اشرف غنی مهربان در عید به مردم خنده عیدی داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۹    ۱۳۹۷/۶/۱ کد خبر: 154023 منبع: پرینت

اشرف غنی احمد زی پس از اینکه دشت و دمن وطن را با خون رنگین ساخت و بین دو عید حدود هشت هزار افسر و سرباز وطن را به کام طالبان خون آشام سپرد، بویژه در ماه اخیر قتل های دسته جمعی و نسل کشی را در فراه، غزنی و شهر کابل موفقانه مدریت کرد، افغانستان را در گلیم ماتم نشاند.
او با دستان خالی هیچ پیامی بالاتر از یک «لبخند ملی» برای مردم نداشت.

در آخرین لحظات و در شروع عقربه های ساعت عیدی، در جریان ادای نماز عید، اشرف غنی احمدزی مثل افسانه های کوتل کلینر کش هندوکش خود را قربانی کرد و با عبور شتابان از قوانین و اصول اسلامی و گذشت شجاعانه از فاز «رکوع»، سر به سجود گذاشت و لبخند همگانی را بر لبان خشکیده و بی رمق ملت بوجود آورد!

هرچند حریف های سیاسی او موصوف را با بی دینی، دین ستیزی، نادانی و مصاب به امراض روانی و دیوانگی ملامت میدارند اما بسیاریها باور دارند که رییس جمهور شان بخاطر مهربانی ویژه، بدون پوشیدن واسکت انتحاری دست به خود کشی مذهبی زد تا ملت اش در مقابل تلویزیون ها ساعاتی بخندند و عید شان را اولین بار با لبخند واقعی آغاز نمایند!

حال انتظار میرود تا مشکل اصلی در میان کشور های اسلامی پدید اید. هرگاه جهان ببیند که یک انسان ی نه در سطح کدام دهقان و کارگر و بوت دوز و یا شاگرد صنف اول مکتب، بل در سطح رییس جمهور یک کشور اسلامی مرتکب چنین خطاهای فاحش گردد، آیا بار دیگر یک رسوای کلان برای افغانستان ارزانی نمیگردد؟
باید وزارت خارجه افغانستان در یک کنفرانس بین المللی به قناعت کشور های اسلامی بپر دازد!
قرار اظهار راویان مذهبی، اشرف غنی در همین نماز، پیهم سه خطای بزرگ را متحمل گردید.

زنده باد رییس جمهور...

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خنده
سجود
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   Bakhshi Zafari
آیا میدانید که دلیل استعفای وزیر شهر سازی و معینان این وزارت فشار اشرف غنی و اصدار فرمان غیر قانونی وی مبنی بر سپردن دو قرار داد به ارزش ۷۰۰ ملیون دالر به دو شرکت پشتونی بوده است؟

>>>   Frogh
کجاست چوچه ....قبیله که متفکر دیوانه را غمخوار مردم و میهن قلمداد میکنند ؟ کجاست کچالو مرتضوی که باز هم گند و کثافات دزدان قبیله را توجیه کند ؟ زهر اولاد شان شود که از حق ملت و خوار و غریب صاحب ملیارد ها دالر شدند حتی یهودی اسرایلی و لبنانی را هم از خون مردم گرسنه ای ما ملیاردر ساخت ...

>>>   Shukoor SH
واقعن شیره وشربت مسله راشما گفتید چوچه ....وبه اصطلاح نخبگان بی خرد قبیله درهمه کشورهای غربی هرگز کارکردهای تروریستی ارگ وطالبان رانقد نه می‌کنند وخودرا به کوچه حسن چپ می‌زنند واقعن قبیله همه ... استند.

>>>   Omar Ahmad Parwani
برخورد لفظی معاون فرماندهی امنیه کابل با وزیر داخله
بخاطر دو تا راکتی که به پهلوی ارگ اصابت کرده این رسوایی را ببینید.
هفته گذشته بیش از دو هزار هموطن ما در غزنی و فاریاب و کابل و.. شهید شدند اما نه تحقیقی در کار بود و نه مجازاتی اما حالا بخاطر حفظ جان غنی چه رسوایی ای راه انداخته اند.
من معاون امنیتی قومندانی امنیه را بخاطر دفاع از حیثیت یک جنرال نظام در برابر موضع غیر حساب شده و توهین امیز وزیر ملکی وزارت داخله تقدیر میکنم.

>>>   Mutaref
خوب شد که آتش‌بسِ یک‌طرفه و بی‌معنا پذیرفته نشد، چون در عید گذشته معلوم شد که طالبان با استفاده از نام آتش‌بس به نیروهای امنیتی مان از عقب خنجر زدند. آن‌چه بیشتر ازیت کننده بود، آویزان کردن وزیر تا وکیل و یک‌تعداد دلقک‌های دیگر از گردن طالبان برای عکس‌های سلفی، حد اقل خوش‌حالم که این‌بار از شر آن تصاویر و عاشقان عکس‌بگیر بی‌غم هستیم.

>>>   اقای خاوری احترام به شما ولی این سوجه را من قبلا تحت عنوان برداشت: وقتی رکوع.... نوشتم.اشتباه در نماز کدام مصیبت بزرگ هم نیست که شما فکر کرده اید.غنی بخاطر سایر اعمالش محکوم است.

>>>   زنده باد ایسکریم.ههههههههههه

>>>   غنی ملاامام مسجد پل خشتی نیست.اشتباه درنماز نورمال است.واضح است که معلومات دینی اودرسطح پایین است.واین برای ریس جمهور هیچ عیب نیست.گناه او درقسمت ناکامی دراوردن صلح٬ عدم مبارزه جدی درمقابل طالب و.....و....و....و..است.

>>>   ایکاش ریس جمهور قطعا مسلمان نباشد ولی اراده وکفایت خدمت به وطن راداشته باشد

>>>   همه ما ملاعمر را که یک چشمش کور بود از لخاظ اسلامی مستحق رهبری جامعه نمیدانستیم. حال از مردم افغانستان مخصوصا "علمای دین" میپرسم که آیا غنی "دیوانه" حق دارد رهبری این کشور مسلمان را بدوش داشته باشد!!!!!

>>>   یک معطل است که می گویند آمده ره رد نیست : با وجود که غنی بی ...ترین انسان بی ...ترین انسان در سطح افغانستان است با آنهم توسط شیطان بزرگ بسیار با بی شرمی بالای گرده های مردم سوار و حکومت مینماید سوال درین جاست چه باید کرد ؟ به جز قیام عمومی علیه این نوکر و بادار ویا تجزیه افغانستان دیگر چی راه موجود است ؟

>>>   زنده باد آیسکریم!!!!!!!

>>>   زنده باد ریس جمهور جوکر ما که نماز خواندن را یاد ندارد و در ادای نماز هم جوک بازی میکند در هر صحبت اش و در هر خواندن نماز ریکاران اش که از طریق رسانه ها پخش میگردد خنده را در لبان مردم با حرکات جوکری اش ببار میاورد .

>>>   ملامت ملا امام ارگ است، و اشرف غني بايد ويرا مجازات نمايد، چون در شرعيت امام عيد ها مسؤليت دارد كه بايد قبل از شروع نماز عيد ها طريق درست اداي نماز عيد با جمله تكبيراتش را براي مقتديان تشريح نمايد، و دليل تشريح نماز عيد بخاطر اين است كه چون نماز عيد تنها دو بار در يكسال اداء ميگردد و طبعاً از ياد اكثر نماز گذاران ميرود.

>>>   زنده باد آیسکریم هاهاهاهاهاها هی هیهیهیهیهی.

>>>   Homayoun Paiez
سال هایی که کابل بانک در اوج شهرتش بود؛ یکی از دوستان من که مرد تحصیل کرده و در عین حال شغل بازرگانی داشت؛ از خارج کشور برای مدتی به وطن بر گشته بود؛ بنده به او دیداری داشتم و در این دیدار در حالیکه دوستان دیگری آن جا حضور داشتند؛ میان دوستان ار هر دری سخن می رفت؛ از جمله در مورد کابل بانک و موفقیت هایش هم تبصره هایی شد. آن دوست تحصیل کرده و جهان دیده و بازرگان من، همه را مخاطب قرار داده گفت: " دوستان، اینجا مسایل طوری جریان دارد که متاسفانه شما نمی بینید...؛ سوال، سوال قدرت است ، در نظریهء قدرت یکی هم این است: هر گروه و قومی که سر چشمه هایی اقصادی قدرت را بدست داشته باشد؛ قدرت سیاسی هم از آن او خواهد بود... بنا بر این، قوم حاکم، هر گز اجازه نخواهد داد که کابل بانک ویا نهاد اقتصادی دیگری به دست تاجیکان و یا کدام قوم دیگر، باقی بماند و یا باشد...!!
در آن زمان، حرف های دوست تحصیلکرده و جهان دیده و بازرگانم برایم، قابل فهم و باور نبود؛ ولی بعدن، جریانات کابل بانک و انحصار دیگر نهاد های اقتصادی و... حقانیت گفته های دوستم را برایم به اثبات رساند.
ایکاش، انحصار گران، وقتی دستان آقای فرنود را از اقتصاد کوتاه کرده بودند؛ ولی، نا مردانه به این ذلت نمی کشتندش؟!!!
اگر فاشیسم، یک کم دیگر در این جا ریشه بگیرد؛ وای به حال حق طلبان و آزادی خواهان و نه و چرا گویان!

>>>   با این کار ریس جمهور ....حرف طالبان را دنیا قبول میکند که مردم در افغانستان از دبن آگاهی ندارند و مبگویند وقت که ریس جمهور نماز خواندن را یاد ندارد ملت خو هیچ نماز نمیخواند.

>>>   این رئیس جمهور ایس کریم دوست گاهی قصدا مردم را میخنداند مانند کار نامه های گذشته اش

>>>   درقدم اول خارنوال صاحب محترم مقسر است که جرا درباره مسلمانی اش تحقق نمی کندودرقدم دوم علمای دین مقسر اند که چرا که این مردک را متوجه اعمالش نمی سازند نام افغانستان رااز نګاه مسلمانی در تمام جهان بد کرده وبد می نماید ولی هیچ کس جرت ندارد این مردک را متوجه اش بسازند دلیل اش این است که وزارت را دست می دهدکه ریاست را دست می دهدکه معاونت را دست می دهدکه مشاورت را دست می دهد وغیره وغیره وغیره بار اول نیست جندین بارغلط می کند.همه ګی ازش می ترسند .

>>>   در جریان ادای نماز عید به فکر آیس کریم بود و فکر میکرد در جریان سجده همه آیسکریم می خورند از همان خاطر وار خطا به سجده شتابید. اما کرزی یک لگد وار کرد که بخی که غلط کرده ایی . وای بر روز این ملت !

>>>   برای برمک متاسف هستیم که با دیده درایی و بی چشمی بالای گرده های نظامیان کار کشته سواراست نه از خود میشرمد و نه از خدا میترسد. هرگز فکی این را ندارد که به کدام لیاقت و شایستگی بالای یگ جنرال آنهم در مطهر عام حمله ور میگرددو ننگ باد بر این بی سوادان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است