هما سلطانی از افتخارات کلکسیون لندغربازان کشور
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۳    ۱۳۹۷/۶/۱۲ کد خبر: 154276 منبع: پرینت

خواستم هما سلطانی را با رامبو و ژان کلودون دم مقایسه کنم دیدم اینها توانایی یک شب خوابیدن در خانه ملا عمر را ندارند.
خواستم هما سلطانی را با جان سینا قهرمان کشتی کج جهان طول و ترازو کنم اما باز هم دیدم جان سینا قدرت لت و کوب سرباز و ترافیک و کارگر شهرداری را آنهم در افغانستان ندارد.
خواستم هما سلطانی را با بروسلی و جکی چان مقایسه کنم ولی دیدم بروسلی و جکی چان در عمر پدرشان مهارت شکستن شیشه های یک کلچه فروش پل سرخ در کمتر از چند ثانیه را ندارند.
هما سلطانی در حقیقت یکی از افتخارات کلکسیون لندغربازان کشور است که در کارنامه ادبی خود توانسته ریکاردهای مختلفی را برای زدن و کندن در تاریخ زرین سوته بازی قایم کند.
مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
هما سلطانی
نظرات بینندگان:

>>>   هههههههههههههه همیشه طنزعالی جور می کنی موفق باشی مهدی ثاقب

>>>   واقعآ‌هما سلطانی بدماش است؟قصه های اورا شنیده بودیم
انجیلا از هالند

>>>   جناب مهدی ثاقب. شما اول ازکار زشتکه آن شیرینی فروش انجام دادن خبر نداری بابچهای معسوم چکار کرده بعد قضاوت کنید آن بی وجدان با طفلها رفتار کردن که اصلا هیچ انسانی به حیوان هم نمی کند شرم کن اااممم اااا نننننننن یییییی

>>>   اگر هما خانم ملا تره می بود وای ازان روز !

>>>   سلام زود قضاوت نکنیداول از هما سلطانی بپرسید بعد اگر حق با اونبود آن وقت قضاوت کنید شما که چیزی از این قضیه نمی دانید .
طاهر

>>>   اگر فرخنده هم هما سلطانی بود در مهضر جهان بنام زن مسلمان عریان نمیشد و در آخرین لخظات عمرش مورد نوازش پولیس کشور قرار نمیگرفت در آن دم که فرخنده از جهان رخت بر بست پولیس از فرصت استفاده کرده دستان خود رادر زیر لباس فرخنده رسانده بود ای کاش فرخنده هم مانند هما سلطانی توان دفاع از خود را میداشت مهدی ثاقب لطف نموده یک طنز زیبای در مورد مجرمین و عاملین مرگ فرخنده هم بنویس

>>>   وی از افتخارات چورلمان افغانستان است درحقیقت قوماندان کماندوی چورلمان در بخش لندغری
یوسف خان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است