اشرف غنی نه سالم است و نه مسلمان!
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۶    ۱۳۹۷/۵/۳۰ کد خبر: 154005 منبع: پرینت

اگر غنی سالم می‌بود و مغزش خوب کار می‌کرد، در این چهار سال حکومتش خواندن چند رکعت نماز را یاد می‌گرفت.
اگر مسلمان می‌بود این همه عمر را نماز خوانده بود، هرگز به این اندازه سهو نمی‌کرد.
حالا که او نه سالم و نه مسلمان است، سی‌ملیون مسلمان و مجاهد چطور این آدم‌ی که زن یهودی دارد و نماز خواندن را هم بلد نیست، منحیث رییس جمهوری اسلامی افغانستان قبول کرده‌اند؟
فهیم_فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فطرت
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   اززورکاکاست که انگوردرتاکاست.
کشورخارجی اورا آورده بالای شانه های مردم تحمیل کرده است.

>>>   اوغان برود خرکاری به رییس جمهوری چکار؟

>>>   يك خبر نگار چرا همين موضوع ياد نداشتن نماز را از او پرسان نميكند، تا معلوم شود كه جاهل است يا مجنون؟

>>>   من هم حيران كه جبر زمان چطور بالاى ما مردم ؟

>>>   طاهر پشتون
بخاطر یکه تمام دنیا و بانک جهانی اورا به حیث متفکر دوم جهان میشناسند و برای ملت های با حکومتهای ناکام خدمات شایانی نموده است و آنها را از بحران های اقتصادی نجات داده است. (آیا آنها دیوانه بودند که به یک افغان ملیونها دالر بپردازند؟) اصلا تعصب چشم و مغز شما را فلج کرده و قدر او را نمیدانید. او در پوهنتون معتبر امریکایی پروفیسور بود که هیچ تاجکی نمیتواند حتی به حیث شاگرد قبول شود (چون همیشان کودن استند صرف رقص و شعر یاد دارند و بس). لطفا تعصب را دور کنید و بگدارید او این وطن را آباد کند.

>>>   کسیکه بدون اسناد حکم غیری مسلمان بودن را به مسلمان صادرمیکنند صادر کننده فتوای کفر خودش نطر به ایه کلام خدا کافر اند فطرت خودش کافر اندکه به ریس جمهور کشور توهین میکنند راستی که تاجیکها رقاصه اند
گیلانی

>>>   کرزی در حدود ۱۲ سال و یا بیشتر از آن ریس جمهور بود در طول همین مدت یک حرف بیجا نزد و یک حرکت نا مانوس از وی سر نزد که باعث شرم ساری خودش و در نهایت مردم افغانستان شود . اما اقای غنی نه برای خود آبرو ماند و نه برای مردم افغانستان که لاف می زنند در راه خدا جهاد و ۱.۵ ملیون قربانی داده اند و بالاخره با ریس جمهور گیر مانده اند که نماز خود را درست خوانده نمیتواند خدا رحم کند و بیشتر ازین بالای مردم ما انواع مصیبت ها نازل نشود ، جنگ ، نفاق ، تفرفه ، قتل و کشتار ، بی رحمی و قصاوت ، خشکسالی همه و همه از خود عامل و شگونی دارد و دعا می کنیم که خداوند آنرا از سر مردم ما دور کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است