بی ادبی وزیرداخله به دور از انتظار نبود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۶    ۱۳۹۷/۶/۳ کد خبر: 154073 منبع: پرینت

بی اعتنایی وزیر داخله به جان باختگان دانایی و بی ادبیش نسبت به جنرال مرادی به دور از انتظار نیست.

آن روزی که سپاه جهل و نادانی آموزشگاه موعود را منفجر کردند و بسیاری از نو نهالان سپاه دانش و دانایی را که در هیچ دین و آینی گناهی ندارند کشتند و زخمی نمودند در نوع خود واقعا فاجعه بود. این فاجعه آنقدر وحشتناک و بزرگ بود که حتی اذهان را تا حدود زیادی از فاجعه غزنی منحرف کرد.

اگر این حکومت مردمی می بود و وزیر داخله اش هم انسان می بود باید ماتم ملی اعلام می شد حداقل وزیر داخله باید با شرمساری و عذرخواهی استعفا می داد اما در شب همان روز بسیاری از سران حکومت از جمله همین وزیر داخله در یک ضیافت و مهمانی در سفارت هند حضور داشتند. همین وزیر داخله در همان ضیافت سخنرانی نموده حتی از فاجعه آن روز اظهار تاسف نکرده بود و کلمه ی بر زبانش در آن مورد جاری نشد تا اینکه باز هم اخیرا از وی کاری دیگر سرزد که بی ادبی و بی حیایی اش نسبت به جنرال مرادی بود. که محکومیت های زیاد و برحق را در فضای واقعی و مجازی در پی داشت.

تا زمانیکه مردم افغانستان بصورت واقعی خودشان آگاهانه و آزادانه نتوانند سرنوشت سیاسی شان را تعیین نمایند حکومت و دولت نه بر اساس اراده و خواست مردم بلکه براساس خواست دشمنان مردم (بصورت عام) شکل گیرد و مسوولین ادارات دولتی نه براساس شایستگی و لیاقت بلکه براساس سهمیه بندی جناحی و باندی تعیین و منصوب شوند. آنهم جناح ها و باندهایی که پس منظر وحشتناک و سیاه دارند چنین بی اعتنایی ها و بی ادبی ها به دور از انتظار نیست که نیست و شاهد نمونه های دیگری نیز خواهیم بود.

جلال مهجور


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر داخله
جنرال مرادی
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
در هژده سال دستگاه حاكم هر كى و هر جنبش را كه براى اقتدار شان خطر پنداشته مى شد كشتند و سر كوب كردند از قتل جنرال داود و سيد خيلى و استاد ربانى و صد ها فرمانده ى ديگر تا به خاك و خون كشانيدن جنبش روشنايى و رستاخير و ساير خيزش ها . كشتن جوانان جنبش رستاخير در انظار عام صورت گرفت . من از مجرا ها و كانال هاى خبر دارم كه سر كوب جنبش روشنايى طرحش در رياست امنيت ريخته شد و به اين كاملن باورمند ام . اما سران جنبش روشنايى و رستاخيز نتوانستند از خون همسنگران خود تا اكنون دفاع كنند و عدالتخواهى نمايند، قانلان حاكمان ديروز و امروز اند و با دست باز به تحقق اهداف شوؤنيستى شان ادامه مى دهند . كشتن شيرخان جاى تعجب ندارد .

>>>   بی کفایت ترین شخص تاریخ افغانستان ویس بی نمک است این بی نمک این آدم بی کفایت که یک جنرال با افتخار وطن را توهین کرده شرم باد به این آدم شرم باد به این ملت که چنین آدمی را تحمل میکنند هرچه زود تر نماینده های ملت این مرد بی کفایت را سبک دوش کنند
جمال احمدی هروی

>>>   زمانه آخرشده ازبدبدترش توبه

>>>   وزیر داخله یک شخص غیر مسلکی .بی تربیه است عامل عمده بی امنیتی است
کریم کوهستانی

>>>   جنرال مرادی هم حقیشه در دستش داد!!
زنده باد جنرال مرادی!

>>>   همین جنرالبی کفایت که بدستور ارگ در مقابل امر خود زبان بازی و بی ادبی را انجام داده که خلافشان عسکری است و این جنرال نادان در مقابل وزیر داخله میگوید که من عسکر نیستم یک جنرال هستم این سخن اش خود نشان میدهد که از دسپلین عسکری نظامی بی بهره است باید اینجنرال نشان سرشانه ان گرفته و خودش بزندان انداخته شود تا پند به دیگران گردد این جنرال خواسته با چنین حرکت بی کفایتی و خیانت بوظیفه اش را پنهان کند با دلپری از داخل ارگ .

>>>   یا ور وزیرداخله بنام ( ع .ناصر ) یک دزد راهزن سرگردنه است درهروزارت که بوده با سو استفاده از موقف وزیر استفاده جوئیهای ناروا وخلاف قانون کرده است اوبا پانزده هزلار معاش تعمیر سه منزله زیر کاردارد

>>>   سوال اینست که وزیر داخله چرا چنین جلسه را پس از حادثه آموزشگاه موعود نگرفت؟
احمد وحید

>>>   برمک واقعاً یک شخص با احساس و صادق بوده!
در جامعه افغانستان روحیه سوءاستفاده از خلاءها و بازی کردن با کلمات و در نتیجه سرنوشت جامعه، زیاد است و جدیت و اعمال قدرت اداره چاره این سوءاستفاده گران بیوجدان است!
زنده باد برمک و خداوند تمام اولاد و بنیادش را حفظ و سربلند بگرداند!
....بر اشخاص فاسد ، فروخته شده و غیرمسلکی!
اس پ هزاره

>>>   این یک امر طبیعی است زمانیکه یک انجنیر را وزیر داخله مقرر میکنی و او حتی یک روز در بخش نظامی کار نکرده است یک جنرال که فرد نظامی است در مقابلش چنین حساسیت نشان بدهد.
آب از سر چشمه گل آلود است از غنی و مقرری هایش باید پرسان شود که همه را با معامله و سازش مقرر می کند نه بر اساس کفایت و شایستگی. وضعیت بد امنیتی کشور زاده این سیاست کادر غنی است این کشور تباه شده و مردم هر روز در حمام خون اند . حمله به ارگ ریاست جمهور و وزارت دفاع آن هم در روز عید قربان نشانه اخرین نقطه ضعف و بی کفایتی غنی و سیستم امنیتی وی است باید همه اینها استعفا بدهند ورنه مرگ موش فراوان است که نوش جان کنند اما اگر وجدان داشته باشند در غیر آن به گفته عام در سایه سرد زیر درخت بنشینند خوب مزه دارد.....

>>>   از پنجشيري كمزاد چه توقع داشته ميتوانيم، كدام اينها معامله انساني با ديگران داشته اند، نه در جهاد و نه بعد از آن، در حاليكه كم سويه ترين مردم بودند، زيادترين دزدي ها را نمودند، مدت چهل سال معدن زمرد و غيره را چند فاميل شان در اختيار دارند، در دزدي كابل بأنك متهم أصلي برادر فهيم است، پول هاي نقد را ضياء به دوبي نقل ميداد، خانه هاي مجلل شان را در كابل، دوبي ، لندن، أمريكا و حتي پاكستان و هند يك محاسب حساب كرده نميتواند، خدا رحم نمايد كه كدام نظام طالبان بيايد كه لاأقل خانه هاي كابل را ضبط نمايند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است