گروه ورزشی در نهمین روز بازهم با دست خالی
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۵۴    ۱۳۹۷/۶/۴ کد خبر: 154123 منبع: پرینت

در نهمین روز از هیجدهمین دورۀ رقابت‌های المپیک آسیایی که در اندونیزیا جریان دارد، ورزشکاران کشور در رشته‌های مختلف با حریفان خود مبارزه کردند؛ اما نتوانستند هیچ مدالی را کسب کنند.
رسانه های داخلی گزارش دادند، ورزشکاران افغانستان امروز در دو رشتۀ کاراته و جوجیتسو به مصاف حریفان خود رفتند؛ اما نتوانستند بر حریفان خود غلبه کنند. با برگزاری مسابقه‌های امروز تیم‌های افغانستان تاکنون در 13 رشته با حریفان خود رقابت کرده‌اند.

دررقابت‌های این دوره تنها خالد هوتک در وزن 65 کیلوگرام و در رشتۀ وشو توانست مدال برنز بگیرد. ورزشکاران سه رشته راگبی، جودو و کورش نیز قرار است در روزهای آینده به مصاف حریفان خود بروند.
جواد اندیشمن و عبدالحمید مهردل ورزشکاران وزن 85 و 77 کیلوگرام رشتۀ جوجیتسو امروز در برابر حریفان عربستانی و اماراتی خود مغلوب شده و از گردونۀ رقابت‌ها حذف شدند.

لطیفه عزیزی وزرشکار رشتۀ کاراته ابتدا در برابر حریف ایرانی و سپس در برابر حریف اندونیزیایی خود مغلوب شد و حضرت گل عثمانی دیگر وزرشکار این رشته ابتدا در برابر حریف خود از تیمور شرقی پیروز شد؛ اما در برابر حریف سریلانکایی خود تن به شکست داد.

مصطفی رضایی، منیب‌ الرحمان و شفیقه ماه‌گل از دیگر ورزشکاران رشتۀ کاراته بودند که در برابر حریفان خود مغلوب شدند.
ورزشکاران افغانستان در دیگر رشته‌های ورزشی نیز تاکنون نتوانسته‌اند صاحب مدال شوند.

قابل یادآوری‌ است که افغانستان با 80 ورزشکار در 16 رشتۀ مختلف در هجدمین دورۀ بازی‌های المپیک آسیایی شرکت کرده است. در این رقابت‌ها که 45 کشور شرکت دارند، چین از نظر تعداد مدال‌ها مقام اول را دارد.
قرار است اختتامیۀ این رقابت‌ها در روز دوم ماه سپتامبر برگزار شود.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ورزشکاران
اندونیزیا
نظرات بینندگان:

>>>   1از لحاظ مدال تا امروز وضعیت چنین است:
-چین
2-جاپان (ژاپن)
3-کوریا(شمالی . جنوبی)
4-ایران
5-اندونزی

>>>   گروه ورزشی است یا گروه سیاحتی ؟؟؟

>>>   با سلام خدمت وطنداران جان//خدمتتتان عرض کنم نباید بر ورزشکاران هموطن خرده بگیرید.کم کاری نکرده اند بضاعت وتوانشان همین است .این اول وشروع کار است وبا عنایت خداوند ( ج)برای ورزشکاران کشور اینده خوبی متصورم.رقابتها بسیار نزدیک است وروزی برسد که کشور ماهم به خیر درجدول مدالها باشد.مشکل امروز ماتروریزم وامریکاست که هردو روی یک سکه اند تا وقتی خلیلزادها اتمرها وقوم پرستی حکومت کنند.ودرامد کشور صرف تروریزم شود ورزش قهرمانی جایی ندارد ودست ورزشکاران ما خالی است.//
داکتر عبدالرب آچکزی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است