قاتل، نژادپرست و آدم کش کیست؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۴    ۱۳۹۷/۶/۳ کد خبر: 154062 منبع: پرینت

پشتونیست ها دنیا را برعکس می بینند، در تاریکی جهل پا به عرصه وجود گذاشته اند، با عوام فریبی بزرگان خود بزرگ می شوند و با وعده کشتن ما به بهشت از دنیا می روند.

ما با چنين قومی روبرو هستيم، انتحاری را انجام می دهند و بسيار راحت انكار و ديگران را محكوم می كنند و در دولت تعصب قومی را راه می اندازند و ما را نژادپرست می نامند، تاريخ كشور را جعل می كنند و ما را به جعل تاريخ محكوم می كنند، جنگ قومی را آنها می كنند و ما را به دامن زدن به جنگ قومی محكوم می كنند...

بی انصاف نباشيد ليست در پله هاي پيچيده تاريخ بالا نرويم همين اواخر زمين های ما را غصب و به شمال با پاكستانی ها و پشتون ها حمله كردند. حبيب الله كلكانی را پشتون کشت،
عبدالعلی مزاری را پشتون کشت، مسعود را عرب با كمک پشتون کشت، فرمانده سيد خيلی را پشتون کشت، مصطفی كاظمی را پشتون کشت، شاه جهان نوری را پشتون کشت، استاد ربانی را پشتون کشت و عبدالمطلب بيگ را پشتون کشت.

آمار زياد است صدها فرمانده و صدها هزار سرباز را پشتون ها کشتند ولی ما به كدام شهر پشتون نشين حمله كرديم و كدام رهبر و بزرگ پشتون را كشتيم؟ كمی صداقت و وجدان داشته باشيد و درست قضاوت كنيد که قاتل، نژادپرست و آدم كُش كيست؟

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قوم پشتون
جنایتکاران
نظرات بینندگان:

>>>   بچیش صبرکو زوراین قوم درماه نهم برایت معلوم میشود ب,....

>>>   جعفر عطايى
بارها شنیده‌ایم که کسانی مثل امرالله صالح به طعنه به حکمتیار “تسلیمی” خطاب کرده‌اند. من که هرچه فکر می‌کنم در این حکومت یک تسلیمی وجود دارد و آن هم عبدالله عبدالله است. داکتر عبدالله رای میلیون‌ها شهروند افغانستان را که با شوق و آرزو به او رای داده بودند، خرج زندگی شخصی و عیاشی خود کرد. او در طی این سال‌ها حتی یکبار صدای خود را بخاطر مردمی که به او رای داده بودند نکشید.
عبدالله خصوصیات تمام لشمک‌ها را دارد: بی‌شهامت، بی‌شخصیت، طناز، ناجوان، پیش‌پای‌بین، بی‌غیرت و آرایش‌شده‌گی. تاجیک و هزاره در تاریخ یک بار بازو‌به‌بازوی هم ایستادند و حماسه خلق کردند، اما حیف که رهبری این جریان به دست یک مترسک آرایش‌شده‌ی مفت‌خور بود. کسی که بودونبودش در دولت یکسان است.

>>>   چرا این قوم حامله است?

>>>   کشتن بخیل بودند جهل نا آهل بی اعتنای میراث این
قوم حسود است در زمان حضرت موسی علیهاسلام
قوم بنی اسرائیل آدم نشد حالا که هیچ آمید به
آدم شدند نیست این قوم بدتر هم میشود برای دالروهابی
سعودی که خود دشمنی خدا وبنده خدا است
ملیونها حیف مکه ومدینه که با دست نا آهل جاهیل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است