نامزدان معترض مسیر میدان هوایی را بستند (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۹    ۱۳۹۷/۶/۷ کد خبر: 154183 منبع: پرینت

مسیر ورودی میدان هوایی كابل امروز از سوى نامزدان حذف شده بسته شده است.
این نامزدان که از لیست نهایی کاندیدان انتخابات حذف شده اند، دست به اعتراض های جمعی زده و با بستن درب دفاتر کمیسیون انتخابات، تجمع های اعتراضی و اینبار بستن مسیر ورودی میدان هوایی کابل، نارضایتی خود را از اعلام نتیجه رد صلاحیت شده ها توسط کمیسیون شکایات انتخاباتی و کمیسیون انتخابات اعلام می کنند.
کد (10)


نامزدان حذف شده مسیر میدان هوایی را بستند

نامزدان حذف شده مسیر میدان هوایی را بستند

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
نامزدان معترض
نظرات بینندگان:

>>>   بد کردند!!!
این نامزدان را کمیسیون از لیست نامزدی انتخابات حذف کردند، این احمق ها راه مردم را می بندند. مردم چه گناه کرده او احمق ها ؟
اگر وکیل شدید هم مردم تاوان وکیل شدن شما را می پردازد، اگر ناکام شدید هم مردم تاوان ناکامی شما را می دهند، حالا که نمیتوانید نامزد در پارلمان شوید هم باید مردم تاوان آن را بپردازند؟؟؟؟

آخ ملت که زور میداشتند، که کمیسیون شماها را از لیست حذف کرده، ملت روی سرک های که بند کردید زید پا میکرد که از زندگی کردن در کابل هم حذف میشدید تا بدانید که زورگوی و با زندگی مردم بازی کردن چه عاقبتی دارد.
اگر حکومت ها نان مردم را نمیگرفت و در سایه تاریکی قرار نمیداد، مردم خود سرنوشت خود را خود رقم میزد، امروز شاهید این بی بندباری شماها نبودیم، امروز شاهید این نمی بودیم که یک سگ شوی خارجی وکیل، ریس...وزیر وریس جمهور ما باشد و یک گرگ جنگی خانگی بنام رهبر قومی مافیای ملت قرار میداشت...
ذوالفقار

>>>   بس است دیگر مردم را به گروگان نگیرد اگر آسیا هم است به نوبت است

>>>   کسانی که سرک میدان هوایی کابل را بسته اندکار زشت را مرتکب گردیده اند باید با انها نیرو های نظامی برخورد زشت کنند چون انها از نام ازادی بیان سوی استفاده بنفع شخصی خود شان میکنند و اشخاصی که بدور انها جمع شده و سرک را بسته اند اوباشان پول گیر از کسانی هستند که میخواهند دوباره در لست کاندیدان راه پیدا کنند .

>>>   این نماینده مردم میشود ویا مزاحم مردم میشود.کدام احمق باشد که برای این ها رأی بدهند. اینها را باید به دنباله دان تاریخ باندازاند.

>>>   اینها همه فقیران و مردم گرسنه ای اند که به خاطر یک شکم غذا و 10 دالر تمام روز برای هر جنگسالار تظاهرات می کنند.

>>>   بايد يك وكيل تنها دو دوره حق انتخاب را داشته باشد وبس .

>>>   کل تعداد شان به 500 نفر نمیرسد ولی تمام راه هارا بند کرده اند
کمالپوری

>>>   این بی ....ها شعور ندارند.مگر از اجدادت ارث مانده.میخوای تا ابد بمانی.بلاخره دراین سرزمین مخلوقات خدا زندگی می کنند آنها هم بلاخره یک سهم دارند این که به چهار نفر پول دادی تشویق شان میکنی که مزاحمت ایجاد بکنند.ناآرامی را به وجود بیآورند.فقط این که بخودت ضرر میزنی کاری دیگری نمیکنی.ازما گفتن بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است