حمله انتحاری بر معترضان به انتخابات در ننگرهار
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۷    ۱۳۹۷/۶/۳ کد خبر: 154080 منبع: پرینت

حمله انتحاری در نزدیک دفتر کمیسیون انتخابات ننگرهار به وقوع پیوست.
این حمله پیش از چاشت امروز (شنبه، ۳ سنبله) در شهر جلال آباد رخ داد که بر اثر آن چند تن کشته و زخمی شدند.

گواهان رویداد می‌گویند که مهاجم انتحاری، معترضانی را آماج قرار داده است که از دو هفته بدینسو از بهر حذف نام‌های شماری از نامزدان از فهرست انتخابات، در برابر کمیسیون انتخابات تحصن کرده‌ بودند.
گفته می شود که در این حمله انتحاری پنج تن کشته و یازده تن دیگر زخمی شدند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ننگرهار
حمله
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
لعنت بر ملت و مردم كه خود را مسلمان بخواند ولى امر به معروف و نهى از منكرش را حاكميت ترامپ تعين كند . شرم آور تر از اين نيست . مردم افغانستان لكه يى ننگى در اين سياره خاكى اند .

>>>   ریس امر به معروف و نهی از منکر طالبان که ریش مردم را باشیشه الکین اندازه میکرد و کوتاه ریشانرا مجازات میکرد فعلن مشاور خاص ریس جمهور غنی احمدزی است سخنگوی ملا عمر کور لعین مشاور خاص دیگری ریس جمهور در ارگ است امروز خودشان با ریش بودنه و ارایش و فیشن زنانه در چوکی مشاور دانی ارگ تکیه زده نماز نمی خواند کارشان دیدن فلم های مبتذل انترنتی است شما از کدام امر به معروف و نهی از منکر گپ میزنید مردم عام ما مسلمانان حقیقی است علمای خوب و فهمیده شناخته شده داریم ضرورت به امر بمعروف ونهی از منکر پاکستانی ساخت دوران طالبانی شیطان صفت قدرت خواه نداریم لکه بی ننگی بر میگردد بخود تو پاکستانی و اربابانت مفتی هایتان مبتلا به فحشاگریست گپ از امر بمعروف میزنید رقاصه های پاکستانی و مشهور در جهان است فاحشه خانه های بیشمار در پاکستان داد میکشد برو امر بمعروف و نهی از منکرات را در خاک خودتان پاکستان انجام دهید که ضرورت ان است در افغانستان الحمدالله مساجد پر از جوانان است اکثر خانم ها حجاب را مراعات میکنند دین و دیندار کشور ما را پاکستان یک فیصد هم ندارد ضرورت امر بمعروف در پاکستان است چرا خود را کور میسازی کور خود بینا مردم هستی .

>>>   خاگ بر غیرت تمام اقوام در افغانستان است
اول خاگ برسری اوغانها که لاف میزنند زی پختونیم
دوم خاگ برسری قوم های دیکر که لاف از قومیت
میزنند که انتحاری از جهلستان حمله به مردم که هیچ
کناهی ندارد جز اعتراض یا یک وهابی طالیب
شیاطین که نوکری دالر سعودی است
در افغانستان فقط وفقط لکه بی ننگی آمدند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است