زمانیکه این عقده گشایی ها در نوشته هایتان در مورد رهبران تاجیک تبار است بدنید و بفهمید که این نوشته هایتان اثری نخواهد داشت و طرفدارانی را به رهبر و تیم خود نخواهید پیدا کرد و یا افزود پس بهتر است بعوض نوشته های عقده مندانه تان با رهبران یاد کرده شده تان بنشینید و استلال کنید تا قناعت هردو جانب فراهم گردد و باهم یک نظر شوید در غیر ان ...

>>>   امریکا نباشد این دولت با یک "پف" سرنگون میشود.

>>>   گل جان أميري پس چرا همين قيام را سران حكومتي مخالف غني در يك مجلس داخل ارگ نميكنند؟ چون تيم ارگ تنها چهار نَفَر است، و باقي مجلس از قيام گران است، از همان مواد بيهوش كننده كه عليه قيصاري استفاده شده بود كار بگيريد و هر چهار نَفَر را در داخل مجلس ارگ از بين ببريد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است