از اتمر در بخش‌های دیگر استفاده خواهد شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۸    ۱۳۹۷/۶/۵ کد خبر: 154129 منبع: پرینت

با توجه به منافع علیای کشور استعفای محمد حنیف اتمر را پذیرفته ام
این مطلب را محمد اشرف غنی در مراسم معرفی مشاور جدید شورای امنیت ملی بیان کرده افزود: هرچند پذیرفتن استعفای محمد حنیف اتمر دشوار بوده اما با توجه به منافع علیای کشور این تصمیم را گرفته ام.

وی اضافه کرد: باید بگویم که برای مه پذیرفتن استعفای یک دوست و همکار خوب کار سخت بود، اما برای منافع علیای کشور باید این تصمیم گرفته می‌شود، خدمات آقای اتمر قابل ستایش است، اتمر صاحب در بخش‌های مختلف در کشور زحمت زیاد کشیده‌است، کشور به اتمر صاحب نیاز دارد و انشاالله در بخش‌های دیگر از وی استفاده خواهد شد.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
اتمر
نظرات بینندگان:

>>>   دهگان
قرار وعده اشرف غنی احمدزی کار را به اهل کار سپرد.
حمدالله محب که یکی از کارشناسان ارشد در امور چاق کردن گوسفندها میباشد؛ در انتخابات ریاست جمهوری قبلی از خود شایستگی نشان داد و دومین متفکر جهان را به ارگ رسانید. همچنان او یکی از کارکشته ترین دیپلمات‌های کشور میباشد؛ بناء متفکر او را در یکی از مهم‌ترین کشور های جهان سفیر کبیر جمهوری اسلامی افغانستان مقرر کرد. ازاینکه وضع امنیتی کشور در حال بدتر شدن است و رشته تحصیلی حمدالله جان کامپیوتر میباشد؛جهت بهبود بخشیدن امنیت کشور انتخاب حمدالله جان‌ در پست مشاوریت امنیت ملی یک انتخاب معقول، منطقی و بجا میباشد.
در مورد تمیم جان که در پست معینیت پالیسی وزارت دفاع تعیین گردیده معلومات کافی در دست نیست. چون خیلی جوان است و از قیافه هم خوب به نظر می‌رسد؛ شاید او هم جامع الکمالات باشد.

>>>   Abdul Ali Faiq
دو فرد و دو پاداش متفاوت(از ماست كه برماست)
من صادقانه جناب #حمد_الله_محب را بيشتر از هر كسي ديگر در لندن ميشناسم و وي نيز مرا بيشتر از هر كس ديگر در لندن ميشناسد. چون ما سالها #يخن_به_يخن در محافل مختلف سياسي مقابل شديم و از شخصيت ها و هويت هاي خود دفاع كرديم! با يك تفاوت كمتر كه ايشان ١٩ سال ميشود در لندن زندگي ميكند و من ١٧ سال.

آغاز مبارزه بنده در در سال 2001 ميلادي البته در لندن است...آغاز مبارزه حمد الله در سال 2007 م از طريق اتحاديه محصلين افغان در برتانيا (ASAUK)Afghan Student Association UK است.

حمد الله داراي تعهد سياسي بي نظير براي اشرف غني(#اوغانوالي) و پسر با ادب و زحمت كشي است و من هم متعهد بخاطر هويتم و آرمان هايم هستم و باقي خواهم ماند...

حمد الله يك #افغان_ملت خواه به معني كلمه است.. وي يكي از سر سخت ترين افغان ملتي هاي است تا اكنون ديده ام...من هم يك خراسان خواه و عدالتخواه به معني كلمه هستم...

تخصص حمد الله كمپيوتر ساينس و از دانشگاه برونايل لندن است و تخصص بنده علوم سياسي، تاريخ و روابط بين اللملي از دانشگاه كينگستون لندن..

حمدالله كمپاينر غني در سال 2009 و 2014 ميلادي در لندن بود و من كمپاينر داكتر عبدالله در سال 2009 در لندن بودم..

پول ماستري و دكتوراي حمد الله از طريق اشرف غني احمدزي پرداخته شد.پول ماستري بنده را خودم شب كار ميكردم و روز درس ميخواندم و خودم پرداختم! پول دكتورايم را نداشتم و به همين خاطر در سال 2014 درس هايم را توقف دادم و مصروف كار شدم....!

پاداش حمدالله سفير #اوغانستان در امريكا شد.پاداش بنده تخريب و توطئه از طرف #قصر_سپيدار و در راس آن #مجيب_الرحمن_رحيمي شد و از خداوند بي نهايت سپاسگذارم كه اين اتفاق رخ داد در زندگي ام و چيزهاي بسيار ارزنده را آموختم و به دست آوردم..

وظيفه حمد الله اكنون مشاور امنيت ملي و
وظيفه بنده موفق ترين تمرين دهنده در 26 كشور جهان و تجارت پيشه آزاد است...الخ

حالا شما كي را مقصر ميدانيد؟ آقاي #اشرف_غني و #حمد_الله را و يا #رهبران شخصيت كُش، مخنث، #عوام_فريب و #بي_برنامه خودما را؟!!

#پيشنهاد_و_تجربه:
#جوانان گرامي! شما بايد خود تان، خود تان شويد و نگذاريد كه ديگران از انرژي، تخصص و توانايي هاي تان سوء استفاده #شخصي و #كوبايي كنند و پسران خود را در وزارتخانه ها و سفارتخانه ها مقرر كنند!

>>>   از وقتیکه اتمر از کار دور شده در وطن ما ارامی شده خدا کند سه خبیز دیگرش هم استعفا کند تا وطن ما به کلی ارام شود

>>>   عبدل علی خان خدا شمارا هرگزدر مقاصد شوم تان فایق نسازد، چون شما به وطن متعهد نیستید و دنبال خراسان را گرفته اید که خودتان هم نمی فهمید درکجاست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است