برچیدن خیمه ها از مقابل کمیسیون انتخابات (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۷    ۱۳۹۷/۶/۳ کد خبر: 154056 منبع: پرینت

معترضان به حذف نام برخی از نامزدان مجلس نمایندگان از لیست اصلی انتخابات، برخی دفاتر این کمیسیون را در مرکز و ولایات کشور مسدود کردند و در مقابل این دفاتر خیمه های اعتراضی برپا کرده اند.
ساعتی قبل پولیس ضد شورش به خیمه معترضان در مقابل دفتر مرکزی کمیسیون انتخابات در کابل هجوم برده خیمه های معترضان از مقابل دفتر کمیسیون انتخابات برچید.
از زمان مسدود شدن دفتر مرکزی کمیسیون انتخابات در کابل، اعضای کمیسیون انتخابات جلسات رسمی شان در خانه رییس این کمیسیون برگزار می کنند.
کد (10)


برچیدن خیمه های اعتراضی از مقابل کمیسیون

برچیدن خیمه های اعتراضی از مقابل کمیسیون

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برچیدن خیمه
کمیسیون انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   سلام.
عمل نیک وپسندیده است. باید همرای خیمه ها خودش هم نابود می شدند تا با عث عبرت دیگر جنایت کاران می گردید. آنها همه چیز را میراثی واز خود میدانند.مردم بیچاره را به پول وزور به خیابان ها میکشند.نفرین بر آنها.
باشنده کابل.

>>>   باید همه این داراماران به زندان افگنده میشد تا سبب عبرت دیگر امثال این لچکان میشد که این بداخلاقها به واسطه پول ودارای خویش مردم را گروکان گرفته اند ،باید ظاهر قدیر وباند او هم از لیست انتخابات حذف میشد
عبدالله

>>>   خدا خیر کند که ملا تره خیل ازمدرسه خود چند تا انتحاری را مانند سرای ماهی وظیفه ندهد که خودشانرا خود کفانی کند بر چیدن خیمه تحصن ملا تره خیل با چند تن از طرفداران اش توسط پولیس ضد شورش ترس ان میرود که حملات انتحاری را توسط شاگردان مدرسه اش که تولید انتحاری است امر حمله بشهر کابل را ندهد .

>>>   كار خوب و بجا

>>>   چه شد آن ببر هاي كاغذي؟ كه ميگفتند خون ميريزانيم. تره خَيل هم باد زِد و گريخت،


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است