لچک بودن در افغانستان مهارت خاص می خواهد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۵    ۱۳۹۷/۶/۱۱ کد خبر: 154257 منبع: پرینت

یکی از ویژگی های بارز پسر اختر مامد لوچک این است که وقتی شما پولی دارید و ایشان آن را پول را می بیند که در دست شما خودنمایی می کند این پول دیگر از شما نیست و بصورت ویستریونین افغانی باید به جیب بچه اختر مامد ریختانده شود.

لچک بودن در افغانستان مهارت می خواهد یعنی شما پشتوانه های بزرگی دارید که باید بعنوان لچک اظهار وجود کنید. اولین گزینه این است شما باید به ثبوت باشید دومین گزینه رابطه داشتن به یکی از احزاب مجاهدین است یعنی هر نیروی زمینی و فرازمینی که بخواهد شما را دستگیر کند لازم است که هیاهو بیندازید که اسلام در خطر است و حکومت درصدد حذف مجاهدین از قدرت است.

سومین گزینه این هست که از قوم و نژاد و طایفه و خانواده استفاده ی بهتری کنید مثلا ادعا کنید که من یگانه لچک با افتخار این قوم هستم که اینها می خواهند مرا به دلیل لچک بودن قومی از بین ببرند چهارمین گزینه این است که سر دونالد ترامپ هم خبر نباشید و با اعتقاد راسخ به فرهنگ والای لوچکی و بی بندوباری هر کاری که دلتان خواست انجام دهید.

در نهایت اینکه وقتی شما بعنوان لچک در افغانستان فعالیت می کنید و نیروهای امنیت ملی کشور می خواهند شما را بازداشت می کنند، نگران نباشید، نترسید، هراسی هم به دل راه ندهید کوشش کنید وارد مذاکره با حکومت شوید و در ساختار قدرت خواهان سهم بیشتر در نظام سیاسی شوید و از شورای صلح هم بخواهید که زمینه ی مصالحه با حکومت را فراهم و حمایت جدی کشورهای بین المللی را فراهم کند و در گفتگوهای مستقیم با امریکا و انگلیس شرایط مناسبتری را برای حضور لچکان کشور در حکومت آینده بوجود بیاورند.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
ابراهیم خیل
لچک بودن
نظرات بینندگان:

>>>   گل گفتی

>>>   باید پسر یکی از وزرا ویا وکلای پارلمان باشید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است