هفته قبل از عید شاهد چه جنایاتی که نبودیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۹    ۱۳۹۷/۵/۳۰ کد خبر: 154000 منبع: پرینت

با عرض تسلیت به خانواده های داغدار کشور خصوصا حادثه المناک ولایت غزنی و مرکز آموزشی موعود، فرا رسيدن عيد سعید اضحی را به همه مسلمانان جهان بويژه ملت جنگ زده افغانستان تبريک می گويم.

مردم افغانستان در شرايطی به پيشواز عيد قربان می روند كه كشور با چالش ها و بحران های فراوان و گوناگون امنيتی، سياسی و اجتماعی مواجه است. ملت مظلوم و رنجديده افغانستان در شرايطی به استقبال عيد اضحی می روند كه اين ملت یک هفته قبل از عید شاهد حوادث ناگوار و رخدادهای فجيع تروريستی در كشور بودند بخاطر داريم كه همين چند روز و يک هفته قبل از عيد اضحی انفجار تروريستی در مركز آموزشی موعود در دشت برچی كابل خانواده های بيشماري را به سوگ فرزندانشان نشانده و تعداد كثيری از جوانان و نوجوانان دختر و پسر را كه به قصد تحصيل و فراگيری علم در آن مركز رفته بودند هدف قرار داده مرتكب فجيع ترين جنايت تاريخ شدند كه از اين بابت بار ديگر به خانواده هایشان تسليت گفته، شفاي عاجل براي مجروحين آن حادثه المناک خواستارم.

از ياد نبرده ايم كه درست يازده روز قبل از عيد قربان گروه طالبان از چندين جهت به شهر غزنی هجوم برده و قسمت اعظم شهر را به آتش كشيده و مراكز دولتی را ويران نمودند، داروندار مردم را به يغما بردند و ديار سنايی را تبديل به ويرانه ساختند. مصايب ناگوار شهر غزنی، حادثه ی تروريستی مركز آموزشی موعود و حوادث ناگوار ديگر در گوشه و كنار اين ملک بهانه و زمينه جشن، خوشی و شادي را از اين ملت گرفته و واضح است كه مردم سربلند افغانستان در كل و جامعه و مردم ما بصورت خاص در شرايط سخت و دشواری قرار دارد و تروريست های خون آشام بنا دارند كه اين ملک آباد نشده، مردم رفاه و راحتی نداشته باشد و تروريست ها عزم خویش را جزم كرده و آهنگ آن دارند كه اعياد و مراسم خوشی و شادی مردم به روزهای ماتم بدل شود.

مردم ما با وجود تمام رنج و اندوه تسلیم اهداف این آدم کشان نخواهند شد بنابر این ما محکم و استوار ایستاده ایم و بسوی عزت، اقتدار و پیروزی نهایی به پیش خواهیم رفت. یکبار دیگر به خانواده های جان باختگان حوادث اخیر و کشته شدگان نیروهای امنیتی کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ملت سربلند کشورم موفقیت، امنیت و صلح سرتاسری و پایدار خواهانم.

رسول طالب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگ
عید قربان
نظرات بینندگان:

>>>   Marawiz
بخدا قسم به مسلمانی مردم شک دارم اگر مسلمان هستیم پس چگونه ریس وسرقوماندان علی قوای مسلح از دین اگاهی نسبی هم ندارد ریس جمهور باشد اینرا میگویند ملت مرده که از هیچ چیزی خبر ندارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است