سفیر افغانستان در امریکا، مشاور شورای امنیت ملی
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۲    ۱۳۹۷/۶/۳ کد خبر: 154082 منبع: پرینت

حمدالله محب سفیر افغانستان در امریکا را بحیث مشاور جدید شورای امنیت ملی تعیین شد.
حنیف اتمر مشاور امنیت ملی امروز شنبه استعفای خود را به اشرف غنی ارایه کرده است.

اشرف غنی بلافاصله پس از استعفای اتمر، حمدالله محب سفیر افغانستان در امریکا را به عنوان مشاور جدید شورای امنیت ملی معرفی کرد.
حمدالله محب، به جای حنیف اتمر، مشاور امنیت ملی افغانستان شد
او ۳۵ ساله است، در رشته کامپیوتر تحصیل کرده و دکترای ویدیوی سه بُعدی دارد.
آقای محب عضو کمپین انتخاباتی اشرف غنی بود و بعد از تشکیل دولت وحدت ملی، سفیر افغانستان در واشنگتن شد.

گزارش ها حاکی از آن است که اشرف غنی از دیگر مسوولان بلندپایه امنیتی خواسته است تا از سمت های شان استعفا دهند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محب
شورای امنیت
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی یک خصوصیت بد دیگر دارد که جوان های دیسکو وپُک را خوش دارد ووظایفی میدهد که بالاتر از توانائی شان است همین فرد حتی لیاقت مشاوریت یک ریاست را هم ندارد

>>>   جلالی بهتر از این محب بود

>>>   این محب هم ازقماش همان فاشیست های خلیلزاد و سی آی ای باشد.

>>>   Najib Salam
شؤونيزم قبيله در همه جبهات قاعده ى بازى را تعين مى كند ، ساير اقوام در هيچ جاى اين بازى نقش سازنده ندارند و صرفن ابزار اين بازى اند . شوؤنيزم قبيله براى آنكه در انتخابات پيش رو بتواند از تشكل اپوزيسيون قوى جلوگيرى كند ، مهره ها وجريان هاى خود را براى مهار سياسيون معامله گر ساير اقوام گماشته است . كرزى ، مجاهدين سابق را به بهانه ى ائتلاف بزرگ در كنترول گرفته است و طيف هاى ديگر چون عبدالله و ديگران در اختيار غنى ، اتمر و حكمتيار قرار دارند و خليل زاد در حساس ترين مرحله تاريخى كشور كه مساله هويت مهم ترين بحران را در آينده مى سازد ، دوباره داخل ميدان شده است تا مانند گذشته كه قانون اساسى و ساير شاخص ها را به نفع قبيله قانون مند ساخت ، اينبار هم هويت اوغانى را با شيوه هاى گذشته قانون مند سازد.
استعفاى اتمر هم در راستاى ساختن شاخه ى مهار كننده ساير اقوام در انتخابات آينده است ،در فرجام خليل زاد اين مهره ها را دوباره يكجا در راس اقتدار بالا خواهد كشيد .

>>>   بد رفت و بدتر و فاشيست تر آمد

>>>   Bahadur Paryani
بسیار هم ذوق زده نشوید با تغیر مهره های مزدور هیچ جیزی تغیر نخواهد کرد زیرا مدیریت کشور اشغال شده در دست استعمار گران و اشغال گران مانند امریکا و انگلیس است!
یک نوکر میرود و چاکر دیگری جای اش را پر میکنند مگر هدف تغیر نمیکند!

>>>   Gross
ايا اين أوازه درست است كه حمدالله محب خواهر زاده يا برادر زاده معاون حقاني پدر سراج الدين است؟

>>>   تیم انگلیس از ارگ کنار رفت، دوباره آمریکای ها به ارگ آمدند، بازی های جدید در راه است

>>>   جعفر عطايى
جالب‌تر از استعفای اتمر، تعیین حمدالله محب، سفیر افغانستان در واشنگتن به جای حنیف اتمر است. یک جوان کم‌تجربه و بیگانه با افغانستان و دنیای امنیت در این شرایط با ذهن خالی از اوضاع نمی‌دانم با کجای خود مشوره امنیتی خواهد داد. برای اشرف غنی اوغان بودن کافی است. به باقی شرایط خیلی اهمیت نمی‌دهد.

>>>   Salam
لعنت بر ملت و مردم كه خود را مسلمان بخواند ولى امر به معروف و نهى از منكرش را حاكميت ترامپ تعين كند . شرم آور تر از اين نيست . مردم افغانستان لكه يى ننگى در اين سياره خاكى اند .

>>>   Arya
کودکستان وحدت مولی!
حمدالله محب جوان شوق زده و بیسواد بعد از تقرری جدید اش منحیث مشاور امنیت مولی فرصت سلفی های زیادی بدست خواهد آورد.
اضافه شدن ایشان را در کودکستان حکومت وحدت مولی به ملت تسلیت و به غنی احمدزی فاشیست و متعصب شرم باد میگم.

>>>   Kalakani
اوشتوک بچه سلفی باز
و چوکی شورای امنیت افغانستان هههههه هههههه
بدون شک اتمر در دولت غنی اقتدار چوکی شورای امنیت ملی را به درستی نگهداری کرده بود رفتن اتمر رفتن غنی پنداشته می شود

>>>   Motaref
حمدالله جان که فعلن جانشین اتمر شده و در اصل مسلک‌اش آی‌تی می‌باشد، در نخستین پیام روحیه‌بخشش از آمریکا خطاب به‌ملت گفته است «تامین امنیت از اولویت‌های اساسی کار او خواهد بود!»
قرار است ایشان همزمان که مسوولیت سفارت افغانستان در واشنگتن را به‌دوش دارند، از طریق آنلاین برای بهبود وضع امنیتی وطن، به‌اشرف‌غنی مشوره بدهد.

>>>   در افغانستان قاعده و اخلاق کاری انست که هرچیز بد باید بدترشود و به همین دلیل است که این وطن نه آرام می شود و نه هم آباد.
من نمی دانم به کدام اساس ؛ معیار و در موجودیت ده ها کارشناس ارشد امور امنیتی، این طفلک بی زیان در این شرایط پیچیده امنیتی مشاور امنیت ملی شده است ؟
مگر این غنی ، مغز متفکر دوم جهانی ، همینقدر عقل ندارد تابداند که با گزینش چنین افراد بی تجربه و بی صلابت درراس ارگانهای مهم قبر خود و حکومتش را می کند ؟

>>>   دوستان عزیز به این اشغالگر کی امضاکرد که بیاید وطالبان ازافغانستان بیرون کنید همین رهبران جهادی برهان الدین ربانی ، سیاف، مجددی، قانونی ، عبدالله ، محقق ، جنرال دوستم ، خلیلی وغیروغیره نبوده چرا انها را یاد نه میکنید چرا به انها نفرین نه میفرستید چرا به انها وطن فروش نه میگوید بخاطر که همه تعداد زیادی انها قوم تاجک است لعنت براین قسم عدالت که شما مبخواهید درمقابل یک روس جهاد اعلان کردن و به 44 مملکت دیگر امضا کردن که بیاید به افغانستان بخاطر منافع شخصی شان درخطر بود واینده افغانستان را درنظر نه گرفت چی این کافر چی خواهد کرد نفاق بین پشتون تاجک هزاره همه اینها را امریکا انگیس به میان اورده اند فعلاً انها عیش ونوش خودرا میکند افغانها رادربین بنام پشتون تاجک هزاره ازبیک وغیروغیر مصروف ساخته
تمام تان افغان هستید متوجه وطن خودباشید وامریکا پلان های خسمانه دارد .
بااحترام
احمد ولید ازشهرکابل

>>>   تمام اقدامات در آمریکا گرفته می شود این اشرف خانم دلقک بیش نیست . یهود و نصارا بدترین دشمنان انسانیت هستند.

>>>   نه کل و نه کدو بلا مردم کشورم بسر هردو کله پز برخواست جایش ....نشست .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است