پیروز میدان انتخابات کیست؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۵    ۱۳۹۷/۶/۱۲ کد خبر: 154286 منبع: پرینت

شماری از رهبران احزاب سياسی و چهره های منتقد و مخالف رييس جمهور غنی با تشكيل ايتلاف های مختلف چون ايتلاف بزرگ ملی و گروه های ديگر كمر بسته اند تا از ماندن اشرف غنی در ارگ برای يک دوره ی ديگر جلوگيری كنند.

اينها به خوبی می دانند كه برگزاری انتخابات با اين كميسيون انتخابات و تحت اداره اين حكومت به معنی پيروزی رييس جمهور غنی در انتخابات رياست جمهوری و ماندن او بعنوان رييس جمهور برای پنج سال ديگر است بنابراين ايتلاف ها و چهره های متنفذ و مخالف رياست جمهوری غنی درصدد آن هستند تا از تدوير انتخابات توسط كميسيون موجود مستقل انتخابات و تحت اداره و مديريت حكومت رييس جمهور غنی جلوگيری كنند.

اما رييس جمهور غنی كمر خود را برای برگزاری انتخابات پارلمانی و رياست جمهوری و زير اداره و مديريت حكومت خودش محكم بسته است. خود را نيز پيروز انتخابات رياست جمهوري مي داند و براي پنج سال آينده مصمم است تا در ارگ كابل باقي بماند. او به حمايت امريكا در اين پهلواني و منازعه قدرت چشم دارد و ظاهرا از اين حمايت مطمین است.

قصر سپيدار اين پهلواني را در ميدان سياست نظاره مي كند و از ادامه ي آن خشنود است. ديده شود كه برنده و پيروز اين ميدان كيست؟ اشرف غني يا مخالفان و منتقدان نامتجانسش؟

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
رهبران سیاسی
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   اقای اندیشمند اگر اشرف غنی از حمایت امریکا برخوردار است کدام گپ نیست بخاطریکه مراودات سیاسی ایجاب میکند ولی کسانیکه در قالب اتلاف بنام اتلاف ملی وجود دارد تمام شان جاسوسان و مزدوران شبکه های کشورهای همسایه هستند

>>>   امریکا در جنگی که در افغانستان شعله ور ساخته گیر مانده بس است اما اگر در پشتیبانی از غنی در انتخات گیر ماند درد سر دیگری برایش پیدا خواهد شد. زیرا مردم به غنی رای نمیدهد . بهتر است امریکا قبل از انتخابات ریاست جمهوری یک سروی بیطرفانه را میان مردم عام افغانستان انجام و بعداٌ تصمیم خود را در طرفداری و یا عدم طرفداری از غنی اتخاذ نماید. اگر در نتجه سروی غنی بالاتر از ۳۵ ٪ رای داشت بازهم میشود یک تقلب دیگری را براه انداخت اما اگر درین سروی تعداد به ۲۰ یا کمتر از ۲۰ ٪ رسید بهتر است امریکا در جستجوی چهره دیگری باشد.

>>>   (پیروز میدان انتخابات کیست؟)
رژیم آدمکش و نروریست پرور امریکا.

>>>   مگر خود غنی کوچی جاسوس شناخته شده امریکا نیست، مگر این امریکا نبود که از یک بحران جنجالی دست غنی را بلند کرد و او را بر کرسی کنترل کشور نشاند؟
اگر در این بین کسی جاسوس باشد و یا نوکر خارجی ها باشد بزرگترین جاسوس خارجی ها خود همین غنی کوچی است.

>>>   پشتيبانى از اشرف غنى به معناى طرفدارى از يك آدم متقلب وجانى است او درين چند سال هيچ دستاورد مثبت ندارد بخاطر بقاى خود ملت را بجان هم انداخت بهترين فرزندان صديق كشور را ذريعه طالب بقتل رساند ويات تسليم طالب جنايتكار نمود تنها كسيكه وجدان ندارد از اعمال اشرف غنى چشم پوشى ميتواند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است