حشمت غنی: اتمر در پی تضعیف اشرف غنی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۴    ۱۳۹۷/۶/۷ کد خبر: 154180 منبع: پرینت

حشمت غنی احمدزی برادر رییس جمهور غنی می گوید اتمر با تسلط بر منابع مالی کشور در پی تضعیف رییس جمهور و تقویت خود بوده است.

واقعیت هم همین است که در افغانستان مافیای اقتصادی افغانستان را در چنگ دارند و این باندهای مافیایی فرق نمی‌کند در درون ارگ باشند، عضو کابینه باشند، عضو پارلمان باشند و یا هر شخص دیگری که در پست های پردرآمد دولتی تعیین می گردند فقط از همان روز اول اشغال وظیفه یک هدف را دنبال می کنند و آن عبارت است از ثروت اندوزی زیر نام وطن دوستی و خدمت مردمی.

حشمت غنی احمدزی که به هر دو جناح مافیای اقتصادی باند اشرف غنی احمدزی و باند اتمر شناسایی و رابطه نزدیک دارد واضح می سازد که چگونه اتمر در زدوبند با اکلیل حکیمی وزیر سابق مالیه افراد از باند خود را در حدود چهارده ریاست پردرآمد وزارت مالیه جابجا نموده و افراد از باند غنی را سبکدوش کرده اند گذشته از آن حشمت غنی احمدزی از روابط اتمر با یک بانک پرده برمی‌دارد که همان بانک در گذشته ها پول های حامد کرزی و زلمی خلیلزاد را که می دزدیده اند جابجا می کرده است حتی حشمت غنی احمدزی ادعا می کند که اتمر طرفداران رییس جمهور را از پست های پردرآمد قوای مسلح نیز گوشه نموده و افراد وابسته به خود را در آن پست ها مقرر می کرده است.

آنچه از گفته های حشمت غنی احمدزی ثابت می گردد این است که دو باند مافیایی درون ارگ بالای تسلط بر منابع پردرآمد کشور از گذشته های دور یکدیگر را زیر نظر داشته اند تا اینکه باند احمدزی قدم اول را با برکناری اکلیل حکیمی رقم زدند و در نهایت با برکناری حنیف اتمر کنترل تمام منابع مالی کشور را بدست گرفتند تا در انتخابات آینده برای تقلب گسترده منابع مالی بدون حساب و کتاب در اختیار داشته باشند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
حشمت غنی
مافیای اقتصادی
نظرات بینندگان:

>>>   چـرا درسطح جهان یک بانک بزرگ اتفتاح وفعال نمیسازند تادزدان سیاسی پول های خود را دران ذخیره نمایند ؟

>>>   حرف های حشمت غنی احمدزی واقعیت است برای سو استفاده و رسیدن به قدرت اتمر انچنانکه گروپ خود را در دستگاه امنیتی کشور تشکیل داده بود در بخش اقتصادی نیز حلقه که ایجاد کرده بود و آن حکیمی ، سعادت نادری و چند تا وزیر و معین دیگر نیز بودند و تلاش داشت این حلقه وسیع و مستحکمتر گردد که هر دو ساحه تحت کنترول خودش باشد اما برای غنی هر روز با ایجاد اختلافات با شخصیت ها مانند عبدالله ، دوستم ، کرزی و سایر ین درد سر خلق نموده و وی را مصروف نگه میداشت این بود هدف اساسی اتمر. شرکت تجارتی قادر که مالک آن اتمر و ظاهراٌ برادرش می گرداند از کدام پول معاش اتمر ایجاد شده است. و ده ها شراکت و اسهام در بخش های خصوصی و اقتصاد مافیایی .

>>>   به هیچ وجه اظهارات شما را قبول کرده نمی توانم ولو این حرف ها را اگر حشمت احمدزی هم زده باشد.
اکلیل حکیمی به گمان غالب برای خفظ حیثیت خودش استفا داده است، جوان هوشیار و خدمتگار صادق است.
همپنان دلایل شما را به ارتباط اینکه گویا آقای اتمر چنین کاری را می کرده است کاملاً غلط و دور از جقیقت به نظر می رسد، چه آقای اتمر یک فرد پول دوست نه بلکه یک مرد سیاست پیشه و انقلابی است،او ابداً قادر نیست که به دلایل مختلف مافیا و یا پول دوست باشد. انسانهای پول دوست اصلاً چنین یک قیافه ای نمی داشته باشند، ولی شاید تمام این تحرکات بخاطر تحقق هدافی صورت گرفته باشد که هر فرد سیاسی برای ادامه مبارزات خود به اینگونه حرکات توصل می جویند.
احترام
م.ا.ع
از کابل

>>>   خوب پس چرامحاکمه نمیشوند وفقط ازوظیفه برکنار
میشوند این چی رقم دولت است چی رقم حکومت است که خاین رافقط ازوظیفه برکنار میکند اینکه جزا
نیست حنیف اتمر قاتل است همه مردم راقتل عام کرد
هیچ خانه ای نیست شهیدومعلول ومعیوب انتحاری نداشته باشد همگیش کارخود همین شخص نکبت حنیف
اتمر است مردم قبل انتحارها وانفجارها داد وفریاد کردندکه باید حنیف اتمر از وظیفه برکنارومحاکمه شود
اماهیچ کسی به حرف مردم گوش نکرد وحالا بعداز
قتل عامهای بیشمارمردم در راه ها درمساجد ودر میدانهای اعترض های معدنی این شخص فقط از وظیفه
برکنارشده این ظلم است که دولت درحق مردم میکند.
محسن علیحانی

>>>   آقای م.ا.ع خودت حتما از جمله معاشگیران باند اتمر خاین هستی. صبر کن معاش و درآند تو را نیز مسدود خواهم نمود.
زازی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است