قاتلان حاکمان دیروز و امروز اند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۴    ۱۳۹۷/۶/۴ کد خبر: 154095 منبع: پرینت

در هیجده سال دستگاه حاكم هر كسی و هر جنبشی را كه براى اقتدارشان خطر پنداشته مى شد كشتند و سركوب كردند از قتل جنرال داوود و سيد خيلى و استاد ربانى و صدها فرمانده ى ديگر تا به خاک و خون كشانيدن جنبش روشنايى و رستاخير و ساير خيزش ها.

كشتن جوانان جنبش رستاخير در انظار عام صورت گرفت. من از مجراها و كانال هایی خبر دارم كه سركوب جنبش روشنايى طرحش در رياست امنيت ريخته شد و به اين كاملا باورمندم اما سران جنبش روشنايى و رستاخيز نتوانستند از خون همسنگران خود تاكنون دفاع كنند و عدالتخواهى نمايند.

قاتلان حاكمان ديروز و امروز اند و با دست باز به تحقق اهداف شوونيستى شان ادامه مى دهند و كشتن شيرخان جاى تعجب ندارد.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حاکمان
قاتلان
شیرخان فرنود
نظرات بینندگان:

>>>   جمال آرین پور!
==========
دوست عزیزی بنام جمال آرین پور در مورد نوشته من زیر عنوان «بازار داغ تیوری توطیه»، تبصره جالبی نوشته بودند که قابل چند بار خواندن است:
+ + +
به همگان روشن است که، کشور های نیرومند در درازای تاریخ بازیگر سرنوشت اقتصادی و سیاسی و فرهنگی کشور های ضعیفتر از خود، بوده اند. حتی تا مرز اشغال و یا بلعیدن کشور های و مردمان ضعیف برای همیش.

اما در بازی های منطقوی و جهانی، هر کشور و هر ملت و قوم، از خود جایگاه و توانایی خاص خود را دارد که، با چرخش زمان و دیگرگونی ها و تحولات، اگر از خود حرکتی نشان ندهند، یا برنامه ی برای جلوگیری از تباهی و نابودی خود نداشته باشند و فکری برای سرنوشت آینده ی خود نداشته باشند، واضح است که، اگر در میدان سیاست و استراتیژی بازیگر نبودند، بازیچه و میدان قوی دستان و مردمان بیدار خواهند شد.

ملت تاجیک و سرزمین تاریخی تاجیک هم از همان بازیچه ها اند، چونکه بازیگرانش مرده اند. اکنون تاجیکان هم در حال بلعیده شدن اند.

ما دایم پشتون ها را محکوم به جاسوس خارجی ها و معامله گری با کشور های دیگر کرده ایم، اما خود زیر دست همین معامله گران، بلی گو و مزدور شدیم.

پشتون ها با همین معامله و زد و بند ها، سه صد سال است که، از کوچی گری این بر و آنبری کوهای سلیمان ، به زور استعمار، هم خود را در آنسوی مرز صاحب سرزمین مشخص ساختند و هم خوراسان را صاحب شدند. اگر معامله و جاسوسی همین است، که پشتون ها می کنند، بدان که من به همین معامله افتخار می کنم و پشتون ها را می ستایم.

حالا جایگاه ما و شما غیر پشتون ها خوبتر و بهتر است یا که، جایگاه پشتون های که، هرگز تازه تولد و نو پیدا اند؟ ما غیر پشتون ها را با سرزمین و تمدن و فرهنگ و دار و ندار اجداد مان در جهان کسی تحویل نمی گیرد، اما همین آواره گان شرق نزدیک و بی وطن را همه به رسمیت می شناسند و ما را هم کرم های همین خندق (عوغانستان) عوغانی شمرده به نام عوغان می شناسند.

چرا با ابر قدرت ها در تماس نباشیم، چرا با قدرت های منطقه ی در تماس و تعاملات نباشیم، چرا از جانب یک کشور تنها حق دلالت و دخالت و نماینده گری یا معامله گری را یک قوم خاص داشته باشد.

آنها را باید متهم نکنیم، باید که، خود را اصلاح کنیم.

اگر جاسوس بودن به پشتون شرم نیست و عارش نمی آید، چرا برای یک غیر پشتون شرم باشد.

اگر جاسوسی و تکیه زدن به بازوی یک ابر قدرت برای نجات ملت و سرزمینم از این قوم لجوج عوغان باشد، بهتر است از زیر دست بودن و مزدوری زیر شلاق این قوم وحشی و بی فرهنگ.

پس لازم است که، اتمر یا غنی را متهم نکنیم ، بلکه از آنها پیشدستی کنیم، اگر می توانیم.

>>>   Abdul Ali Faiq
دو فرد و دو پاداش متفاوت(از ماست كه برماست)

من صادقانه جناب #حمد_الله_محب را بيشتر از هر كسي ديگر در لندن ميشناسم و وي نيز مرا بيشتر از هر كس ديگر در لندن ميشناسد. چون ما سالها #يخن_به_يخن در محافل مختلف سياسي مقابل شديم و از شخصيت ها و هويت هاي خود دفاع كرديم! با يك تفاوت كمتر كه ايشان ١٩ سال ميشود در لندن زندگي ميكند و من ١٧ سال.

آغاز مبارزه بنده در در سال 2001 ميلادي البته در لندن است...آغاز مبارزه حمد الله در سال 2007 م از طريق اتحاديه محصلين افغان در برتانيا (ASAUK)Afghan Student Association UK است.

حمد الله داراي تعهد سياسي بي نظير براي اشرف غني(#اوغانوالي) و پسر با ادب و زحمت كشي است و من هم متعهد بخاطر هويتم و آرمان هايم هستم و باقي خواهم ماند...

حمد الله يك #افغان_ملت خواه به معني كلمه است.. وي يكي از سر سخت ترين افغان ملتي هاي است تا اكنون ديده ام...من هم يك خراسان خواه و عدالتخواه به معني كلمه هستم...

تخصص حمد الله كمپيوتر ساينس و از دانشگاه برونايل لندن است و تخصص بنده علوم سياسي، تاريخ و روابط بين اللملي از دانشگاه كينگستون لندن..

حمدالله كمپاينر غني در سال 2009 و 2014 ميلادي در لندن بود و من كمپاينر داكتر عبدالله در سال 2009 در لندن بودم..

پول ماستري و دكتوراي حمد الله از طريق اشرف غني احمدزي پرداخته شد.پول ماستري بنده را خودم شب كار ميكردم و روز درس ميخواندم و خودم پرداختم! پول دكتورايم را نداشتم و به همين خاطر در سال 2014 درس هايم را توقف دادم و مصروف كار شدم....!

پاداش حمدالله سفير #اوغانستان در امريكا شد.پاداش بنده تخريب و توطئه از طرف #قصر_سپيدار و در راس آن #مجيب_الرحمن_رحيمي شد و از خداوند بي نهايت سپاسگذارم كه اين اتفاق رخ داد در زندگي ام و چيزهاي بسيار ارزنده را آموختم و به دست آوردم..

وظيفه حمد الله اكنون مشاور امنيت ملي و
وظيفه بنده موفق ترين تمرين دهنده در 26 كشور جهان و تجارت پيشه آزاد است...الخ

حالا شما كي را مقصر ميدانيد؟ آقاي #اشرف_غني و #حمد_الله را و يا #رهبران شخصيت كُش، مخنث، #عوام_فريب و #بي_برنامه خودما را؟!!

#پيشنهاد_و_تجربه:
#جوانان گرامي! شما بايد خود تان، خود تان شويد و نگذاريد كه ديگران از انرژي، تخصص و توانايي هاي تان سوء استفاده #شخصي و #كوبايي كنند و پسران خود را در وزارتخانه ها و سفارتخانه ها مقرر كنند!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است