ما در میان هزاران قربانی عید می گیریم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۹    ۱۳۹۷/۵/۳۰ کد خبر: 153988 منبع: پرینت

نخست فرا رسیدن عید سعید قربان را به شما و همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت می گویم.

متاسفانه در سرزمین افغانستان ما در شرایطی عید قربان را گرامی می داریم که روزانه صدها انسان بی گناه به نام دین و به ظالمان معاصر قربانی می شوند. نیروهای سلطه گر با ایجاد گروه های تروریستی به نام طالب، داعش، القاعده و ده ها گروه دیگر تلاش می نمایند تا چهره ادیان ابراهیمی را در جهان اسلام بخصوص در کشور عزیزمان افغانستان بدنام نمایند.

قربانی شدن در راه خدا یک عمل پسندیده دینی است اما با تلاش صورت گیرد تا دیگر انسان ها قربانی نشوند و نمیرند اما متاسفانه در شرایط موجود آنجه که نصیب مردم ما گردیده است قربانی شدن است. نیروهای اهریمنی و صاحبان سرمایه جهانی همه چیز مردم ما را با ادامه در جنگ های نیابتی و تحمیلی قربانی می نمایند از مال و آبرو و تاریخ تا جغرافیا و حتی هویت ما را قربانی می کنند.

در سرزمین ما نه تنها سر انسان های بی گناه بریده می شود تلاش در جریان است تا سر تاریخ و افتخارات ما را نیز ببرند و اماکن مذهبی و افتخارات تاریخی ما را تخریب و نابود نمایند در حالیکه یکبار دیگر عید قربان را به شما تبریک می گویم باور دارم یگانه راه گذر از تاریکی، جهل و خودکامگی اتحاد نیروهای ملی و مردمی می باشد.

بدینوسیله از همه مردم خداپرست افغانستان می خواهم نسبت به روشنگری ملت خود کوشا باشند تا بار دیگر از دین مقدس اسلام سوء استفاده نشود و این دین پاک و مقدس از انحراف و تفرقه به دور بماند.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عید قربان
قربانیان
مردم بیگناه
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است